Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 23:02

Haantje79 schreef op 20-07-2021 om 22:58:

oja en ik wil niet dat er nog iemand bijkomt in noord italië die het gaat verpesten tussen Vincent en Monique!

Nou, inderdaad! Maar als het programma écht trash is, hebben de programmamakers wel een opdringerig huppelkutje weten op te snorren; voor de kijkcijfers zeg maar.

Edit: dat kan natuurlijk niet bedenk ik ineens. Want de kandidaten zijn (deels) zelf uitgezocht of door vrienden. Ik wil nog steeds weten wie degenen zijn die door vrienden gekozen zijn. 

Ergens in het begin is dat hier en daar wél gezegd, maar heb het niet onthouden.

redbulletje schreef op 20-07-2021 om 22:17:

Vind het echt humor dat die huishoudster in d'r string door 't huis loopt

Ja, geweldig. 

Waar die dames nou bezig om haar aan het werk te zetten? Ik zie ze er voor aan. Ze staan de trappelen om de hele boel daar over te nemen. Maar het wordt er zeker schoner en netter van. 

Daar ben ik ook benieuwd naar want die in Salerno vond Melvin te jong op 't eerste gezicht dus zou die door familie gekozen zijn? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 23:16

Zouden de deelnemers hier ook lezen, vraag ik me af? Zouden ze hetzelfde commentaar hebben op de andere deelnemers als wij? 

En nog interessanter: als wij zouden meedoen, zouden de kijkers dan ook zo veel kritiek hebben op ons? *ben zelf van mening van niet*   

neeeeeeeee wij zouden het hastikke leuk doen op t.v.

Hen74 schreef op 20-07-2021 om 23:

Zouden de deelnemers hier ook lezen, vraag ik me af? Zouden ze hetzelfde commentaar hebben op de andere deelnemers als wij?

ik ben vooral heel benieuwd hoe ze zichzelf vinden over komen op tv 

En nog interessanter: als wij zouden meedoen, zouden de kijkers dan ook zo veel kritiek hebben op ons? *ben zelf van mening van niet*

uiteraard niet, wij zijn veel te leuk, charmant en grappig.

Terwijl Melvin en Pascal beide 28 zijn toch? 

En dat gezeur weer dat Melvin een spelletje meeneemt om elkaar te leren kennen, mevrouw houdt niet van spelletjes! 
Ik vind het wel een beetje sneu dat ze Melvin niet gewoon naar huis stuurt als ze hem zo duidelijk niks vind... 

Ik vind Melvin superlief overkomen, echt een leuke man. Jammer dat zij het niet ziet en hem niet kan waarderen voor wie hij is. 

Haantje79 schreef op 21-07-2021 om 07:30:

neeeeeeeee wij zouden het hastikke leuk doen op t.v.

Nee, jullie zijn al voorbestemd. Hen74 en Haantje79, dat zit sowieso snor. 

En dit topic: https://www.viafora.nl/forum/eten/smoothie-recepten  In de OP staat 'nav mijn topic over blenders'. Dat moet zijn: nav de inspiratie van Jacob uit B&B Vol liefde.

redbulletje schreef op 20-07-2021 om 22:17:

Vind het echt humor dat die huishoudster in d'r string door 't huis loopt

Huishoudster?  Wat doet ze dan?  Een  enorme zooi is het daar.   Die dames zetten er flink het mes in.

Haantje79 schreef op 20-07-2021 om 22:55:

ik denk dat Debbie het wat hoog in de bol heeft en een man wil die out of her league is. Melvin is een hele leuke jongen, maar zij heeft al besloten dat hij te min is. Hij had nooit een kans.

Ja dat idee heb ik ook. Maar volgens mij maakt die andere jongen ook geen kans. Trouwens ook wel bijzonder dat hij mee doet terwijl hij nog nooit in Italie geweest is. Ik neem hem niet echt serieus daardoor.

Hen74 schreef op 20-07-2021 om 22:16:

[..]

Op een leuke manier afgeleid? Of trasht je partner lekker mee?

Hij trasht. Eigenlijk zou hij hier mee moeten schrijven…

Echt overal commentaar op 

Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 10:43

Nomade schreef op 21-07-2021 om 10:37:

[..]

Hij trasht. Eigenlijk zou hij hier mee moeten schrijven…

Echt overal commentaar op

🙉 hier ook een trashende man. Geweldig, we zitten samen commentaar te leveren voor de tv😂

Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 10:45

Beterlaat2021! schreef op 21-07-2021 om 10:13:

[..]

Huishoudster? Wat doet ze dan? Een enorme zooi is het daar. Die dames zetten er flink het mes in.

Volgens mijn man is ze voor heel andere dingen daar, in d'r stringetje en kleine bikinitop  mrgreen:

Sophia_! schreef op 21-07-2021 om 10:43:

[..]

🙉 hier ook een trashende man. Geweldig, we zitten samen commentaar te leveren voor de tv😂

Hier ook, alleen zit hij niet op het forum 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.