Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

roxanne zei ook zo expliciet dat ze Jeffrey zelf had uitgekozen. Dat zei indirect ook al iets over de andere 2.

Ik ben heel benieuwd naar Debbie en Jelmer. Ik denk dat zij hem wel eens leuker kan vinden dan hij haar. Zou ook mooi zijn voor de verandering. Ik zie hem ook nog niet slaafs al die klusjes uitvoeren. Hij zit er heel nuchter in volgens mij.

Dutchgirly schreef op 28-07-2021 om 22:24:

Ik ben heel benieuwd naar Debbie en Jelmer. Ik denk dat zij hem wel eens leuker kan vinden dan hij haar. 

ooow stel je voor! dat gaat haar zelfbeeld echt niet toestaan  welck een onbetamelijke fictieve gedachte over onze ravissante Deb  

safari schreef op 28-07-2021 om 23:16:

[..]

ooow stel je voor! dat gaat haar zelfbeeld echt niet toestaan welck een onbetamelijke fictieve gedachte over onze ravissante Deb

Wat héérlijk omschreven 🤣🤣🤣

roxanne zei ook zo expliciet dat ze Jeffrey zelf had uitgekozen. Dat zei indirect ook al iets over de andere 2.

Ik ben heel benieuwd naar Debbie en Jelmer. Ik denk dat zij hem wel eens leuker kan vinden dan hij haar. Zou ook mooi zijn voor de verandering. Ik zie hem ook nog niet slaafs al die klusjes uitvoeren. Hij zit er heel nuchter in volgens mij.

Klopt, en ik vond het grappig dat de mannen hem direct in het begin duidelijk maakten dat er vooral hard gewerkt moest worden. Wat natuurlijk ook klopt. Alleen jammer dat een van die mannen denkt (weet niet meer hoe hij heet) dat hij haar respect krijgt als hij maar hard genoeg werkt. Zij heeft tegengas nodig. 

Ik krijg kromme tenen van al het harde werken. Het is een date, en tuurlijk zal er iets moeten gebeuren, maar bij sommigen loopt het de spuitgaten uit. 

je bedoelt Melvin denk ik vrijevlinder?

roxanne heeft in elk geval qua uiterlijk en kledingstijl een zeer andere smaak dan haar familie/vrienden. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

29-07-2021 om 10:28

Hen74 schreef op 28-07-2021 om 09:57:

[..]

Zoals ik het begreep, had Monique het in een andere context bedoeld. Meer als: 'Ik zou best mijn familie weer willen zien. Daarvoor zou ik wel graag naar huis gaan.'

Zo heb ik het niet begrepen.  Ze zei dat naar huis gaan zou kunnen uitwijzen of ze Vincent en alles wat daar bij hoort, zou gaan missen of niet.

Maar misschien heb ik het wel verkeerd geïnterpreteerd. 

Vrijevlinder schreef op 29-07-2021 om 09:04:

[..]

Klopt, en ik vond het grappig dat de mannen hem direct in het begin duidelijk maakten dat er vooral hard gewerkt moest worden. Wat natuurlijk ook klopt. Alleen jammer dat een van die mannen denkt (weet niet meer hoe hij heet) dat hij haar respect krijgt als hij maar hard genoeg werkt. Zij heeft tegengas nodig.

Ik krijg kromme tenen van al het harde werken. Het is een date, en tuurlijk zal er iets moeten gebeuren, maar bij sommigen loopt het de spuitgaten uit.

Ik dacht dat de bedoeling van het programma was dat ze mee zouden draaien in de b&b, niet in plaats daarvan de hele b&b opknappen...

Het wordt niks tussen die twee. Debbie vindt hem niet mannelijk genoeg en hij is direct in het eerste uur al op haar afgeknapt, omdat ze zo serieus en zakelijk is en met weinig humor op hem reageerde. Je zag hem echt terugdeinzen 

Ik denk dat Debbie ze allemaal niet wil en valt op een heel ander type man. Meer een beetje een dominant, heel mannelijk type, die veel van de wereld heeft gezien en waar ze van onder de indruk is. 

Mallebeppie schreef op 29-07-2021 om 10:28:

[..]

Zo heb ik het niet begrepen. Ze zei dat naar huis gaan zou kunnen uitwijzen of ze Vincent en alles wat daar bij hoort, zou gaan missen of niet.

Maar misschien heb ik het wel verkeerd geïnterpreteerd.

Ja, zo vatte ik het ook op! Ik vind het wel irritant dat ze er niet wat dieper op in gingen. Sommige stukjes filmen ze heel lang dat het echt saai/langdradig wordt. Maar de belangrijke (vind ik dan) dingen dat wordt niet of minder uitgezonden.

Julali schreef op 29-07-2021 om 10:51:

[..]

Het wordt niks tussen die twee. Debbie vindt hem niet mannelijk genoeg en hij is direct in het eerste uur al op haar afgeknapt, omdat ze zo serieus en zakelijk is en met weinig humor op hem reageerde. Je zag hem echt terugdeinzen

Ik denk dat Debbie ze allemaal niet wil en valt op een heel ander type man. Meer een beetje een dominant, heel mannelijk type, die veel van de wereld heeft gezien en waar ze van onder de indruk is.

Ben het helemaal met je eens, maar wat ik me afvraag: 2 van de 4 dates heeft ze zelf mogen kiezen: Jelmer is gekozen door fam/vrienden begreep ik van de voice-over. Dan moeten er toch nog 2 (de aanstaande nieuwkomer en ??? Gok ik?) waarvan ze in eerste instantie dacht: wat een leukerd? 

Nomade schreef op 29-07-2021 om 11:51:

[..]

Ben het helemaal met je eens, maar wat ik me afvraag: 2 van de 4 dates heeft ze zelf mogen kiezen: Jelmer is gekozen door fam/vrienden begreep ik van de voice-over. Dan moeten er toch nog 2 (de aanstaande nieuwkomer en ??? Gok ik?) waarvan ze in eerste instantie dacht: wat een leukerd?

Als er 4 dates zijn, dan komt er nog maar één toch?

Brabeau schreef op 29-07-2021 om 11:55:

[..]

Als er 4 dates zijn, dan komt er nog maar één toch?

Ja dat klopt: maar ik zou niet weten wie zij gekozen heeft van de bromance! 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

29-07-2021 om 12:08

Nomade schreef op 29-07-2021 om 12:05:

[..]

De jongen die als tweede kwam(ben zijn naam even kwijt)

Nomade schreef op 29-07-2021 om 12:05:

[..]

Moet haast wel Pascal zijn, Melvin vond ze te jong, dus lijkt me sterk dat ze die uitgekozen heeft.

Die Melvin bij Debbie heeft wat weg van die jongen (Martijn) van het programma het Wylde pad. Dat lachje, manier van praten. Zou zo een broertje kunnen zijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.