Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dutchgirly schreef op 28-07-2021 om 08:32:

Ik vraag me wel af wat er nu precies is voorgevallen tussen Monique en Vincent. Zij had gezegd dat ze ook getwijffeld had om te vertrekken ofzo? Hij leek echt behoorlijk van slag van het hele gebeuren. Hopelijk komt het goed tussen die twee

Ik kan me zomaar voorstellen dat ze geen zin had om,  midden in de ontluikende romance,  ineens een andere vrouw erbij te krijgen.  En Vincent die vervolgens ineens verder alles in het midden laat. 

Het is graag of niet.  Ik begrijp haar wel. 

HexOpBezemsteel schreef op 28-07-2021 om 08:42:

[..]

Ik kan me zomaar voorstellen dat ze geen zin had om, midden in de ontluikende romance, ineens een andere vrouw erbij te krijgen. En Vincent die vervolgens ineens verder alles in het midden laat.

Het is graag of niet. Ik begrijp haar wel.

Maar dat hoort bij het programma, dat weet je van te voren, om dan maar te vertrekken...?

Ik kijk nu afl 12 en man man.. ik zie en hoor vanalles wat ik kwijt wil maar dat gaat niet want dan verklap ik vanalles.

Ik vraag me wel af wat er nu precies is voorgevallen tussen Monique en Vincent. Zij had gezegd dat ze ook getwijffeld had om te vertrekken ofzo? Hij leek echt behoorlijk van slag van het hele gebeuren. Hopelijk komt het goed tussen die twee

Ja Vincent zei ook dat hij die ochtend gehuild had en dat Monique een van de weinige vrouwen was die hem heeft zien huilen. Die nieuwe vrouw daar wordt het ook niet voor hem. Er komt nog een nummer vier maar ik weet niet of dat nog zin heeft.

Milala schreef op 28-07-2021 om 09:15:

Ik kijk nu afl 12 en man man.. ik zie en hoor vanalles wat ik kwijt wil maar dat gaat niet want dan verklap ik vanalles.

Je maakt me nieuwsgierig, ik ben nu ook aan het kijken.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

28-07-2021 om 09:57

Zoals ik het begreep, had Monique het in een andere context bedoeld. Meer als: 'Ik zou best mijn familie weer willen zien. Daarvoor zou ik wel graag naar huis gaan.'

Milala schreef op 28-07-2021 om 09:15:

Dit heb ik ook elke dag! Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te spoileren 🙊. Vervelend dat Videoland,  maar ik kan ook niet niet kijken 🤣

Hen74 schreef op 28-07-2021 om 09:57:

[..]

Zoals ik het begreep, had Monique het in een andere context bedoeld. Meer als: 'Ik zou best mijn familie weer willen zien. Daarvoor zou ik wel graag naar huis gaan.'

Dat is dan wel raar dat Vincent daarvan moet huilen. Ik begreep er zelf echt weinig van wat er nou is gebeurd. Jammer dat er geen gesprek tussen hen is gevoerd n.a.v. het voorval wat dan wel wordt uitgezonden. 

Het lijkt erop dat die twee diepgaande gevoelens voor elkaar hebben. 

Misschien dat ze met de camera erbij wat terughoudend zijn om dit te tonen, maar ik geef hen een goede kans. 

Dutchgirly schreef op 28-07-2021 om 10:15:

[..]

Dat is dan wel raar dat Vincent daarvan moet huilen. Ik begreep er zelf echt weinig van wat er nou is gebeurd. Jammer dat er geen gesprek tussen hen is gevoerd n.a.v. het voorval wat dan wel wordt uitgezonden.

Volgens mij wordt er door de montage veel meer gesuggereerd dan er daadwerkelijk is gebeurd. Mijn interpretatie is dat Monique zich hardop heeft afgevraagd hoe het zou zijn om even niet bij elkaar te zijn, of ze elkaar dan zouden missen. Wat een heel normale vraag is als je een week lang boven op elkaars lip hebt gezeten. En Vincent moet denk ik niet daarom huilen, maar doordat hij nogal overweldigd is door alle dingen die hij voelt en nog niet echt een plek heeft kunnen geven.

Grappig dat sommigen zeggen nu te ontdooien voor Bert. Ik heb dat totaal niet. Ik denk alleen maar: wat kinderachtig en slap, een man van 50+ die zich geen houding weet te geven en zich achter zijn opvoeding verschuilt.

Sophia_!

Sophia_!

28-07-2021 om 11:47

Dandy schreef op 28-07-2021 om 11:33:

[..]

Volgens mij wordt er door de montage veel meer gesuggereerd dan er daadwerkelijk is gebeurd. Mijn interpretatie is dat Monique zich hardop heeft afgevraagd hoe het zou zijn om even niet bij elkaar te zijn, of ze elkaar dan zouden missen. Wat een heel normale vraag is als je een week lang boven op elkaars lip hebt gezeten. En Vincent moet denk ik niet daarom huilen, maar doordat hij nogal overweldigd is door alle dingen die hij voelt en nog niet echt een plek heeft kunnen geven.

Zo had ik het ook begrepen. Monique wilde niet weg vanwege de nieuwe vrouw of omdat ze Vincent niet leuk vind ofzo. 

Ik heb hoop voor die 2. 

Sophia_! schreef op 28-07-2021 om 11:47:

[..]

Zo had ik het ook begrepen. Monique wilde niet weg vanwege de nieuwe vrouw of omdat ze Vincent niet leuk vind ofzo.

Ik heb hoop voor die 2.

Ik ook, vind ze erg leuk samen. 

Hen74 schreef op 28-07-2021 om 09:57:

[..]

Ik begreep dat ze wilde voelen of ze Vincent dan zou missen want dat zou haar gevoelens duidelijker maken. 
de gereserveerdheid kan ik me in haar geval echt wel voorstellen met de nieuwe dame en nog een dame op komst.

Vincent moet gewoon ff ballen tonen en zeggen: Monique ik vind je leuk! Zou heb beide helpen. 

Bert en zijn opvoedingverhaal… tsja… En toch denk ik dat er wat aan het bloeien is tussen hem en Romana.

Ben trouwens heel benieuwd naar de 2 volgende mannen bij Roxanne: deze 2 waren gekozen door fam/vrienden begreep ik: dus wat is haar smaak?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

28-07-2021 om 12:35

Dutchgirly schreef op 28-07-2021 om 10:15:

[..]

Vincent had dat verkeerd geïnterpreteerd blijkbaar, vandaar zijn tranen.

Vind het ook vreemd dat juist zoiets niet uitgezonden is. Of mogelijk niet opgenomen? Net zo'n voorval als bij Bert en Ysolde, dat gesprek over geloof wat niet getoond of gefilmd is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.