Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ButterCup schreef op 08-08-2021 om 13:08:

en ik vond dat stil zijn van Romana tijdens die autorit zo passief agressief.

Ja geen gezellig sfeertje.

ButterCup schreef op 08-08-2021 om 13:08:

en ik vond dat stil zijn van Romana tijdens die autorit zo passief agressief.

ja, haar antwoord op de vraag waarom ze zo stil was: 'ik ben gewoon van de omgeving aan t genieten' impliceerde, ook door de toon, dat ze vond dat iedereen moest doen wat zij deed, maw Gwen hou je snatertje es dicht

Nu al zin in morgen   
Ik denk wel dat Romana en Bert goed bij elkaar zouden passen qua humor/eigenschappen. Maar dat ze misschien wel te snel uitgesproken hebben dat ze kroegmaatjes zullen zijn en daarna beiden niet echt verder meer keken of durfden. Wel jammer hoor.. 😉

HAHA!wait..what schreef op 08-08-2021 om 13:16:

Nu al zin in morgen
Ik denk wel dat Romana en Bert goed bij elkaar zouden passen qua humor/eigenschappen. Maar dat ze misschien wel te snel uitgesproken hebben dat ze kroegmaatjes zullen zijn en daarna beiden niet echt verder meer keken of durfden. Wel jammer hoor.. 😉

Misschien komt het toch nog goed  ze is Frankrijk nog niet uit.

bert zal ongetwijfeld een hoge muur hebben maar zie ook echt wel enige mate van 'echte' arrogantie.

Wat zou er nou gebeurd zijn, als Gwen een of twee dagen later was gekomen? Dan had Romana volgens mij haar kans wel gegrepen met Bert.

Beterlaat2021! schreef op 08-08-2021 om 13:49:

Wat zou er nou gebeurd zijn, als Gwen een of twee dagen later was gekomen? Dan had Romana volgens mij haar kans wel gegrepen met Bert.

Maar ze komen toch allemaal op andere tijden, behalve bij Jacob?

Ja, dat idee heb ik dus ook! Ze leken net wat meer naar elkaar toe te trekken ofzo 😉 of dat deden ze ons (mij 😅) graag doen geloven..

Denk het niet. Ze wilde per se dat hij de eerste move zou maken. Dat heeft ze meermaals in interviews gezegd. Bovendien is ze vaak genoeg met hem alleen geweest om haar kans te grijpen.

Ik vind 't maar laf hoor, dat defensieve gedoe. Echt moeilijk doen om het moeilijk doen. 

Ik vind het echt ontzettend kunstmatige en geforceerde situaties. En inderdaad, ik mis het ook dat er geen keuzemomenten zijn. Zo kunnen mensen lang aan het lijntje gehouden worden, of lekker profiteren. Van een schoonmaakhulp/klushulp/vakantieplek.

Eerlijk gezegd vind ik de meesten een beetje vreemd. 

Bert met z'n muur en z'n vastomlijnde verwachtingen en horkerig gedrag. 

Debbie, echt, wat een kuttekop gewoon, ik weet eigenlijk niet een beter woord nu. Ze heeft een mooi figuur, maar ik vind echt dat ze een heel raar hoofd heeft. En als het nu een leukerdje was zou ik dat niet eens noemen, maar ik vind haar niet leuk. Arrogant, en ook wat aanmatigend tegen de mannen. Ik snap helemaal niet dat Wesley daar op viel en nu Pascal. Waar is zij een beetje lief, of gezellig? Ik heb het nog niet gezien. En dat ze in de camera doodleuk zegt dat ze normaal altijd goud draagt. Alsjeblieft. Dan heb je niet door hoe je bent en wat een ander vindt of voelt.

Roxanne is gewoon kleinerend richting Jeffrey. En dat vind ik een sukkel, maar goed, dat geeft haar nog niet het recht om zo kleinerend te doen tegen en over hem. Ik vind haar ook nepperig. Het lijkt of ze een spelletje speelt om te kijken wat ze eruit kan halen of wat het oproept. 

En dan Caroline... met die vreselijke oog makeup. En de hele tijd dat hondje op de arm...🤢. Ik heb ook een hondje en ik ben er gek op, praat er tegen en knuffel hem. Maar ik loop er niet de hele dag mee rond te sjouwen! Bbbrr. ik vind haar ook nep. Gekunsteld gedrag lijkt het imo. Ze zal wel lief zijn denk ik, maar ze lijkt zo onbereikbaar, alsof ze een rol speelt.

wie nog meer....o ja, Vincent. Die vind ik nog wel normaal. Ik denk dat die het nog lastig gaat krijgen als hij straks wel moet kiezen.

en  dan Jacob. Wat een idioot. Een vriendelijke totaal onschadelijke idioot, maar wel echt gek. Ik snap best dat die geen vrouw heeft. Broccolania. Ik vind het gewoon genant dat iemand daar zo trots op kan zijn. Hij kan de vrouwen ook totaal niet lezen. Hij is communicatief echt heel erg niet vaardig. Een beetje zielig bijna. Ik gun hem een down to earth lief mens die zijn kwaliteiten waardeert, houdt van heel veel groenten met kaas uit de oven en verder niet zo veel verwacht wat betreft gesprekken en diepgang. En die dames daar bij hem....misschien zijn ze los van elkaar best ok, ik denk het wel, maar deze situatie haalt bepaald niet het beste uit ze naar boven! Ik vind niet dat ze erg respectvol omgaan met hem. Maar daar nodigt hij ook wel toe uit. Ik vind dat ze wel moeten.

Tot zover my piece of mind. 😀 Waanzinnig interessant, I know, maar ik verveel me.

dat denk ik persoonlijk eigenlijk niet. Gwen was kathalisator waardoor B en R júist sterker gingen voelen dat zij het fijn en vertrouwd hebben samen, die nieuwe hoorde er niet bij. maar als Gwen later was gekomen, waren t gewoon dezelfde dagen geweest als voor haar komst, zonder ontwikkeling.

Ik vind Caroline wel leuk. Ja een beetje een apart type, maar wel lief en hartelijk volgens mij.

safari schreef op 08-08-2021 om 15:38:

[..]

dat denk ik persoonlijk eigenlijk niet. Gwen was kathalisator waardoor B en R júist sterker gingen voelen dat zij het fijn en vertrouwd hebben samen, die nieuwe hoorde er niet bij. maar als Gwen later was gekomen, waren t gewoon dezelfde dagen geweest als voor haar komst, zonder ontwikkeling.

Het was schijtweer, nu is het daar eindelijk zonnig en gaan ze er op uit. Had vast leuk kunnen worden als Gwen er nog niet bij was geweest. 

Dandy schreef op 08-08-2021 om 15:43:

Ik vind Caroline wel leuk. Ja een beetje een apart type, maar wel lief en hartelijk volgens mij.

Ik vind haar ook erg leuk. Heel lief lijkt ze mij, en wat is nou heerlijker dan een heel schone B & B? Denk dat het daar goed toeven is. En dat denk ik bij alle B & B's wel. 

Ja, die types, afgezien van mss Jelmer, passen toch ook totaal niet bij Debby?!? Zijn veel 'volksere' types.
En same voor Jeffrey bij Roxanne. Die haar naam dan weer niet mee heeft 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.