Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jeffrey: ik heb een leuk pastgerecht studentenprakje gemaakt.. 

Roxanne: Goh. En dit eet jij thuis dus ook. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

05-08-2021 om 22:14

Ik zag ineens in Bert eigenlijk een hele eenzame man. Wat heeft hij een muur om zich heen zeg... moet voor hem zelf ook niet makkelijk zijn.

Mallebeppie schreef op 05-08-2021 om 22:14:

Ik zag ineens in Bert eigenlijk een hele eenzame man. Wat heeft hij een muur om zich heen zeg... moet voor hem zelf ook niet makkelijk zijn.

Ik zag het ook. Vond het echt sneu. Denk echt dat het met Romana wat had kunnen worden.

Dat hebben vooral ook veel jonge vrouwen bij het beëindigen van een telefoongesprek. Even zo'n grinnik. Hoe is dit ontstaan?

Mallebeppie schreef op 05-08-2021 om 22:14:

Ik zei het ook hier thuis; tjonge kerel! Je maakt het jezelf zo moeilijk. Terwijl het zo gemakkelijk en fijn zou kunnen zijn. Maar Romana durft ook niet kwetsbaar te zijn. ; Bert godvergeten lulhannis! Wij gaan of vannacht de sterren uit Frankrijk vrijen, of ik ga morgen naar huis. T is aan jou!

Madamecannibale schreef op 04-08-2021 om 17:16:

[..]

Echt waar? Ik vind Romana juist de minst leuke. Ze heeft droge humor inderdaad maar hoe ze tegen de andere vrouwen doet vind ik echt niet oké. Ik vind Romana een jaloerse pestkop. Ook al geloof ik ook best dat de montage dat beeld nog eens versterkt.

Zoveel mensen, Zoveel meningen; Zoveel smaken! 

Dit is het allereerste forum waar ik aan deelneem en moet ik nog even wennen. Maar het wordt steeds leuker en sommige deelnemers schrijven wel hele grappige stukjes. 

Wat Romana betreft ben ik het ook volledig met je eens;( jaloerse pestkop) en heeft de aflevering van vanavond; ( 05-08-21) mij dat nog eens extra bevestigd. Zij valt onder het type mens die leuk/grappig probeert te zijn over de ruggen van anderen en als dat dan niet lukt worden ze saggerijnig en irritant. 

Ik vond haar gedurende dat ritje naar de wijnproeverij behoorlijk grof. Buiten het feit dat ze het met haar dikke derriere weer voor elkaar had weer voorin te zitten kon ze het gewoon niet hebben dat Gwen leuk in gesprek raakte met Bert en groeide haar irritatieniveau naarmate ze bemerkte dat hij haar aandacht andersom ook wel leuk begon te vinden.

Het moment dat ik net wat meer respect voor Romana begon te krijgen omdat ze;( eindelijk) zelf besloten had om weg te gaan brak ze dat gevoel bij mij meteen weer af omdat ze tegenover Bert aangaf dat de reden van haar vertrek Gwen was en zij zich aan haar irriteerde.

Waarom doe je dan mee met zo'n programma????

Als je jezelf dan probeert te profileren als een stoer wijf met zogenaamd het hart op je tong had je op z'n minst een 1 op 1 gesprekje aangegaan met je medekandidaat en dat face too face met haar besproken.  

Nu speelt ze een achterbaks machtsspelletje omdat ze allang doorheeft dat Bert onzeker is en net op een moment is gekomen dat hij eindelijk een beetje begint te ontdooien en zich probeert open te stellen probeert ze hem ook nog tot een keuze te dwingen door te vermelden dat ze haar besluit eventueel nog " wilt herzien" als hij Gwen naar huis toe stuurt. 

Wat mij betreft ben je dan een opper-bitch!

