Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik had het te doen met Melvin. Heeft hij een leuke date bedacht, wil ze niet. Waarschijnlijk vindt ze wijn drinken op het terras en een spelletje spelen toch te min. Hij doet zijn best. Ben ik trouwens de enige die er niet zo goed tegen kan als vrouwen mannen in een soort "hij-kan-niks-achgossie"-daglicht zetten? Merk dat bij meerdere deelneemsters...

Herecomesthesun schreef op 20-07-2021 om 12:27:

IBen ik trouwens de enige die er niet zo goed tegen kan als vrouwen mannen in een soort "hij-kan-niks-achgossie"-daglicht zetten? Merk dat bij meerdere deelneemsters...

Ik geloof dat ik tegen geen enkel daglicht kan bij deze serie

Behalve Vincent en Mo dan (Monica, Monique?)

Wahahaha! Helemaal mee eens. Vincent en Mo(nique?) vind ik leuk. Ze is lekker nuchter en flexibel. Vind hem ook wel gezellig.

DownrightMouse59

DownrightMouse59

20-07-2021 om 12:43

Herecomesthesun schreef op 20-07-2021 om 12:35:

Wahahaha! Helemaal mee eens. Vincent en Mo(nique?) vind ik leuk. Ze is lekker nuchter en flexibel. Vind hem ook wel gezellig.

Zij zijn tenminste gewoon normáál maar om nou te zeggen dat de liefde ervan af spat, ook niet echt toch? 

Meerkat schreef op 20-07-2021 om 12:43:

[..]

Zij zijn tenminste gewoon normáál maar om nou te zeggen dat de liefde ervan af spat, ook niet echt toch?

Nee, dat zie ik ook niet... Ze zouden goede vrienden kunnen zijn van elkaar. Geliefdes weet ik niet.

Wat  niet is bij Vincent en Monique, kán nog komen. 
Maar helaas komen daar binnenkort ook weer twee gasten bij.

Er is zoveel te zeggen over dit programma, maar aangezien ik het alleen kijk, lees en schrijf ik hier graag mee!
Ik kijk nu vol verbazing aflevering vijf met Bert waarvan de ex net twee dagen weg is, Caroline die haar mannen allemaal testen laat afleggen en Roxanne die haar mannen als klusjesmannen ziet... 
Ik vind het heerlijk vermakelijk, maar ben ook verbaasd hoe de mensen overkomen die mee doen.

Enige die echt leuk omgaan met elkaar zijn Vincent en Monique, nog wel geen vonk maar kan nog komen. 

Die hulp bij Jacob heeft het wel relaxt, huppelt tussen het werk lekker in haar bikini, en zwemt wat rond.

majorette2005 schreef op 20-07-2021 om 13:27:

Die hulp bij Jacob heeft het wel relaxt, huppelt tussen het werk lekker in haar bikini, en zwemt wat rond.

Die behoort ook bij het meubilair, beetje mooi zijn enzo tussen de cactussen 

Meerkat schreef op 20-07-2021 om 12:43:

[..]

Hij zei wel dat hij nog niet wilde gaan flirten omdat hij weet dat er nog andere vrijgezelle dames bij komen. Dat snap ik ook wel weer. Als je nu vol zou gaan voor Monique en straks komt er iemand die hij nog leuker vindt is het heel pijnlijk. En andersom, als de dames die nog komen al geen kans meer maken omdat ze later pas mochten instromen. 

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 16:16

Waarom komen ze eigenlijk zo verspreid van elkaar, is dat gezegd? Het lijkt mij eerlijker als ze allevier tegelijk aankwamen,  net zoals bij Jacob.  

Raar dat die Anita zei dat dat zij dat nooit zou toelaten, zo'n hulp, even ontbijt maken en dan zwemmen/pauze.
Heel raar, wat weet zij nou van de arbeidsvoorwaarden? Mss moet ze wel tot 23.00 paraat zijn of zo.

mompelde Jacob niet iets over 24-7? dat ze inwonend is..?

Denk dat Anita mss vooral een beetje jaloers was Goed dat Jacob de ex wel had weggewerkt. Anders was de situatie nog gekker geweest.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.