Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Al sla je me dood, ik snap ook niet wat Ted nou wil van die mannen. Helpen mag niet want dan gaat alles heeeelemaal fout, maar als Ben dan een boekje gaat lezen is het ook niet goed want dan toont hij geen initiatief. Nou ja, af en toe een knipoogje wil ze, dat is er uit dat gesprek gekomen.

MidasWolf schreef op 16-08-2022 om 21:09:

Ik vind Richard vooral behoorlijk druk steeds.

Ja, druk is ie ook. Maar je kunt ook druk zijn met voor anderen zorgen. Of impulsief zijn en later reflecteren op je daden/woorden. Veel kletsen mét mensen ipv veel kletsen.

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 21:10:

Al sla je me dood, ik snap ook niet wat Ted nou wil van die mannen. Helpen mag niet want dan gaat alles heeeelemaal fout, maar als Ben dan een boekje gaat lezen is het ook niet goed want dan toont hij geen initiatief. Nou ja, af en toe een knipoogje wil ze, dat is er uit dat gesprek gekomen.

Ted heeft veel te oude mannen uitgenodigd. Ze heeft een jongere actieve man nodig die haar tempo nog kan bijbenen. Iemand van begin 60 ofzo. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-08-2022 om 21:18

Brabeau schreef op 16-08-2022 om 21:10:

He wat?! Ik schakel net in en hoor dat Marjan weg is?!

Ja, ze is zelf weggegaan. Ze zag het verder niet zitten met Martijn. 

Meesje schreef op 16-08-2022 om 21:11:

[..]

Ja, druk is ie ook. Maar je kunt ook druk zijn met voor anderen zorgen. Of impulsief zijn en later reflecteren op je daden/woorden. Veel kletsen mét mensen ipv veel kletsen.

Klopt inderdaad dat kan op verschillende manieren. Het is ook niet altijd slecht, maar als partner moet je dat ook liggen. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-08-2022 om 21:20

redbulletje schreef op 16-08-2022 om 21:16:

[..]

Ted heeft veel te oude mannen uitgenodigd. Ze heeft een jongere actieve man nodig die haar tempo nog kan bijbenen. Iemand van begin 60 ofzo.

Dat denk ik ook. 

Die Tjerk wordt toch ook steeds vervelender, alles is teveel voor hem en de wereld moet alleen om hem draaien geloof ik. Bah, dat Ted dat niet ziet... 

Mug schreef op 16-08-2022 om 21:20:

[..]

Dat denk ik ook.

Die Tjerk wordt toch ook steeds vervelender, alles is teveel voor hem en de wereld moet alleen om hem draaien geloof ik. Bah, dat Ted dat niet ziet...

Ja, die had het al verpest met zijn osm, maar het wordt steeds erger. Ben is een veel leuker mens.

Die ouders van Martijn zijn wel echt hele lieve mensen volgens mij.

Marjan is niet weg, maar staat ergens in was gegoten in een kamertje.

Rondstruiner schreef op 16-08-2022 om 21:24:

Ja, dat denk ik ook wel. 

Beerlover schreef op 16-08-2022 om 21:25:

Marjan is niet weg, maar staat ergens in was gegoten in een kamertje.

Man man man, die Tjerk houdt maar niet op met klagen en zeuren deze aflevering 😂. En Ted wordt er ook niet gezelliger op. Arme lieve Ben.

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 21:36:

Man man man, die Tjerk houdt maar niet op met klagen en zeuren deze aflevering 😂. En Ted wordt er ook niet gezelliger op. Arme lieve Ben.

Jaaaa. Ik vind Ben zo heerlijk onderkoeld reageren. Lekker nuchter. 

Vind Ben tot nu toe wel sympathiek overkomen, dat met die hanger was onhandig ,maar kwam verder niet heel fout op mij over. Wat ik eerder al zei hij ziet natuurlijk ook dat Dave er al langer zit dan hij en de band die hij al met Denise heeft.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-08-2022 om 21:50

Rondstruiner schreef op 16-08-2022 om 21:24:

Dat lijken mij ook echt schatten van mensen! Heel lief

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.