Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Madamecannibale
25-07-2022 om 08:05
Vrijevlinder schreef op 25-07-2022 om 07:22:
Hebben jullie een B en B eigenaar waar je jezelf (een beetje) in herkent? En iemand die het meest van je af staat?
Ik herken mij in Astrid. Ik ben wel wat zoals zij en het zou best kunnen dat mensen mij a-relaxt vinden, al zeggen ze dat nooit.
Wie het verst van mij af staat vind ik lastiger, want dat zijn er meerdere. Ted, Richard, beide Hansen. Nou ja, eigenlijk iedereen.
Dat is wel een lastige vraag. Ik identificeer mij denk ik ook het meeste met Astrid. Maar wellicht om andere redenen. Ik vind het bij het aan gaan van relaties eng om de ander toe te laten in mijn leven. Ook met in het achterhoofd, wat als het mis gaat.
Beerlover
25-07-2022 om 08:34
Als het mis gaat, is het rot. Maar de tijd ervoor had ik niet willen missen!
GroenTuintje
25-07-2022 om 09:17
ik zal dan een Denise, misschien wat saai qua relaties maar wel steady. Athans zo lijkt mij haar ook in een relatie.
redbulletje
25-07-2022 om 09:21
Ik zou graag zijn zoals Ted, die heeft 't volgens mij goed voor elkaar en is onafhankelijk. Bovendien houdt ze van het goede bourgondische leven. Dat zie ik bij Hans Italie trouwens ook, maar die zit financieel klem.
Astrid vind ik een rare, niet eens haar gasten begroeten. Zou ze dat wel doen als betaalde gasten 's avonds arriveren?
LostJellyfish83
25-07-2022 om 13:33
Vrijevlinder schreef op 25-07-2022 om 07:22:
Hebben jullie een B en B eigenaar waar je jezelf (een beetje) in herkent? En iemand die het meest van je af staat?
Ik herken mij in Astrid. Ik ben wel wat zoals zij en het zou best kunnen dat mensen mij a-relaxt vinden, al zeggen ze dat nooit.
Wie het verst van mij af staat vind ik lastiger, want dat zijn er meerdere. Ted, Richard, beide Hansen. Nou ja, eigenlijk iedereen.
Het verste van mij af staan Richard en Ted. Zij zijn zo vreselijk druk en aanwezig, dat ben ik helemaal niet.
Het dichtst bij mij is dan denk ik Natasja: wel gezellig kunnen kletsen, maar soms (lichtelijk) kattig. En ze is niet erg opvallend, maar wel haar eigen ding doen. Zo zie ik haar tot nu toe.
Madamecannibale
25-07-2022 om 13:41
Mug schreef op 25-07-2022 om 13:33:
[..]
Het verste van mij af staan Richard en Ted. Zij zijn zo vreselijk druk en aanwezig, dat ben ik helemaal niet.
Het dichtst bij mij is dan denk ik Natasja: wel gezellig kunnen kletsen, maar soms (lichtelijk) kattig. En ze is niet erg opvallend, maar wel haar eigen ding doen. Zo zie ik haar tot nu toe.
Oh ja, Natasha die was ik alweer helemaal vergeten. Natasha en ik hebben een hele andere smaak qua mannen 😅
LostJellyfish83
25-07-2022 om 13:44
Madamecannibale schreef op 25-07-2022 om 13:41:
[..]
Oh ja, Natasha die was ik alweer helemaal vergeten. Natasha en ik hebben een hele andere smaak qua mannen 😅
Haha ja, haar smaak wb mannen deel ik ook niet! Ikigai was er allang uitgevlogen bij mij 🤣
amarna
25-07-2022 om 15:40
ik lijk denk ik het meeste op Ted.
Makkelijke praatster, zelfstandig en onafhankelijk.
Beterlaat2021!
25-07-2022 om 15:42
Vrijevlinder schreef op 24-07-2022 om 12:07:
Toch vind ik het jammer dat de deelnemers uit de school klappen terwijl de uitzendingen nog draaien.
Er zijn nu best wat oud deelnemers die uit de school hebben geklapt en ik snap dat ze hun verhaal willen doen, maar doe dat na afloop van de serie. Ik blijf graag in de waan dat alles spontaan tot stand is gekomen.
Bij Boer zoekt vrouw deden ze pas na afloop uitspraken, niet tijdens de serie.
Ik heb Renze even teruggekeken. Ik vond niet dat er iemand uit de school geklapt heeft. We weten niets nieuws.
Bij BZV staat er zelfs een enorme straf op om 'te spoileren', om dat woor nog maar eens te noemen.
Moxxie
25-07-2022 om 21:06
Sylvia praat met de astrale wereld. Geen idee wat ze daarmee bedoelt maar grappig is het wel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.