Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Dandy
05-08-2021 om 08:49
Vrijevlinder schreef op 04-08-2021 om 22:24:
[..]
Klopt, hij wachtte op haar 'maar' die kwam niet. Toch bedoelde ze dat wel. Ze voelt niets voor hem, en waarschijnlijk ook niet voor de andere man.
Ja, je kon de maar al horen. Haar hele gezicht zei 'MAAR...'
Herecomesthesun
05-08-2021 om 09:34
Hen74 schreef op 04-08-2021 om 20:45:
Goed van Eric, zijn analyse van Mark!
Ja! Ik vond dat echt ijzersterk van hem. Prachtig dat Mark nul op rekest kreeg met zijn gevoelsanalyse bij Eric. Heel ongemakkelijk ook. Hij leek graag te willen horen dat Eric tegen hem op kijkt.
Haantje79
05-08-2021 om 09:50
Herecomesthesun schreef op 05-08-2021 om 09:34:
[..]
Ja! Ik vond dat echt ijzersterk van hem. Prachtig dat Mark nul op rekest kreeg met zijn gevoelsanalyse bij Eric. Heel ongemakkelijk ook. Hij leek graag te willen horen dat Eric tegen hem op kijkt.
Erik is als voetbaltrainer wel gewend om opgeblazen puber jochies aan te sturen
Wat een belachelijke vertoning van die blaaskaak, hij heeft alleen zichzelf voor schut gezet. Wat zal Caroline denken als ze dit terugziet???
Vrijevlinder
05-08-2021 om 10:02
Haantje79 schreef op 05-08-2021 om 09:50:
[..]
Erik is als voetbaltrainer wel gewend om opgeblazen puber jochies aan te sturen
Wat een belachelijke vertoning van die blaaskaak, hij heeft alleen zichzelf voor schut gezet. Wat zal Caroline denken als ze dit terugziet???
Zeker.
Wat voor beroep heeft die Mark eigenlijk? Toen ik hem hoorde, dacht ik: je bent toch geen psycholoog? Maar nee, dat bestaat niet, hij speelt ook duidelijk een rol, waarschijnlijk een flink deel van zijn leven al. En zet Erik ernaast, die is zichzelf, komt veel fijner over.
HexOpBezemsteel
05-08-2021 om 10:19
Vrijevlinder schreef op 05-08-2021 om 10:02:
[..]
Zeker.
Wat voor beroep heeft die Mark eigenlijk? Toen ik hem hoorde, dacht ik: je bent toch geen psycholoog? Maar nee, dat bestaat niet, hij speelt ook duidelijk een rol, waarschijnlijk een flink deel van zijn leven al. En zet Erik ernaast, die is zichzelf, komt veel fijner over.
Dat zijn nogal wat conclusies gebaseerd op een paar beelden die ook nog eens zo smeuïg mogelijk geselecteerd en gemonteerd zijn.
ButterCup
05-08-2021 om 10:29
HexOpBezemsteel schreef op 05-08-2021 om 10:19:
[..]
Dat zijn nogal wat conclusies gebaseerd op een paar beelden die ook nog eens zo smeuïg mogelijk geselecteerd en gemonteerd zijn.
Dat is toch ook wat we zien?
Sophia_!
05-08-2021 om 10:31
Mark is ondernemer. Hij heeft een paar zaken geloof ik, maar ik weet niet in wat.
ConsciousWalrus47
05-08-2021 om 10:34
Ik denk eigenlijk dat Mark het helemaal niet ziet zitten met Caroline en Oostenrijk en dat hij daarom zich zo lomp gedraagt. Het lijkt hem weinig te interesseren allemaal.
anijsblokje
05-08-2021 om 10:40
Sophia_! schreef op 05-08-2021 om 10:31:
Mark is ondernemer. Hij heeft een paar zaken geloof ik, maar ik weet niet in wat.
Ik dacht in keukenapparatuur? Maar als ik dat Google, ben ik blijkbaar niet de enige die nieuwsgierig is.
