Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Herecomesthesun
23-07-2021 om 07:37
Melvin doet zo zijn best. Ik heb het met hem te doen. Ik vond dat zij hem lichtelijk voor schut zette door eerst nog even door te werken en te zeggen dat ze “bijna klaar was!” om hem vervolgens te dissen en met de ander weg te gaan. Ik houd niet van de manier waarop zij met hem omgaat. Overigens vind ik het wel mooi hoe zij beiden haar af en toe in de maling nemen en ze dat gewoon niet door heeft. Ohja, hoe komt ze erbij dat Melvin haar als droomvrouw ziet? Om dat überhaupt uit te spreken…
Dolfje
23-07-2021 om 07:58
Hen74 schreef op 22-07-2021 om 22:43:
[..]
Wellicht vanwege corona e.e.a. gesloten?
Ja daar dacht ik eigenlijk ook aan.
Meesje
23-07-2021 om 10:21
Ik kijk vandaag na.
Ik ga Jacob wel leuker vinden nu. Goed dat Art probeert een beetje te sturen.
Debbie, sjonge jonge. Geef die vrouw een spiegel dan heeft ze optimaal gezelschap. Melvin zou zich wel wat minder mogen laten rondpushen. Dit zou ik ook niet meer aantrekkelijk vinden hoor.
Zo, ik kijk weer verder
Rose85
23-07-2021 om 10:26
Ik begin net met kijken via Videoland. Bij welke aflevering zijn ze nu op tv?
Sophia_!
23-07-2021 om 10:27
Rose85 schreef op 23-07-2021 om 10:26:
Ik begin net met kijken via Videoland. Bij welke aflevering zijn ze nu op tv?
Ik dacht 7 of 8? De aflevering dat Art bij Jacob is, was gisteren op tv.
redbulletje
23-07-2021 om 10:29
Als ik Melvin was geweest had ik de deur achter me dichtgetrokken en was er zelf 'n dagje op uit getrokken ipv kutklusjes te gaan lopen doen.
Vreemd dat Debby niet eens een vaatwasser en droger in huis heeft. Vind het allemaal maar armoedig overkomen bij haar.
Meesje
23-07-2021 om 10:32
ja, ik vind het ook vreemd. Weet niet of afgesproken is dat maar 3 ruimtes gefilmd mogen worden oid? Neem toch aan dat de gasten niet in die koffiehoek hoeven te ontbijten? En dat er ook ergens een 'echte' keuken is. Heeft ze ook maar één gastenkamer? Dat die jongens bij elkaar moeten slapen?
Sophia_!
23-07-2021 om 10:57
https://www.ad.nl/show/debbie-zet-aanbidder-in-als-klusjesman-bij-benb-hij-vindt-mij-de-perfecte-vrouw~a37cad63/
Haha het AD leest ook mee zeker, ze zeggen precies wat wij zeggen. Die Debbie is toch ook vreselijk ook, echt geen leuke vrouw.
Julali
23-07-2021 om 11:06
Haantje79 schreef op 22-07-2021 om 23:06:
[..]
Ik krijg een boer Geert flash back, gij kunde mij nie bijhouwe.... volgens mij zijn dat soort mannen gewoon narrig omdat de beslissing om er een eind aan te maken niet bij hen ligt en ze zich gedumpt voelen ook al hoeven ze de vrouw niet.
Dit denk ik ook. Ze kunnen er niet tegen dat de vrouw beslist niet verder te gaan. Ze voelen zich denk ik toch afgewezen, alsof ze er recht op hebben dat elke vrouw hen wil?
Wel knap van haar dat ze er totaal niet op in ging, dat kwam erg sterk over.
Dolfje
23-07-2021 om 11:47
Ik snap niet dat die Isolde niet veel eerder naar huis is gegaan. Als het niet klikt dan ga je toch meteen lijkt mij.
Als ik Melvin was zou ik me ook niet zo laten behandelen en was inderdaad zelf op pad gegaan.
redbulletje
23-07-2021 om 12:42
Dolfje schreef op 23-07-2021 om 11:47:
Ik snap niet dat die Isolde niet veel eerder naar huis is gegaan. Als het niet klikt dan ga je toch meteen lijkt mij.
Als ik Melvin was zou ik me ook niet zo laten behandelen en was inderdaad zelf op pad gegaan.
Misschien vond ze 't wel lekker er ff tussenuit zijn. We kennen haar woonomstandigheden in NL niet. Hier had ze in elk geval lekker weer, een tuin en een zwembad.
QuarrelsomeSnail25
23-07-2021 om 12:45
Julali schreef op 23-07-2021 om 11:06:
[..]
Dit denk ik ook. Ze kunnen er niet tegen dat de vrouw beslist niet verder te gaan. Ze voelen zich denk ik toch afgewezen, alsof ze er recht op hebben dat elke vrouw hen wil?
Wel knap van haar dat ze er totaal niet op in ging, dat kwam erg sterk over.
Mee eens. Ze kan dan wel kwetsbaar en gevoelig zijn, maar dat staat los van haar sterke kant die ze ook liet zien.