Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ButterCup schreef op 08-08-2021 om 15:57:

Ja, die types, afgezien van mss Jelmer, passen toch ook totaal niet bij Debby?!? Zijn veel 'volksere' types.
En same voor Jeffrey bij Roxanne. Die haar naam dan weer niet mee heeft

Jeffrey had ze wel zelf uitgekozen. 

Tofwijf schreef op 08-08-2021 om 15:02:

en dan Jacob. Wat een idioot. Een vriendelijke totaal onschadelijke idioot, maar wel echt gek. Ik snap best dat die geen vrouw heeft. Broccolania. Ik vind het gewoon genant dat iemand daar zo trots op kan zijn. Hij kan de vrouwen ook totaal niet lezen. Hij is communicatief echt heel erg niet vaardig. Een beetje zielig bijna. Ik gun hem een down to earth lief mens die zijn kwaliteiten waardeert, houdt van heel veel groenten met kaas uit de oven en verder niet zo veel verwacht wat betreft gesprekken en diepgang. En die dames daar bij hem....misschien zijn ze los van elkaar best ok, ik denk het wel, maar deze situatie haalt bepaald niet het beste uit ze naar boven! Ik vind niet dat ze erg respectvol omgaan met hem. Maar daar nodigt hij ook wel toe uit. Ik vind dat ze wel moeten.

Tot zover my piece of mind. 😀 Waanzinnig interessant, I know, maar ik verveel me.

Haha goede omschrijving van Jacob, hij is niet kwaad maar wel in zijn eigen wereldje. Naast weinig diepgang en groente met kaas moet ze ook van smoezies en cactussen houden. En hem af en toe gewoon lekker laten kletsen in plaats van overal op in willen gaan en hem dingen willen “leren”  Dan zouden ze heel gelukkig zijn saampies... ik vind eigelijk dat Jacob een herkansing verdient in seizoen 2....ik heb wel medelijden met hem. 

ik kan me bij Jeffrey als bankier echt heel weinig voorstellen.
En ik denk, als Roxanne werk heeft laten meewegen, dat ook niet kan.

Bankier denk je toch een beetje Nyenrode of zo.

ButterCup schreef op 08-08-2021 om 16:13:

Bankier denk je toch een beetje Nyenrode of zo.

Misschien is hij heel goed in één ding? (Bankieren) Ik snap wat je bedoelt hoor, haha. Er zit weinig diepgang in. Kan me er ook weinig bij voorstellen. Vind hem ook nogal stijf en het is net alsof hij bepaalde uitspraken “aangeleerd” heeft. 

dat met Jacob en die pop was ook zoooooo vaag, ik dacht echt wtf.

Herecomesthesun schreef op 08-08-2021 om 16:20:

[..]

Misschien is hij heel goed in één ding? (Bankieren) Ik snap wat je bedoelt hoor, haha. Er zit weinig diepgang in. Kan me er ook weinig bij voorstellen. Vind hem ook nogal stijf en het is net alsof hij bepaalde uitspraken “aangeleerd” heeft.

Hij lijkt nog te dom om een eigen mening te vormen of zelf met iets te komen. En als hij echt bankier zou zijn, had hij vast wel ergens een leuk appartementje kunnen huren (ook in tijden van woningnood kun je met een bankierssalaris nog wel ergens wat vinden). Hij komt nu over als een timide voetballer op mediatraining.

Zouden al die mensen echt zo raar zijn als ze hier lijken? Heb van 4 B&B's  de reviews gelezen. Caroline komt er heel goed af en eigenlijk Debbie ook wel. Bert heel wisselend en Jacob ook wisselend. 

Aberlady schreef op 08-08-2021 om 16:33:

[..]

Hij komt nu over als een timide voetballer op mediatraining.

Jaaaaa het timide broertje van Memphis!

HexOpBezemsteel schreef op 08-08-2021 om 16:34:

Zouden al die mensen echt zo raar zijn als ze hier lijken? Heb van 4 B&B's de reviews gelezen. Caroline komt er heel goed af en eigenlijk Debbie ook wel. Bert heel wisselend en Jacob ook wisselend.

Ooooh, wil je hier mss linkjes plakken??

HexOpBezemsteel schreef op 08-08-2021 om 16:34:

Zouden al die mensen echt zo raar zijn als ze hier lijken? Heb van 4 B&B's de reviews gelezen. Caroline komt er heel goed af en eigenlijk Debbie ook wel. Bert heel wisselend en Jacob ook wisselend.

o wat een goed idee. 

ik denk dat het plak en knipwerk van RLT het beeld van de mensen ook wel wat vervormt en niet ten positieve. Het zal de gekkigheidjes uitvergroten denk ik.

Ik vind Jacob ook zielig met die club kenau's die hem de hele tijd aan het opvoeden zijn. 

Debby praat soms als een c actrice in gtst.

ButterCup schreef op 08-08-2021 om 18:02:

Debby praat soms als een c actrice in gtst.

Inderdaad, ik vind dat het lijkt dat ze van een autocue opleest, zo niet echt, en dan nog constant op dat vragende toontje

redbulletje schreef op 07-08-2021 om 20:35:

[..]

Zo komt ze idd ook op mij over. Lijkt me een gezellige grappige en nuchtere vrouw met een peperkoeken hartje

Helemaal off topic, maar wat een grappige uitdrukking, een peperkoeken hartje. Ga ik gebruiken als de genegenheid er is. 
Verder eens wat betreft Romana. Bert oh Bert toch, het zou af en toe knallen maar zij is de enige die niet afknapt op je horkerigheid. Want ook jij hebt een peperkoeken hartje 

Nu wil ik een man met een peperkoeken hartje 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.