Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
redbulletje
07-08-2021 om 16:46
Maar dat zou dus inhouden dat ze alleen een filmpje hebben ingestuurd ipv een vragenlijst naar waarheid in te vullen zoals op datingsites? Vind roken bijv. wel een dealbreaker.
GroenTuintje
07-08-2021 om 16:49
redbulletje schreef op 07-08-2021 om 16:46:
Maar dat zou dus inhouden dat ze alleen een filmpje hebben ingestuurd ipv een vragenlijst naar waarheid in te vullen zoals op datingsites? Vind roken bijv. wel een dealbreaker.
Ja getver voor mij ook
redbulletje
07-08-2021 om 16:50
Die tattoos waren van te voren dus ook niet duidelijk, aangezien Jacob ze alle 4 zelf heeft uitgekozen maar hij uitsprak een bloedhekel aan tattoos te hebben.
Muzieknootje64
07-08-2021 om 16:56
redbulletje schreef op 07-08-2021 om 16:40:
Een 28-jarige thuiswoner (en dus spaarder) kan best een huis kopen in Brabant hoor!
Brabant is prachtig; ( net al meer provincies in Nederland) . Maar je kiest meestal toch je woonplek op basis van werk of waar je een sociaal leven hebt opgebouwd. En die kansen liggen niet overal gelijk; evenals de prijzen van huizen.
redbulletje
07-08-2021 om 16:59
Muzieknootje64 schreef op 07-08-2021 om 16:56:
[..]
Brabant is prachtig; ( net al meer provincies in Nederland) . Maar je kiest meestal toch je woonplek op basis van werk of waar je een sociaal leven hebt opgebouwd. En die kansen liggen niet overal gelijk; evenals de prijzen van huizen.
Hij kwam toch zelf ook uit Brabant?
Nomade
07-08-2021 om 17:00
Muzieknootje64 schreef op 07-08-2021 om 16:56:
[..]
Nou ja, die Jeffrey woont nu ook in Tilburg dus ik neem aan dat zijn werk en sociale kring daar zijn? Dan zijn er best mogelijkheden hoor.
Muzieknootje64
07-08-2021 om 17:14
Nomade schreef op 07-08-2021 om 17:00:
[..]
Nou ja, die Jeffrey woont nu ook in Tilburg dus ik neem aan dat zijn werk en sociale kring daar zijn? Dan zijn er best mogelijkheden hoor.
Sommige zijn nu eenmaal laatbloeiers. Maar zover ik het begrepen had zat hij in het bankwezen en heeft misschien hij alle kansen benut om zolang het kan wat geld te sparen. De huizenprijzen zijn behoorlijk gestegen de afgelopen jaren.
Beterlaat2021!
07-08-2021 om 17:24
redbulletje schreef op 07-08-2021 om 16:46:
Tattoos, roken, mannen met een staartje of manbun idem.
Volgens mij wordt dit bij BZV allemaal van tevoren goed uitgezocht..
Brabeau
07-08-2021 om 18:45
Beterlaat2021! schreef op 07-08-2021 om 17:24:
[..]
Tattoos, roken, mannen met een staartje of manbun idem.
Volgens mij wordt dit bij BZV allemaal van tevoren goed uitgezocht..
Ze schrijven toch brieven? En daar kiest de boer de personen uit, dus neem aan dat ze geen vragenlijst in hoeven te vullen.
Maki
07-08-2021 om 20:27
Muzieknootje64 schreef op 06-08-2021 om 00:02:
[..]
Zoveel mensen, Zoveel meningen; Zoveel smaken!
Dit is het allereerste forum waar ik aan deelneem en moet ik nog even wennen. Maar het wordt steeds leuker en sommige deelnemers schrijven wel hele grappige stukjes.
Wat Romana betreft ben ik het ook volledig met je eens;( jaloerse pestkop) en heeft de aflevering van vanavond; ( 05-08-21) mij dat nog eens extra bevestigd. Zij valt onder het type mens die leuk/grappig probeert te zijn over de ruggen van anderen en als dat dan niet lukt worden ze saggerijnig en irritant.
Ik vond haar gedurende dat ritje naar de wijnproeverij behoorlijk grof. Buiten het feit dat ze het met haar dikke derriere weer voor elkaar had weer voorin te zitten kon ze het gewoon niet hebben dat Gwen leuk in gesprek raakte met Bert en groeide haar irritatieniveau naarmate ze bemerkte dat hij haar aandacht andersom ook wel leuk begon te vinden.
Het moment dat ik net wat meer respect voor Romana begon te krijgen omdat ze;( eindelijk) zelf besloten had om weg te gaan brak ze dat gevoel bij mij meteen weer af omdat ze tegenover Bert aangaf dat de reden van haar vertrek Gwen was en zij zich aan haar irriteerde.
Waarom doe je dan mee met zo'n programma????
Als je jezelf dan probeert te profileren als een stoer wijf met zogenaamd het hart op je tong had je op z'n minst een 1 op 1 gesprekje aangegaan met je medekandidaat en dat face too face met haar besproken.
Nu speelt ze een achterbaks machtsspelletje omdat ze allang doorheeft dat Bert onzeker is en net op een moment is gekomen dat hij eindelijk een beetje begint te ontdooien en zich probeert open te stellen probeert ze hem ook nog tot een keuze te dwingen door te vermelden dat ze haar besluit eventueel nog " wilt herzien" als hij Gwen naar huis toe stuurt.
