Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Haha Romana: 'ik vond jou ook niet zo leuk in het begin, ik vind je nu een stuk aardiger'.
Ik vind haar steeds leuker worden, ze lacht meer en is lekker direct. Ik vind haar wel bij Bert passen.

Jacob versta ik echt super slecht.. En voelt zich enorm aangevallen. Ben wel benieuwd of hij met iemand over gaat blijven.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-07-2021 om 22:02

Meesje schreef op 21-07-2021 om 21:53:

[..]

Daar komen wel nog 2 dames toch? Ik vind Monique en Vincent ook leuk. Monique lijkt zich ook al helemaal verantwoordelijk te voelen voor de b&b. Ze is net wat kordater dan Vincent, dat heeft hij wel nodig.

Precies!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-07-2021 om 22:08

Wat heeft Monique met F1? Heb ik even gemist geloof ik. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-07-2021 om 22:10

Bleh, Bert met het ganzenjagen van zijn vriend. Kan daar moeilijk naar luisteren. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-07-2021 om 22:12

Ze maken er wel wat van in Portugal. Met die eettafel en zo. Leuk.

Taartjes schreef op 21-07-2021 om 21:55:

Haha Romana: 'ik vond jou ook niet zo leuk in het begin, ik vind je nu een stuk aardiger'.
Ik vind haar steeds leuker worden, ze lacht meer en is lekker direct. Ik vind haar wel bij Bert passen.

Jacob versta ik echt super slecht.. En voelt zich enorm aangevallen. Ben wel benieuwd of hij met iemand over gaat blijven.

Ik vind Romana nog steeds erg onaardig uit de hoek komen, maar kan best zijn dat ze korte tijd bij hem past. De opmerkingen die ze maakt komen op mij erg gemeen over. 

Ik hoop maar dat Isolde vertrekt, voor haarzelf. Ze voelt zich er niet prettig en dat snap ik heel goed. De vileine opmerkingen die ze steeds moeten horen van de zelfvoldane Romana zijn niet fijn. 

Hen74 schreef op 21-07-2021 om 22:12:

Ze maken er wel wat van in Portugal. Met die eettafel en zo. Leuk.

Ja, mooi 

ik doe een andersommetje vandaag: kan nu pas gaan kijken maar las éerst jullie posts. verheug me nu extra op wat komen gaat! 
Isolde, F1, teddybeer, kruisjekrabbel/vingersnuf, duik in zee..? let's gooo 

Vrijevlinder schreef op 21-07-2021 om 22:26:

Ik hoop maar dat Isolde vertrekt, voor haarzelf. Ze voelt zich er niet prettig en dat snap ik heel goed. De vileine opmerkingen die ze steeds moeten horen van de zelfvoldane Romana zijn niet fijn.

Maar Isolde is ook wel heel onhandig hè, in het contact. Tijdens het eten kijkt ze alleen maar naar haar bord. Als Romana haar koffie geeft om Bert wakker te maken wil ze niet. Dan neemt Romana het voortouw en staat ze weer zo ongelukkig te kijken. Zal vast door de omstandigheden komen, maar dan kan ze idd beter vertrekken.

het is toch véel leuker tegelijk met jullie kijken! 
nu al helemaal in t begin. Romana loopt s ochtend met de hond, en vertelt: "ja t was leuk gisteravond. spelletje, scrabble, GEEN sexspel, lekker liggen kletsen. enne. ja. is gewoon gezellig." (veegt over haar mondje onderwijl). 
hi Freudiaanse bodylanguage! of hoe zeg je dat in t Frans 

Meesje schreef op 21-07-2021 om 22:41:

[..]

Maar Isolde is ook wel heel onhandig hè, in het contact. Tijdens het eten kijkt ze alleen maar naar haar bord. Als Romana haar koffie geeft om Bert wakker te maken wil ze niet. Dan neemt Romana het voortouw en staat ze weer zo ongelukkig te kijken. Zal vast door de omstandigheden komen, maar dan kan ze idd beter vertrekken.

Ze uit zich niet en lijkt te blokkeren. Hopelijk kiest ze voor zichzelf want het is duidelijk dat er geen klik is tussen hem en haar. 

Meesje schreef op 21-07-2021 om 21:53:

[..]

Daar komen wel nog 2 dames toch? Ik vind Monique en Vincent ook leuk. Monique lijkt zich ook al helemaal verantwoordelijk te voelen voor de b&b. Ze is net wat kordater dan Vincent, dat heeft hij wel nodig.

Ja klopt er komen er nog 2. Maar ik vind ze elkaar zo leuk aanvullen. Dus ik hoop gewoon heel erg dat er nog wat romantische ontwikkeling komt. Die teddybeer was een mooie eerste stap. En daarna die knuffel 😊

Taartjes schreef op 21-07-2021 om 21:55:

Ik kan steeds niet bepalen wat ik van Romana vindt. Het is zo'n bijzonder type. Ik denk dat haar humor super droog is en dat ze het allemaal niet zo gemeen bedoelt. Maar het komt vaak zo lullig over. Moeilijk! Maar ze maakt wel mooie tv 😂 Bert vind ik gewoon een hork.

Ik vind Romana leuk en lekker nuchter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.