Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

redbulletje schreef op 16-08-2022 om 15:07:

[..]

Vind die hond zo irritant dominant aanwezig de hele tijd. Sowieso trouwens bij veel van die b&b eigenaren en hun honden.

Simone zit volgens mij wel lekker op dr gemak in Portugal. Lekker weer, lekker zwembad. Zolang ze geen al te grote afkeer van Richard krijgt zal ze zijn gedrag wel op de koop toe willen nemen.

Ik denk omdat ze toch veel 'alleen' zijn en de afgelopen jaren vooral de hond om zich heen hebben gehad. Daar kunnen de honden ook niks aan doen, die zijn gewend dat ze alle aandacht krijgen 😜 wel behoorlijk verwend als ik dat allemaal zo zie maar vind het (nog) wel schattig 😂 Volgens mij wordt die hond bij Hans vanavond wel echt heel irritant 😁

redbulletje schreef op 16-08-2022 om 15:07:

[..]

Vind die hond zo irritant dominant aanwezig de hele tijd. Sowieso trouwens bij veel van die b&b eigenaren en hun honden.

Simone zit volgens mij wel lekker op dr gemak in Portugal. Lekker weer, lekker zwembad. Zolang ze geen al te grote afkeer van Richard krijgt zal ze zijn gedrag wel op de koop toe willen nemen.

Inderdaad. Het is Pip voor en Pip na. Ik denk dat de hond dient als bliksemafleider en dat hij veel aan het beestje heeft. Als hij even niet weet wat hij moet zeggen praat hij met de hond. 

ik stoor mij ook aan die aandachttrekkerij naar die hond toe brrr… misschien omdat ik geen hondenmens ben 

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2022 om 17:09:

[..]

Ik denk omdat ze toch veel 'alleen' zijn en de afgelopen jaren vooral de hond om zich heen hebben gehad. Daar kunnen de honden ook niks aan doen, die zijn gewend dat ze alle aandacht krijgen 😜 wel behoorlijk verwend als ik dat allemaal zo zie maar vind het (nog) wel schattig 😂 Volgens mij wordt die hond bij Hans vanavond wel echt heel irritant 😁

Ik vind de honden ook schattig en heel begrijpelijk dat ze zo belangrijk voor ze zijn, als je zo veel alleen bent en soms best ver weg van alles. Het is echt hun maatje.

Maar ik ben dol op honden .

Dat voorstukje bij Hans was gewoon dominantie van de hond, zoals Petra ook opmerkt. Dat hij dat zo toelaat verwacht ik dan weer niet van een paardenman, zeker niet bij zo'n grote hond.

ik heb geen hond, nooit gehad maar ben dol op alle dieren.
Die deense dog van Hans is zooo leuk. In schutkleur. Hij is bijna onzichtbaar op het tuinmeubilair.
 En Joey is niet weg te slaan bij Dave. Liefde op het eerste gezicht.♥️

amarna schreef op 16-08-2022 om 17:47:

ik heb geen hond, nooit gehad maar ben dol op alle dieren.
Die deense dog van Hans is zooo leuk. In schutkleur. Hij is bijna onzichtbaar op het tuinmeubilair.
En Joey is niet weg te slaan bij Dave. Liefde op het eerste gezicht.♥️

Ja, dat maakt wel dat ik echt een zwak voor Dave heb. Echt lief.

MRI

MRI

16-08-2022 om 19:39

Zo kinderachtig hoe Richard op het vertrek van Esther reageert. Voor het gemak maar even vergeten hoe hij zelf binnen een paar uur met een mening over Maureen klaar stond... Als ik Simone was, zou ik dat ook geen pluspunt vinden van mijn geliefde. Dan kan je nog zo tolerant zijn tegenover zijn karakter dit is toch gewoon hypocriet?

MRI schreef op 16-08-2022 om 19:39:

Zo kinderachtig hoe Richard op het vertrek van Esther reageert. Voor het gemak maar even vergeten hoe hij zelf binnen een paar uur met een mening over Maureen klaar stond... Als ik Simone was, zou ik dat ook geen pluspunt vinden van mijn geliefde. Dan kan je nog zo tolerant zijn tegenover zijn karakter dit is toch gewoon hypocriet?

En zo flauw  die kritiek op haar dat ze geen moeite deed om hem beter te leren kennen... Heeft hij zelf ooit belangstelling getooid voor de achtereenvolgende vrouwen?  Nee dus, geen greintje! 

Richard was hoogst beledigd, dat was duidelijk. Schandalig hoe hij Esther straal voorbij scheurde toen zij alleen met die koffer dat bergje afstrompelde.

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 20:31:

Richard was hoogst beledigd, dat was duidelijk. Schandalig hoe hij Esther straal voorbij scheurde toen zij alleen met die koffer dat bergje afstrompelde.

Nou idd! Dat zei mijn partner ook al, hij had makkelijk haar een lift kunnen geven.

oh, Martijn heeft een broer. Ik was er vast van overtuigd dat hij enigskind was.

Dat zegt Ben wel treffend, Ted lijkt mij ook lastig te veroveren, ook aangezien ze zelf graag regie voert maar tegelijkertijd verwacht dat de mannen wel initiatief tonen. Daarop balanceren is niet altijd gemakkelijk.

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 20:31:

Ja, ik vind het een nare man. Vreselijk egocentrisch

Ik vind Richard vooral behoorlijk druk steeds.

He wat?! Ik schakel net in en hoor dat Marjan weg is?!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.