Wat mij betreft ben je dan een opper-bitch!
Bert is voor nu in mijn achting gestegen door daar gelukkig nog geen gehoor aan te geven en ik hoop niet dat hij zich door haar; ( na een lading alcohol/wijntjes) nog laat ompraten/beïnvloeden. ( Helaas blijft Romana nog een nacht en onder het mom van een aantal wijntjes kan er nog een hoop gebeuren)! Zo heeft ze ook Isolde weggepest.
Haar masker viel ook even af toen ze de hond van Bert lelijk commandeerde om stil te zijn en het moment dat ze bemerkte dat Bert daar best van schrok voegde ze snel "Niet huilen" toe met een dieronvriendelijk klopje op de kop van de hond van Bert. Ik zie ook geen echte dierenliefhebster in Romana.
Romana is volgens Bert een ideaal "kroegmaatje" en ik vermoed dat hij daar nog niet eens zover naast zit. Wellicht is een kroegeigenaar een betere match voor Romana.
Ik weet niet of Gwen de juiste voor Bert is maar ik denk dat de sfeer 100% zal verbeteren als Romana vertrokken is. Wellicht houden haar zenuwen dan op en komen ze meer tot diepgaandere gesprekken toe. Want fysieke aantrekkingskracht is er wel tussen deze 2 echt wel aanwezig.
Het zal me ook niet verbazen als achteraf uitkomt dat die meegenomen voorbedrukte T-shirtjes van Gwen het idee was van de programmaleiding om zo wat beweging in het programma te krijgen na het snelle vertrek van die 2 andere dames die in aanwezigheid van Romana niet eens de kans hebben gehad iets van zichzelf te laten zien.
Niemand zal zichzelf openen als er geen 1-op 1 momenten worden gecreëerd. De dominantere aanwezige types zullen dan altijd als winnaar uit de bus komen, maar uiteindelijk niet altijd de juiste match zijn. ( een verbeterpuntje voor dit programma).
Volgens mij snap jij de humor van Romana totaal niet en dan zul je je dus ook aan haar blijven ergeren. Ik vind het 1 van de eerlijkste deelnemers en moet regelmatig erg om haar lachen. Ik zou het erg jammer vinden als ze echt naar huis zou gaan. Bert en zij hebben nl best veel gemeen en ik denk dat het mensen zijn waar je een hele leuke avond mee door kunt brengen (met waarschijnlijk ook nog heel lekker eten).
redbulletje
07-08-2021 om 20:35
Maki schreef op 07-08-2021 om 20:27:
[..]
Volgens mij snap jij de humor van Romana totaal niet en dan zul je je dus ook aan haar blijven ergeren. Ik vind het 1 van de eerlijkste deelnemers en moet regelmatig erg om haar lachen. Ik zou het erg jammer vinden als ze echt naar huis zou gaan. Bert en zij hebben nl best veel gemeen en ik denk dat het mensen zijn waar je een hele leuke avond mee door kunt brengen (met waarschijnlijk ook nog heel lekker eten).
Zo komt ze idd ook op mij over. Lijkt me een gezellige grappige en nuchtere vrouw met een peperkoeken hartje
watertoren
07-08-2021 om 20:48
Ik vind Romana ook leuk maar toen ze zei dat Bert ook Gwen naar huis kon sturen kwam er geen reactie vanuit Bert. Ik denk dat het van Romana uit het laatste was wat ze zich bloot gaf aan Bert.
Tofwijf
07-08-2021 om 20:55
ik heb niet alles gezien, ik kwam erin toen Annemarie al bij Bert was dus hoe Romana deed tegen Isolde, geen idee.
Maar ik vind Romana prima zoals ik haar heb gezien. Niks mee. Beetje lomp af en toe, maar gemeen, ik heb het niet gezien en hoe ze tegen die hond deed vond ik ook heel gewoon.
Ik vind Bert niet zo geweldig. Ontzettend kort door de bocht. Als je eenmaal door die muur heen bent en je bent een vriend of vriendin of de vriendin dan denk ik wel dat je een loyale vriend hebt, maar ik zelf zou al helemaal geen zin hebben om door een muur heen te moeten breken.
Vrijevlinder
07-08-2021 om 20:56
Muzieknootje64 schreef op 07-08-2021 om 16:33:
Ik weet niet of het mij alleen is opgevallen; maar Roxanne en Gwen zouden familie van elkaar kunnen zijn; hihihi. Iedereen valt over de gegiechel van Gwen; ( wat soms ook irritant is), maar Roxanne heeft ook de gewoonte om te giechelen na elke zin die ze op camera heeft gezegd.
Klopt hoor. Net of durven ze niet een zin uit te spreken zonder die lach, zal wel onzekerheid zijn. Je hoort het ook vaak bij jonge meiden.
Madamecannibale
07-08-2021 om 20:58
Maki schreef op 07-08-2021 om 20:27:
[..]
Ik vraag me af of ze Romana’s humor niet snapt. Ik krijg hetzelfde beeld van haar, van een jaloerse pestkop. En dat komt niet omdat ik haar grapjes niet snap, maar door hoe ze zich gedraagt, vooral tegen mede kandidaten.