Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 20-07-2021 om 16:16:

Waarom komen ze eigenlijk zo verspreid van elkaar, is dat gezegd? Het lijkt mij eerlijker als ze allevier tegelijk aankwamen, net zoals bij Jacob.

Snap ik ook niet. Bij bijv bzv komen ze wel allemaal tegelijk.

Verspreid van elkaaren dan ook nog onaangekondigd soms, zoals bij Debbie.
Rommelig hoor.

Met z'n 4 tegelijk vind ik wel een stuk leukere dynamiek geven. 
Wel raar trouwens dat die B&B van Jacob geen ensuite badkamers genoeg heeft aangezien die ene vrouw een kamer zonder badkamer kreeg. 

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 17:34

Beterlaat2021! schreef op 20-07-2021 om 17:16:

Verspreid van elkaaren dan ook nog onaangekondigd soms, zoals bij Debbie.
Rommelig hoor.

Nou inderdaad,  ook dat nog.  Hij stond opeens binnen. Raar.

Even over die ranzig uitziende groene smoothies daar in Portugal. .. zouden ze die echt oprecht lekker vinden, of zitten ze dat met lange tanden op te drinken? Elke keer komen ze weer tevoorschijn... en altijd groen. Waarom.. 🤔

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 18:58

Herecomesthesun schreef op 20-07-2021 om 12:27:

Ik had het te doen met Melvin. Heeft hij een leuke date bedacht, wil ze niet. Waarschijnlijk vindt ze wijn drinken op het terras en een spelletje spelen toch te min. Hij doet zijn best. Ben ik trouwens de enige die er niet zo goed tegen kan als vrouwen mannen in een soort "hij-kan-niks-achgossie"-daglicht zetten? Merk dat bij meerdere deelneemsters...

Ja, vond ik ook sneu voor Melvin.

Wat bedoel je met dat 'ach gossie'? Dan kan ik er eens opletten. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 19:02

ButterCup schreef op 20-07-2021 om 16:28:

Raar dat die Anita zei dat dat zij dat nooit zou toelaten, zo'n hulp, even ontbijt maken en dan zwemmen/pauze.
Heel raar, wat weet zij nou van de arbeidsvoorwaarden? Mss moet ze wel tot 23.00 paraat zijn of zo.

Precies, je weet niet welke afspraken ze hebben gemaakt samen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 19:05

Sophia_! schreef op 20-07-2021 om 16:16:

Waarom komen ze eigenlijk zo verspreid van elkaar, is dat gezegd? Het lijkt mij eerlijker als ze allevier tegelijk aankwamen, net zoals bij Jacob.

Misschien van doen met corona? Dat ze los van elkaar moesten reizen of zo.

Die vier ik Jacob zouden in quarantaine hebben gezeten? Of vergis ik me nu en gaan ze nu pas in quarantaine. 

Raar dat onderaan het scherm bij elke aflevering staat dat iedereen getest is, maar vervolgens iedereen er eigen regels op na lijkt te houden m.b.t. corona. (wel/niet knuffelen, zoenen, boks, etc.)

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 19:06

safari schreef op 20-07-2021 om 16:55:

mompelde Jacob niet iets over 24-7? dat ze inwonend is..?

Zo begreep ik het ook.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 19:08

Dutchgirly schreef op 20-07-2021 om 18:29:

Even over die ranzig uitziende groene smoothies daar in Portugal. .. zouden ze die echt oprecht lekker vinden, of zitten ze dat met lange tanden op te drinken? Elke keer komen ze weer tevoorschijn... en altijd groen. Waarom.. 🤔

Groen smoothies zijn vaak groentesmoothies. Over het algemeen gezonder dan de (suikerrijke) fruitsmoothies. Die dan weer vaker een roze kleur hebben.

Dutchgirly schreef op 20-07-2021 om 18:29:

Altijd komen ze weer tevoorschijn? (ik neem aan dat je vooruit kijkt?) Echt??? Elke ochtend zo'n smoothie? Ik zou voor de eer bedanken! Hij zei geloof ik dat het de enige smoothie is die hij maakt. (of deed zijn huishoudster dat nou) 

Ben weer benieuwd naar vanavond. 

Ik zit weer klaar!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 20:44

Meesje schreef op 20-07-2021 om 20:38:

Ik zit weer klaar!

Ik ook! Iets later ingeschakeld.

ik vind het zo grappig dat Melvin en Pascal echt matties lijken te worden. Die gaan dalijk als beste vrienden naar huis en.laten die hamster lekker achter in Salerno

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

20-07-2021 om 20:50

Melvin en Pascal klikken samen beter. Die hebben geen vrouw nodig. Lekker vrijgezel blijven jongens.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.