Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-07-2022 om 21:09

"ik voel mensen. Ik wist meteen dat ze veel verdriet heeft"... jij spoort echt niet joh 

Sylvia. Sylvia. Sylvia. 

Ik dacht niet dat het mogelijk was om met nog iets grappigers voor Hans aan te komen dan Desiree, maar het is ze toch gelukt.

Denise woont dus ook elders. Dat is op geen enkele manier een b&b. Die runt gewoon een hotel. Als ze dat al doet en niet gewoon voor het programma haar moeder helpt in haar hotel.

kunnen we Sylvia alweer naar huis sturen?

Down to earth zit ze in een boom de goddelijke natuur te voelen ipv het zwembad te poetsen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-07-2022 om 21:28

Hobbyist schreef op 25-07-2022 om 21:25:

kunnen we Sylvia alweer naar huis sturen?

Nee, laat maar ff blijven.  Ik zit me slap te lachen om haar 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-07-2022 om 21:28

die nieuwe jongen bij Denise is wel leuk

Mug schreef op 25-07-2022 om 21:28:

Hij lijkt veel ouder dan Dave en Denise. 

Mug schreef op 25-07-2022 om 21:28:

Ja, ik vind hem ook leuk. Maar of dit matcht? Hij vertelt dat hij niet naar clubs gaat, maar houdt van lekker uit eten met vrienden. De reactie; 'wat doe je dan om te ontspannen?'. 

Denk dat Dave beter matcht. Lekker oppervlakkig. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-07-2022 om 21:45

Rondstruiner schreef op 25-07-2022 om 21:43:

[..]

Hij lijkt veel ouder dan Dave en Denise.

Ja he, dat dacht ik ook. Meer inhoud ook wel waarschijnlijk, ik vind D&D zo leeghoofdig 

ik heb medelijden met Hans. Eerst Desiree nu Sylvia.

Hij (Frank) lijkt me veel leuker dan D&D tot nu toe. Wat hebben die weinig te vertellen. En wat me ook opvalt, het lijkt wel alsof Denise ook niets weet te vertellen over de lokale cultuur en gebruiken. Enige wat ze doet is met haar hond over het strand wandelen.

Brabeau schreef op 25-07-2022 om 21:58:

ik heb medelijden met Hans. Eerst Desiree nu Sylvia.

Ja, ik ook. Hij heeft zo zijn flaws maar volgens mij is hij best oké. Denk wel dat hij erg eenzaam is en daardoor niet realistisch naar die vrouwen kijkt.

Denise en haar kandidaten komen behoorlijk oppervlakkig over. Saaiste item van deze editie. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.