Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vrijevlinder schreef op 21-07-2021 om 22:26:

Ik hoop maar dat Isolde vertrekt, voor haarzelf. Ze voelt zich er niet prettig en dat snap ik heel goed. De vileine opmerkingen die ze steeds moeten horen van de zelfvoldane Romana zijn niet fijn.

Ja Romana is een pester en je ziet dat Ysolde zich ongelukkig voelt. Ik vond Bert’s reactie op de handdoek heel vreemd, nogal agressief. Het is zo’n lomperik. 

redbulletje schreef op 21-07-2021 om 22:59:

Ik vind Romana leuk en lekker nuchter

Ik ook

Dutchgirly schreef op 21-07-2021 om 22:57:

[..]

Ik kan steeds niet bepalen wat ik van Romana vindt. Het is zo'n bijzonder type. Ik denk dat haar humor super droog is en dat ze het allemaal niet zo gemeen bedoelt. Maar het komt vaak zo lullig over. Moeilijk! Maar ze maakt wel mooie tv 😂 Bert vind ik gewoon een hork.

Ze maakt zeker mooie TV.
Ik vind haar leuk. Maar denk zeker dat ze wel gemeen kan zijn. Ze is slim en ziet veel. Ze past wel goed bij Bert denk ik, en daar gaat het uiteindelijk om.

Ik lees dat een aantal hier Melvin leuk vinden. Ik snap dat wel, maar voor mij veel teveel een doetje (net als Nico). Nee, niet aantrekkelijk. Maar het klopt wel dat hij het goed bedoelt allemaal.

ik vind Romana ook wel leuk! Heerlijk droog. En past goed bij Bert. Monique en Vincent ook super schattig samen. In Oostenrijk de stuwardess met men. No 2 . Ff zijn naam kwijt. In Portugal nog geen pijl op te trekken. In Roosendaal zal de vonk over moeten slaan bij een evt. Nieuwe gast. Bij deze 2 heren wordt t m niet. Italië; Debbie herhaald elke zin van die mannen in vragende vorm. Irritant. En met deze 2 mannen wordt t hem echt niet. 

Haantje79 schreef op 21-07-2021 om 23:02:

[..]

Ja Romana is een pester en je ziet dat Ysolde zich ongelukkig voelt. Ik vond Bert’s reactie op de handdoek heel vreemd, nogal agressief. Het is zo’n lomperik.

Volgens mij had Bert geen zwembroek aan en vond hij het daarom extra lullig (...) dat zij zijn handdoek inpikte. Wat ze dus niet deed, ze beschermde hem volgens mij voor de draaiende camera's. Maar dat had hij in eerste instantie niet door.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-07-2021 om 23:40

Courage schreef op 21-07-2021 om 23:08:

[..]

Volgens mij had Bert geen zwembroek aan en vond hij het daarom extra lullig (...) dat zij zijn handdoek inpikte. Wat ze dus niet deed, ze beschermde hem volgens mij voor de draaiende camera's. Maar dat had hij in eerste instantie niet door.

Oh, zou het? Ik dacht het onder water ook op te merken, dat ik geen kleur zag van een broek.

Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.
Die jongens worden het in elk geval niet. Veel te jong en niet serieus genoeg voor mevrouw.

Dolfje schreef op 22-07-2021 om 07:14:

Waar is Debby zo druk mee? Heel vroeg opstaan, laatste email om half 12 versturen? Ze runt geen hotel met 100 kamers.
Die jongens worden het in elk geval niet. Veel te jong en niet serieus genoeg voor mevrouw.

Ze heeft er nog een volle baan naast in Nederland. 

Courage schreef op 21-07-2021 om 23:08:

[..]

Oo dat had ik nog niet door, dat maakt het iets anders.

Dolfje schreef op 22-07-2021 om 07:14:

Ik denk niet dat ze van haar b en b kan leven. Waarom zou je anders nog een baan van 32 uur naast je droom doen? 
Wat ik wel vreemd vind is dat zij en die dame in Roosendaal gewoon helemaal geen tijd willen maken/hebben. 
Dat is vreemd aangezien ze zichzelf hebben opgegeven voor dit programma? 

Nomade schreef op 22-07-2021 om 09:00:

[..]

Ik denk niet dat ze van haar b en b kan leven. Waarom zou je anders nog een baan van 32 uur naast je droom doen?
Wat ik wel vreemd vind is dat zij en die dame in Roosendaal gewoon helemaal geen tijd willen maken/hebben.
Dat is vreemd aangezien ze zichzelf hebben opgegeven voor dit programma?

Ze maken wel tijd, maar hun werk gaat natuurlijk door. Of denk je dat ze dit even kunnen stopzetten? Wie betaalt dat dan? 

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 09:11

redbulletje schreef op 21-07-2021 om 22:59:

Ik vind Romana leuk en lekker nuchter

Ik moest even aan haar wennen, maar inmiddels vind ik haar ook leuk. Lekker recht voor z'n raap  

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 09:11

pfff, waarom zijn die hartjes opeens zo roze? Had van mij niet gehoeven 

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 09:11:

pfff, waarom zijn die hartjes opeens zo roze? Had van mij niet gehoeven

Dacht al dat ik gek werd, maar jij ziet 't ook. Van mij mag dat ook weg, sowieso alles wat roze is. 

Julali schreef op 22-07-2021 om 09:04:

[..]

Ze maken wel tijd, maar hun werk gaat natuurlijk door. Of denk je dat ze dit even kunnen stopzetten? Wie betaalt dat dan?

Ze maken geen tijd want de 1 is zo gesloopt na een borrel in haar b en b dat ze zich daarna terugtrekt om bij te komen en de ander laat de 2 jongens ook continu aan hun lot over.

Daarbij kunnen die mannen toch meehelpen in de b&b? Dan ben je allemaal eerder klaar. Maar dat willen de dames niet. 

Ik vind het onzin om te zeggen wie betaalt het stilleggen van: want daar gaat het niet om: het kan prima naast elkaar en van de NL baan had ze vakantie op kunnen nemen: dat doen de mannen die bij haar zijn toch ook?

Vraag me gewoon af waarom je mee wil doen aan zo’n programma en het doet voorkomen alsof je de liefde van je leven zoekt maar daar gewoon 0 in wil investeren. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.