Bert is voor nu in mijn achting gestegen door daar gelukkig nog geen gehoor aan te geven en ik hoop niet dat hij zich door haar; ( na een lading alcohol/wijntjes) nog laat ompraten/beïnvloeden. ( Helaas blijft Romana nog een nacht en onder het mom van een aantal wijntjes kan er nog een hoop gebeuren)! Zo heeft ze ook Isolde weggepest.

Haar masker viel ook even af toen ze de hond van Bert lelijk commandeerde om stil te zijn en het moment dat ze bemerkte dat Bert daar best van schrok voegde ze snel "Niet huilen" toe met een dieronvriendelijk klopje op de kop van de hond van Bert. Ik zie ook geen echte dierenliefhebster in Romana.

Romana is volgens Bert een ideaal "kroegmaatje" en ik vermoed dat hij daar nog niet eens zover naast zit. Wellicht is een kroegeigenaar een betere match voor Romana.

Ik weet niet of Gwen de juiste voor Bert is maar ik denk dat de sfeer 100% zal verbeteren als Romana vertrokken is. Wellicht houden haar zenuwen dan op en komen ze meer tot diepgaandere gesprekken toe. Want fysieke aantrekkingskracht is er wel tussen deze 2  echt wel aanwezig.

Het zal me ook niet verbazen als achteraf uitkomt dat die meegenomen voorbedrukte T-shirtjes van Gwen het idee was van de programmaleiding om zo wat beweging in het programma te krijgen na het snelle vertrek van die 2 andere dames die in aanwezigheid van Romana niet eens de kans hebben gehad iets van zichzelf te laten zien.

Niemand zal zichzelf openen als er geen 1-op 1 momenten worden gecreëerd. De dominantere aanwezige types zullen dan altijd als winnaar uit de bus komen, maar uiteindelijk niet altijd de juiste match zijn. ( een verbeterpuntje voor dit programma).  

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

06-08-2021 om 00:09

Ik moet zeggen dat ik Caroline een stuk prettiger vond op de steiger met Eric. Misschien minder last van de camera's, of omdat het één op één was. (Of omdat ze nu niet hoefde te poetsen.)

Hen74 schreef op 06-08-2021 om 00:09:

Ik moet zeggen dat ik Caroline een stuk prettiger vond op de steiger met Eric. Misschien minder last van de camera's, of omdat het één op één was. (Of omdat ze nu niet hoefde te poetsen.)

Hihihi; helemaal met je eens. Er kwam ineens een andere vrouw naar buiten toe. Maar wellicht ook door de opluchting na het vertrek van Mark. Hij was steeds zo vervelend aanwezig met ongepaste grapjes dat je vanzelf een scherm optrekt. Ben benieuwd wat  voor type de vierde kandidaat zal zijn.

Debbie blijft een vreemde tante. Ik vind het wel aandoenlijk dat Pascal meer gevoelens voor haar krijgt, maar ik betwijfel of dat wederzijds is. 
Ik gun het hem wel en zie ik hem als de man die haar wellicht wat losser kan maken. 
De opmerking dat ze altijd goud draagt klonk zo ondankbaar nadat Pascal met alle liefde en zorg dat armbandje voor haar had uitgezocht.
Jelmer is voorzichtiger en ik begrijp dat wel omdat hij bij haar warmte mist.
Niemand wilt een blauwtje lopen op TV bij iemand die niet eens de moeite neemt je te leren kennen als persoon.

In plaats dat ze waardeert dat deze mannen de moeite hebben genomen om vanuit Nederland naar Italië te reizen om haar beter te leren kennen verwacht ze ook nog dat zij de eerste stappen maken om tot diepgaandere gesprekken te raken.
Ik heb haar geen enkele vraag horen stellen over de jongens zelf of belangstelling toont over wie zij zijn als persoon. Ze vraagt alleen hoe zij zichzelf bij haar zien in Italië en wat zij eventueel gaan inbrengen.
Ze komt bij mij stijf en ontoegankelijk over en hecht meer waarde aan haar grote handtas dan aan menselijk contact.
 Haar B&B is prachtig vanwege de locatie en alle oude elementen, maar komt ook koud en onpersoonlijk over. 

ik vind dat het niet zo fair dat de vierde persoon nu pas aansluit. En dan heb ik het niet alleen over de situatie bij Caroline. 
Heb de indruk dat meer kandidaten zich nog niet zover blootgeven/openstellen  omdat er een mogelijk nog leukere kandidaat nog ten tonele moet verschijnen. 

