Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-07-2021 om 12:47

Meesje schreef op 23-07-2021 om 10:43:

De hartjes zijn weer grijs! Of komt dat doordat ik nu mobiel forum?

Klopt, sinds gisteravond weer zoals het was.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-07-2021 om 14:09

safari schreef op 23-07-2021 om 14:07:

https://www.telegraaf.nl/vrouw/1268689245/twitter-gaat-los-op-blonde-ex-stewardess-in-b-b-vol-liefde

BE0774-B5-27-E7-435-D-995-A-905-FBBEEF36-C.jpg

Haha.  Lijkt inderdaad of ze zich heeft voorgenomen om niet te knipperen. Heb net even zelf geprobeerd van de week. En inderdaad, dan ga je op die manier kijken. 

Ah, ik kan iets zeggen over de familie van Debbie.
(blijf braaf op mijn handen zitten totdat de aflevering is geweest).

Haar familie is haar alles en ze praat uren aan de telefoon met haar moeder. Ik dacht meteen: ze is door die familie zo gevormd. Ze krijgt daar alleen te horen hoe perfect ze is, hoezeer ze gelijk heeft in alles en ze kan daar dus nooit iets fout doen. Als ze inderdaad zo lang belt elke keer, dan zit ze dus chronisch in een ik-ben-perfect-tunnel.
Of om het korter te zeggen: ze leeft niet in de realiteit (en dat ze naar Italië is geëmigreerd is daar wellicht ook het resultaat van).

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-07-2021 om 14:57

Courage schreef op 23-07-2021 om 14:53:

Haar familie is haar alles en ze praat uren aan de telefoon met haar moeder. Ik dacht meteen: ze is door die familie zo gevormd. Ze krijgt daar alleen te horen hoe perfect ze is, hoezeer ze gelijk heeft in alles en ze kan daar dus nooit iets fout doen. Als ze inderdaad zo lang belt elke keer, dan zit ze dus chronisch in een ik-ben-perfect-tunnel.
Of om het korter te zeggen: ze leeft niet in de realiteit (en dat ze naar Italië is geëmigreerd is daar wellicht ook het resultaat van).

Leuk, leuk! Ben benieuwd!

Courage schreef op 23-07-2021 om 14:53:

Haar familie is haar alles en ze praat uren aan de telefoon met haar moeder. Ik dacht meteen: ze is door die familie zo gevormd. Ze krijgt daar alleen te horen hoe perfect ze is, hoezeer ze gelijk heeft in alles en ze kan daar dus nooit iets fout doen. Als ze inderdaad zo lang belt elke keer, dan zit ze dus chronisch in een ik-ben-perfect-tunnel.

Oh ja dat zou een hoop verklaren.Ben benieuwd wat je nog meer weet! 

Ik denk dat die relaxte knul die als laatste bij haar kwam, haar niet wil. Gisteren lagen de twee jongens allebei op bed toen zij binnenkwam en hij draaide helemaal niet naar haar toe toen ze begonnen te praten maar bleef met zijn rug in haar richting liggen. Dat vond ik echt opvallend. Ik weet niet of hij het zelf al door heeft, dat hij een beetje is afgeknapt op haar, maar zijn lichaam weet al wel 

Caroline begin ik steeds irritanter te vinden en die nieuwe man past wel bij haar. Ik vind ze alle twee erg nep. Itt tot die voetbaltrainer, die vind ik een stuk leuker. Qua persoon, gewoon een leuke, relaxte stoere vent, verder is het niet echt mijn type. 

Hen74 schreef op 23-07-2021 om 14:57:

[..]

Leuk, leuk! Ben benieuwd!

impala schreef op 23-07-2021 om 15:49:

[..]

Oh ja dat zou een hoop verklaren.Ben benieuwd wat je nog meer weet!

Oh wacht, ik heb toch niet gespoilerd...? De analyse is van mij natuurlijk , maar hoe ze tegenover haar familie staat is toch al op TV geweest?

Hmm, het multi-quoten kan nog iets beter, geen idee of dat aan mij ligt.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-07-2021 om 17:48

Courage schreef op 23-07-2021 om 17:44:

Hen74 schreef op 23-07-2021 om 14:57:

[..]

[..]

Oh wacht, ik heb toch niet gespoilerd...? De analyse is van mij natuurlijk , maar hoe ze tegenover haar familie staat is toch al op TV geweest?

Is inderdaad al op tv geweest dat ze uren belt met moeders. En dat ze een warme band heeft met haar familie. Dus volgens mij geen spoilers.

Die Debbie  . Echt...wat een verschrikking. Wat meent zij zich wel. Die gezichtsuitdrukkingen, maniertjes van praten, hoe ze de jongens behandeld. Bah 

Ik snap van Debbie niet dat ze in Italie gaat wonen als ze zo dol is op haar familie.
Daar word je dan toch ongelukkig van, zo ver van elkaar?

redbulletje schreef op 23-07-2021 om 10:29:

Als ik Melvin was geweest had ik de deur achter me dichtgetrokken en was er zelf 'n dagje op uit getrokken ipv kutklusjes te gaan lopen doen.
Vreemd dat Debby niet eens een vaatwasser en droger in huis heeft. Vind het allemaal maar armoedig overkomen bij haar.

Nou zeg dat wel. Wat een armoedige bende daar, inclusief haarzelf 

Bert reageert niet erg aardig naar Isolde toe. Maar het zal met een gekwetst ego te maken hebben. Ik ben blij dat ze de stap gemaakt heeft om te vertrekken. 

Van die nieuwe dame die er bij gekomen is heb ik niet erg de indruk dat ze zich er prettig voelt. Ze lijkt vrij stil, terwijl ze dat normaal niet is. Maar we weten hoe Romana is, en ze zal vast opmerkingen gemaakt hebben. 

Denk dat het wel als 'n nadeel aanvoelt als je later pas aanschuift en de ander voelt zich al aardig thuis. Vind dat het bij Jacob beter is geregeld met die 4 vrouwen tegelijkertijd. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.