Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
ButterCup
05-08-2021 om 15:39
JackieBrown schreef op 05-08-2021 om 15:36:
[..]
Blij dat zíj niet die schelpdieren uit Portugal geserveerd kreeg. Dat zou wat zijn geworden.
Verder lacht ze als enige om de noten. Ze voelt zich vast machteloos (want nul grip op Bert), daar kun je ook vreemd van gaan doen.
Ja eens, ze 'doet' denk ik puur uit onzekerheid zo. Bijna een soort zenuwtrekje dat gegiegel de hele tijd.
ButterCup
05-08-2021 om 15:39
zo voelt natuurlijk totaal aan dat Bert haar liever ziet gaan dan komen en met Romana loopt het ook niet zo lekker krijg ik de indruk.
JackieBrown
05-08-2021 om 15:48
Hen74 schreef op 03-08-2021 om 21:30:
Vind dat groene zwembad bij Bert niet aantrekkelijk. Lijkt smerig water, ook al is het dat niet.
Ik vind stiekem de B&B van Bert toch het leukste. Een beetje alternatieverig boerengedoetje. Ik zou me er niet ongemakkelijk voelen. Zelfde voor de onaffe B&B van Vincent. Dat wordt nooit perfect zoals dat zogenaamd bij Roxanne, Debbie en Caroline is, maar mij spreekt dat dan juist wel aan. Waarschijnlijk ben ik een beetje gek 😜
Wat mij echt verbaasd is de zooi bij Jacob. Die wordt op zijn oude dag nog een hoarder, net zolang tot hij niet meer gevonden kan worden tussen de rommel waar hij zeker weten geen afscheid van kan nemen. Zo’n contrast met die schitterende tuin.
JackieBrown
05-08-2021 om 15:57
Nomade schreef op 03-08-2021 om 22:54:
[..]
Ik denk dat Mitch beter past.
Vind Teun wel echt een leuke vent, maar niet bij Roxanne. Bij hem zie ik toch een meer down to Earth type.
Val bij Roxanne wel over het zelfstandig stukje bij Jeffrey: zij heeft de b&b van haar ouders gekregen, hoe zelfstandig en ambitieus is dat???
Dat dacht ik ook: beetje reflectie op je eigen gespreide bedje, voordat je anderen de maat neemt. Maar, het moet gezegd, ambitieus en hardwerkend is ze iig wel, dit doet ze wel zelf.
redbulletje
05-08-2021 om 15:59
De enige b&b die ik aantrekkelijk vind is die van Jacob. Heerlijke tuin en zwembad. Van de kamers hebben ze te weinig laten zien om daar een oordeel over te vellen. De crew schijnt in de betere kamers met ensuite te verblijven.
ConsciousWalrus47
05-08-2021 om 16:01
Er zijn mensen - ik ben er wel een paar tegengekomen in mijn leven - die alles bewaren want zonde en misschien komt het ooit nog eens van pas..ik zelf heb weinig dat ik niet effectief gebruik en als ik erachter kom dat ik het in het afgelopen jaar niet nodig gehad heb, breng ik het naar de tweedehandswinkel. Ik heb dat gevoel van iets vast te moeten houden dus niet, het lijkt me ook verdomde lastig om dat te doorbreken als je het wel hebt. Probleem met Jacob is ook nog eens dat hij er ruimte voor heeft, dat helpt niet.
redbulletje
05-08-2021 om 16:06
Hoe ouder ik word hoe meer ik nostalgische spulletjes juist waardeer. Wou dat er veel meer bewaard was gebleven van vroeger.
RavIvaR
05-08-2021 om 16:06
Lavandula schreef op 04-08-2021 om 21:46:
Marianne werkt daar pas 3 maanden, dat had ik niet verwacht.
Ik kan me zo voorstellen dat elke voorganger het na een paar maanden Jacob voor gezien heeft gehouden.
Meesje
05-08-2021 om 16:09
Beterlaat2021! schreef op 05-08-2021 om 10:42:
Mark is 'ondernemer', ja dat van alles zijn. Een sokkenkraam op de markt ofzo.
Zagen we nou in de badkamer van Debbie een WC zonder bril, of was dat een bidet?
Het enige 'buiten' wat Debbie heeft, is een piepklein balkonnetje, uitkijkend op het steegje. Zouden er geen leukere locaties zijn?
Wat ik bij Jacob niet snap, het is een immens groot gebouw, maar hij heeft blijkbaar niet veel slaapkamers, want eerst moest er iemand in een soort garage en nu zitten ze met 2 op één kamer.
Volgens mij is dat eerder al ergens beschreven. De hele crew verblijft ook in dat huis. Dus die hebben ook kamers in gebruik.
RavIvaR
05-08-2021 om 16:13
Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:15:
'Lang geleden', zegt mams tegen Debbie. Hoezo? Ze spraken elkaar toch dagelijks??
Ik gok dat ze elkaar normaal gesproken nog vaker of langer spreken maar Deb het nu door de mannen rustiger drukker meent te hebben.
Madamecannibale
05-08-2021 om 16:25
Chupito schreef op 05-08-2021 om 16:01:
Er zijn mensen - ik ben er wel een paar tegengekomen in mijn leven - die alles bewaren want zonde en misschien komt het ooit nog eens van pas..ik zelf heb weinig dat ik niet effectief gebruik en als ik erachter kom dat ik het in het afgelopen jaar niet nodig gehad heb, breng ik het naar de tweedehandswinkel. Ik heb dat gevoel van iets vast te moeten houden dus niet, het lijkt me ook verdomde lastig om dat te doorbreken als je het wel hebt. Probleem met Jacob is ook nog eens dat hij er ruimte voor heeft, dat helpt niet.
Mijn ouders doen dit. 5 slaapkamers (uitgezonderd hun eigen) en een zolder + schuur vol zooi. Ik kijk op tegen de dag dat ze ooit gaan verhuizen. En er ligt van alles, van oude tijdschriften, platen, oude autoradio’s, televisies die kapot zijn, bergen gratis cd’s en videobanden 
ButterCup
05-08-2021 om 16:31
Madamecannibale schreef op 05-08-2021 om 16:25:
[..]
Mijn ouders doen dit. 5 slaapkamers (uitgezonderd hun eigen) en een zolder + schuur vol zooi. Ik kijk op tegen de dag dat ze ooit gaan verhuizen. En er ligt van alles, van oude tijdschriften, platen, oude autoradio’s, televisies die kapot zijn, bergen gratis cd’s en videobanden
Ja hier ook