Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Dolfje
25-07-2022 om 22:03
Meesje schreef op 25-07-2022 om 21:20:
Denise woont dus ook elders. Dat is op geen enkele manier een b&b. Die runt gewoon een hotel. Als ze dat al doet en niet gewoon voor het programma haar moeder helpt in haar hotel.
Het is ook zo stom dat ze telkens het strand laten zien want dat pension ligt 40 km vanaf de zee.
GroenTuintje
25-07-2022 om 22:19
Dolfje schreef op 25-07-2022 om 22:03:
[..]
Het is ook zo stom dat ze telkens het strand laten zien want dat pension ligt 40 km vanaf de zee.

Dolfje
25-07-2022 om 22:35
Alpujarra Secret is een aparthotel/vakantiecomplex met in totaal 17 appartementen, gelegen in het dorp Órgiva (Granada). Alle appartementen zijn vernoemd naar de mooie dorpen in de Alpujarras (Pampaneira, Capileira, Trevelez, Soportujar enz.). Al deze nieuwe en moderne appartementen zijn voorzien van alle comfort zodat u kunt genieten van een zorgeloze vakantie.
Hoezo B&B dus?..
https://alpujarrasecret.es/nl/
Rondstruiner
25-07-2022 om 23:03
Of het nou een b&b, een hotel of vakantieappartementen zijn, dat boeit me nou weer helemaal niet. Ik vind het alleen wel leuk als er ook af en toe gasten zijn en het wel af en toe in beeld wordt gebracht, maar dat is maar bij een paar.
GroenTuintje
25-07-2022 om 23:44
Dolfje schreef op 25-07-2022 om 22:40:
Diepvriespizza bij Hans???
te gênant, vooral in een pizza-land als Italië
Vrijevlinder
26-07-2022 om 07:05
Dolfje schreef op 25-07-2022 om 22:35:
Alpujarra Secret is een aparthotel/vakantiecomplex met in totaal 17 appartementen, gelegen in het dorp Órgiva (Granada). Alle appartementen zijn vernoemd naar de mooie dorpen in de Alpujarras (Pampaneira, Capileira, Trevelez, Soportujar enz.). Al deze nieuwe en moderne appartementen zijn voorzien van alle comfort zodat u kunt genieten van een zorgeloze vakantie.
Hoezo B&B dus?..
https://alpujarrasecret.es/nl/
Duidelijk. Ik had steeds al iets van: dit is toch geen B en B. Weten we het nu zeker.
Dolfje
26-07-2022 om 08:06
Beerlover schreef op 26-07-2022 om 06:33:
En altijd die yoga outfits bij Denise.Zo saai.
Ja ik zei gisteren nog tegen man “ ze werkt toch niet in een sportschool “
Meesje
26-07-2022 om 09:06
Beerlover schreef op 26-07-2022 om 06:33:
En altijd die yoga outfits bij Denise.Zo saai.
Ja, dat viel mij ook op. Je gaat toch niet in je sportkleren achter de balie van een hotel zitten? Maar goed, wrs zat ze daar alleen maar even voor het programma. Je kunt immers normaal ook niet zomaar weglopen van zo'n balie.
Beterlaat2021!
26-07-2022 om 09:38
We worden met die 'Volgende Keer" stukjes wel een beetje genept hè?
Vrijdag was er dat beeld uit de jacuzzi ( Denise en Dave) en dat zat dus maandag weer in de "Volgende Keer".
En vrijdag kregen we even de indruk bij "Volgende keer" dat Simone iets op haar hart had bij Martijn en dat hebben we ook nog niet teruggezien. Cliffhangers!
Wat de 'kleding' van Denise betreft, helemaal mee eens. Absurd.
Denise heeft nu éénmaal ontbijt geserveerd in de 'B&B' voor de eerste keer!
"Wat voor broodje willen jullie?" Allebei één belegd broodje. Daar moet je het dan mee doen?
Miepjecody
26-07-2022 om 09:38
watertoren schreef op 24-07-2022 om 13:39:
[..]
Ik ben nog nooit in een B&B geweest maar ik dacht ook altijd dat het alleen ontbijt was. Meer iets om te overnachten als je op doorreis bent. Bij ik vertrek zag ik ook vaak dat er 's avonds gekookt wordt voor de gasten in een B&B.
Dat is echt niet alleen " op doorreis " hoor.
Ik ga zo vaak naar B&b, wel met eigen ingang, maar om zoveel redenen.
mikado123
26-07-2022 om 09:43
vraag aan Hans: ben je romantisch? Antwoord: ja hoor terwijl hij een diepvries pizza in de oven schuift. Vraag aan Sylvia: is Hans romantisch? Nee punt.
redbulletje
26-07-2022 om 09:48
Een diepvriespizza is wel treurnis als je in Toscane woont. Waarom heeft hij geen pizzaoven in de tuin? Dat heeft ie er toch zo uit met z'n b&b gasten?
Vrijevlinder
26-07-2022 om 11:03
Als Hans en die ex zo aan elkaar vast zitten, hoeven ze toch alleen de B en B te koop te zetten, of mis ik iets? Of zou het zo onder water staan dat er een flinke schuld overblijft. Moet er niet aan denken om jarenlang bij elkaar te moeten wonen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.