Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Denise heeft heel vaak haar vestje niet over haar schouders maar 1 en soms 2 schouders vloot. Trek dat vest gewoon aan of uit denk ik elke keer! Zo ook tijdens het etentje.

Ben " ik vind het gezellig met je "
Stilte....

Dolfje schreef op 15-08-2022 om 22:21:

Denise heeft heel vaak haar vestje niet over haar schouders maar 1 en soms 2 schouders vloot. Trek dat vest gewoon aan of uit denk ik elke keer! Zo ook tijdens het etentje.

Ben " ik vind het gezellig met je "
Stilte....

Ja, lijkt me ook heel vervelend zitten..  Ik snap wel dat ze daar niet op reageerde trouwens want zij voelde zich behoorlijk ongemakkelijk (leek het) de hele date. Of ze had moeten liegen en zeggen dat ze het ook gezellig vond of de waarheid.. Denk beide niet heel wenselijk want ergens wil ze hem nog wel een kans geven lijkt het. Al denk ik wel dat hij (snel) naar huis gaat

Ik snap alleen niet waarom ze hem niet te dichtbij wilde hebben met dat magneetje. Maar hem als afscheid en begroeting telkens wel een knuffel geeft. Zou dat zijn omdat ze dat zelf in de hand heeft en als 'normaal' wordt gezien? Voelt dat minder intiem? 

Moxxie schreef op 15-08-2022 om 21:53:

[..]

Je bedoelt Denise. Zoveel dubbele namen in dit programma, Ben, Denise, Simone, Natasja, Hans .

Zo hebben ze de kandidaten gecast. Gegooled op "deelnemer dating show *willekeurigenaam*" en dan maar kijken wat er op komt 😆

HAHA!wait..what schreef op 15-08-2022 om 22:55:

Ik snap alleen niet waarom ze hem niet te dichtbij wilde hebben met dat magneetje. Maar hem als afscheid en begroeting telkens wel een knuffel geeft. Zou dat zijn omdat ze dat zelf in de hand heeft en als 'normaal' wordt gezien? Voelt dat minder intiem?

Het ging alleen om handen vasthouden  toch? Lijkt me nou niet echt meteen een dingetje...

Ben wilde een kus ontlokken denk ik met die magneet zodat hij weer naar zijn idee 'gelijk staat' met Dave en lekker kon braggen tegen hem.

Beerlover schreef op 15-08-2022 om 23:22:

Ben wilde een kus ontlokken denk ik met die magneet zodat hij weer naar zijn idee 'gelijk staat' met Dave en lekker kon braggen tegen hem.

Nu kon die opscheppen over ‘magneetjes’ tegen Dave

en die moeder van Denise vind ik ook veel te overheersend.

GroenTuintje schreef op 15-08-2022 om 23:59:

Zeg dat wel. Ik kreeg kromme tenen van de vragen die ze stelde aan Ben. Tegen Dave deed ze heel anders. Lijkt me een vrij overheersende vrouw. 

Ze voelt totaal niet aan wat je beter wel en niet kunt zeggen en vind het erg leuk om op tv te komen, zo lijkt het. 

HAHA!wait..what schreef op 15-08-2022 om 22:55:

Ja dat denk ik wel.

Toch vind ik Richard en Simone wel leuk samen. Het gaat aardig natuurlijk bij ze en ze lijken wel echt gek op elkaar.
Ik vraag me alleen af of hij ook wel dingen aan haar vraagt en haar écht kent of leert kennen.. Voor nu lijkt het oppervlakkig en vooral over hem (en zijn verleden) te gaan. Ik moet wel lachen om die hond Pip telkens hoor 😅 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

16-08-2022 om 10:19 Topicstarter

Er zijn nu 4 mensen die al 5 gasten hebben ontvangen. Ik geloof niet dat er daar dan nog meer verwacht worden.
Richard en Simone vind ik een prima stel.
Verder zie ik het nog niet gebeuren ergens...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-08-2022 om 10:23

GroenTuintje schreef op 15-08-2022 om 23:59:

Zij heeft gezegd dat ze ook mee wil doen aan dit programma. Dat zou grappig zijn, dan zijn we volgend jaar weer terug in die b&b 

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2022 om 09:52:

Toch vind ik Richard en Simone wel leuk samen. Het gaat aardig natuurlijk bij ze en ze lijken wel echt gek op elkaar.
Ik vraag me alleen af of hij ook wel dingen aan haar vraagt en haar écht kent of leert kennen.. Voor nu lijkt het oppervlakkig en vooral over hem (en zijn verleden) te gaan. Ik moet wel lachen om die hond Pip telkens hoor 😅

Ik denk ook dat dit, voorlopig in elk geval, nog even blijft. 

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2022 om 09:52:

Vind die hond zo irritant dominant aanwezig de hele tijd. Sowieso trouwens bij veel van die b&b eigenaren en hun honden.

Simone zit volgens mij wel lekker op dr gemak in Portugal. Lekker weer, lekker zwembad. Zolang ze geen al te grote afkeer van Richard krijgt zal ze zijn gedrag wel op de koop toe willen nemen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.