Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

salerno an sich lijkt me wel leuk!

Die van Debbie heeft echt mooie grote sfeervolle kamers. En in het centrum. Ik zou er wel een kamer boeken hoor voor een paar daagjes als onderdeel van een rondreis door zuid Italië. 

Bij Caroline vind ik die tuin zo'n gemiste kans. Echt daar kan je zo iets moois van maken... en zij kiest voor kiezels. Kei lelijk!!

ik zou nooit voor de b&b van Caroline kiezen: ik hou van de echt Oostenrijkse stijl: dat is het helemaal niet. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

05-08-2021 om 13:07

Sophia_! schreef op 05-08-2021 om 10:46:

[..]

Hen, waar ben je! Jij bent toch Sherlock?

Haha, zo is mijn bijnaam wel ja.  Ik ga eens speuren. 

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 13:23

freek-de-jonge-nieuwe-revu.png

Ik las ergens: Jenny (van bij Jacob) lijkt precies op Freek de Jonge... 😂😂 nu ik zie het ook

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:45:

[..]

Denk wel dat ze dat doorziet.

Mark heeft die poeha helemaal niet nodig (wie wel?). Als hij dat allemaal achterwege laat, is ie veel beter te pruimen.

Ik denk dat er niks van Mark overblijft als je de poeha weghaalt... 

redbulletje schreef op 05-08-2021 om 11:33:

[..]

Debbie's toko vind ik ook onaantrekkelijk. Ongezellige locatie en geen fatsoenlijk buiten. Piepkleine balkons ipv tuin of tenminste een groot dakterras. Ook dat ze haar was moet ophangen ipv dat ze drogers heeft snap ik niet. Met 'n B&B ben je toch constant beddengoed aan 't wassen? Of zou ze dat op laten halen?

Ja, het beddengoed wordt verwerkt door het laundry team. 

Nomade schreef op 05-08-2021 om 12:30:

ik zou nooit voor de b&b van Caroline kiezen: ik hou van de echt Oostenrijkse stijl: dat is het helemaal niet.

Dit dus. In Oostenrijk wil ik houten balkonnetjes met geraniums zien en een groene tuin. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

05-08-2021 om 14:38

Ik vind die mark echt een vreselijke vent. Ongepaste opmerkingen bij binnenkomst en op die boot over het ontmaagden. Ik heb het idee dat hij zich nu nog in houd ofzo. Ook de wijze waarop hij het gesprek met zijn concurrent aan ging. Wat dacht hij daar mee te bereiken. 

Ik weet niet of hij als ondernemer personeel heeft,  maar zou niet onder hem willen werken.  Nare persoonlijkheid.

Avena schreef op 05-08-2021 om 14:12:

[..]

Ik denk dat er niks van Mark overblijft als je de poeha weghaalt...

Een heel onzeker mannetje.

Ik vraag me af wat hij allemaal te compenseren heeft met zijn gedrag?

Een micropenis? 

Gelukkig doorziet Erik hem!
Nu zij nog.

Sophia_! schreef op 05-08-2021 om 13:23:

freek-de-jonge-nieuwe-revu.png

Ik las ergens: Jenny (van bij Jacob) lijkt precies op Freek de Jonge... 😂😂 nu ik zie het ook

Verrek!

Komen er nieuwe afleveringen van tv kantine? Lijkt me echt goud als ze personages gaan nadoen van B&B 

Die Mark is een zeer onaangenaam persoon vind ik. Opmerkingen die niet grappig zijn en altijd het laatste  en hoogste woord willen hebben .

ButterCup schreef op 03-08-2021 om 20:56:

[..]

Nou, met die noten was wel redelijk obvious toch!

Blij dat zíj niet die schelpdieren uit Portugal geserveerd kreeg. Dat zou wat zijn geworden. 
Verder lacht ze als enige om de noten. Ze voelt zich vast machteloos (want nul grip op Bert), daar kun je ook vreemd van gaan doen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.