@Muzieknootje64,  ik zie juist geen pestkop in Romana, en ik moet zeggen dat ik in de auto dat gehang tussen de voorstoelen van Gwen met haar gegiechel en gekakel ook super irritant zou vinden. En Isolde is niet weggepest , die was daar niet op haar plek en had al de pé in over die opmerking van Bert over haar geloof. Jammer als Romana  echt weg gaat,  Bert en zij waren een leuke match

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

06-08-2021 om 00:47

Muzieknootje64 schreef op 06-08-2021 om 00:43:

Debbie blijft een vreemde tante. Ik vind het wel aandoenlijk dat Pascal meer gevoelens voor haar krijgt, maar ik betwijfel of dat wederzijds is.
Ik gun het hem wel en zie ik hem als de man die haar wellicht wat losser kan maken.
De opmerking dat ze altijd goud draagt klonk zo ondankbaar nadat Pascal met alle liefde en zorg dat armbandje voor haar had uitgezocht.
Jelmer is voorzichtiger en ik begrijp dat wel omdat hij bij haar warmte mist.
Niemand wilt een blauwtje lopen op TV bij iemand die niet eens de moeite neemt je te leren kennen als persoon.

In plaats dat ze waardeert dat deze mannen de moeite hebben genomen om vanuit Nederland naar Italië te reizen om haar beter te leren kennen verwacht ze ook nog dat zij de eerste stappen maken om tot diepgaandere gesprekken te raken.
Ik heb haar geen enkele vraag horen stellen over de jongens zelf of belangstelling toont over wie zij zijn als persoon. Ze vraagt alleen hoe zij zichzelf bij haar zien in Italië en wat zij eventueel gaan inbrengen.
Ze komt bij mij stijf en ontoegankelijk over en hecht meer waarde aan haar grote handtas dan aan menselijk contact.
Haar B&B is prachtig vanwege de locatie en alle oude elementen, maar komt ook koud en onpersoonlijk over.

Precies. Bij Debbie draait het om Debbie. 

Ik zou haar graag eens zien met iemand die door haar houding en act heen kijkt. Dan blijft er weinig over van haar vermoed ik.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

06-08-2021 om 00:48

RavIvaR schreef op 06-08-2021 om 00:44:

ik vind dat het niet zo fair dat de vierde persoon nu pas aansluit. En dan heb ik het niet alleen over de situatie bij Caroline.
Heb de indruk dat meer kandidaten zich nog niet zover blootgeven/openstellen omdat er een mogelijk nog leukere kandidaat nog ten tonele moet verschijnen.

Mee eens. Nieuwe aanwas heeft sowieso ook een achterstand.

nu pas de afl van vandaag gezien. Romana zegt dat ze naar huis gaat maar eigenlijk was t duidelijk: zij eruit, of ik eruit.. 
Bert weet t antwoord maar spreekt zich weer es niet uit, en Gwen begreep het allemaal niet zo precies maar dacht: miss vandaag dit thirtje aan? hihi?

771-B9-FF5-AA65-46-D3-9-D32-167403-B51443.jpg

safari schreef op 06-08-2021 om 00:49:

nu pas de afl van vandaag gezien. Romana zegt dat ze naar huis gaat maar eigenlijk was t duidelijk: zij eruit, of ik eruit..
Bert weet t antwoord maar spreekt zich weer es niet uit, en Gwen begreep het allemaal niet zo precies maar dacht: miss vandaag dit thirtje aan? hihi?

771-B9-FF5-AA65-46-D3-9-D32-167403-B51443.jpg

Hahaha!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.