Wie zet haar sherlock holmes-kwaliteiten in?
Beterlaat2021!
05-08-2021 om 10:42
Mark is 'ondernemer', ja dat van alles zijn. Een sokkenkraam op de markt ofzo.
Zagen we nou in de badkamer van Debbie een WC zonder bril, of was dat een bidet?
Het enige 'buiten' wat Debbie heeft, is een piepklein balkonnetje, uitkijkend op het steegje. Zouden er geen leukere locaties zijn?
Wat ik bij Jacob niet snap, het is een immens groot gebouw, maar hij heeft blijkbaar niet veel slaapkamers, want eerst moest er iemand in een soort garage en nu zitten ze met 2 op één kamer.
Sophia_!
05-08-2021 om 10:46
anijsblokje schreef op 05-08-2021 om 10:40:
[..]
Ik dacht in keukenapparatuur? Maar als ik dat Google, ben ik blijkbaar niet de enige die nieuwsgierig is.
Wie zet haar sherlock holmes-kwaliteiten in?
![]()
Hen, waar ben je! Jij bent toch Sherlock?
Sophia_!
05-08-2021 om 10:47
Chupito schreef op 05-08-2021 om 10:34:
Ik denk eigenlijk dat Mark het helemaal niet ziet zitten met Caroline en Oostenrijk en dat hij daarom zich zo lomp gedraagt. Het lijkt hem weinig te interesseren allemaal.
Misschien gaat hij vanavond wel zeggen dat hij weggaat. Hij wilde wel een gesprek met Caroline. Ik zal die blaaskaak niet missen als hij weggaat.
redbulletje
05-08-2021 om 11:33
Beterlaat2021! schreef op 05-08-2021 om 10:42:
Mark is 'ondernemer', ja dat van alles zijn. Een sokkenkraam op de markt ofzo.
Zagen we nou in de badkamer van Debbie een WC zonder bril, of was dat een bidet?
Het enige 'buiten' wat Debbie heeft, is een piepklein balkonnetje, uitkijkend op het steegje. Zouden er geen leukere locaties zijn?
Wat ik bij Jacob niet snap, het is een immens groot gebouw, maar hij heeft blijkbaar niet veel slaapkamers, want eerst moest er iemand in een soort garage en nu zitten ze met 2 op één kamer.
Debbie's toko vind ik ook onaantrekkelijk. Ongezellige locatie en geen fatsoenlijk buiten. Piepkleine balkons ipv tuin of tenminste een groot dakterras. Ook dat ze haar was moet ophangen ipv dat ze drogers heeft snap ik niet. Met 'n B&B ben je toch constant beddengoed aan 't wassen? Of zou ze dat op laten halen?
ConsciousWalrus47
05-08-2021 om 11:56
Ik zou zelf ook niet kiezen voor de b&b van Caroline of Debbie, maar ik denk dat er voor alles een doelgroep is. Ik was zelf 15 jaar geleden ook eens in een dorpje in noord Italië. Daar heb ik toen iets goedkoop gevonden in een straatje, was helemaal prima voor die week dat ik er was. Nu zou ik dat niet meer opzoeken.
Madamecannibale
05-08-2021 om 12:01
Chupito schreef op 05-08-2021 om 11:56:
Ik zou zelf ook niet kiezen voor de b&b van Caroline of Debbie, maar ik denk dat er voor alles een doelgroep is. Ik was zelf 15 jaar geleden ook eens in een dorpje in noord Italië. Daar heb ik toen iets goedkoop gevonden in een straatje, was helemaal prima voor die week dat ik er was. Nu zou ik dat niet meer opzoeken.
Ik zou in beide b&b’s wel willen verblijven. Ik vind die van Debbie erg sfeervol, en volgens mij midden in het centrum. Die van Carolien is schoon en modern, lijkt me prima om daar wat nachten te verblijven, overdag zou ik toch vooral de hort op zijn.