Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Jee, in 2015 gescheiden en sindsdien nog met je ex wonen?!?! (Hans Italie) dat had ik dus ook even gemist dat dat al zo lang duurde. En dan de deelnemers die niet eens wisten dat zij daar ook echt woonde. Niet te doen gewoon.

Hans vond het wel gezellig, het eten met zijn vieren
Dat bekvechten tussen hem en Libera hebben wij niet gezien toch?

Voor Desiree komt dit als een verrassing. Hoe kan dat nu? Die was nooit uit zichzelf weg gegaan. Had hij een een ex waar hij nooit meer vanaf komt en een paradijsvogel die besloten heeft dat ze onmisbaar voor hem is  😂

Mug schreef op 21-07-2022 om 20:49:

[..]

Ja echt! Niet zo eerlijk naar die nieuwe vrouw eigenlijk hoor.

Richard en kort-blond-haar hebben het dus gedaan, dat zat er natuurlijk dik in.

Maar ik benijd de nieuwe vrouw ook echt niet!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 21:13

die Desiree.... we gaan haar nog missen 🤣. Zij kan toch gewoon niet echt zijn? Zoals ze als een diva van die trap af kwam lopen en dan helemaal perplex zijn dat ze weggestuurd wordt... 😂

Oh gezellig, Natasja en Dirk-igaai in de rode cabrio. Dirk stelt ein-de-lijk een vraag aan haar en dan vindt ze het geforceerd en wil ze het er niet over hebben. Tsja....

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 21:14

Hobbelster schreef op 21-07-2022 om 21:09:

Jee, in 2015 gescheiden en sindsdien nog met je ex wonen?!?! (Hans Italie) dat had ik dus ook even gemist dat dat al zo lang duurde. En dan de deelnemers die niet eens wisten dat zij daar ook echt woonde. Niet te doen gewoon.

Hans vond het wel gezellig, het eten met zijn vieren
Dat bekvechten tussen hem en Libera hebben wij niet gezien toch?

Nee, dat hebben ze niet uitgezonden.  Gelukkig, Libera heeft nog wel recht op enige privacy 

Meesje schreef op 21-07-2022 om 21:10:

Voor Desiree komt dit als een verrassing. Hoe kan dat nu? Die was nooit uit zichzelf weg gegaan. Had hij een een ex waar hij nooit meer vanaf komt en een paradijsvogel die besloten heeft dat ze onmisbaar voor hem is 😂

Nee een kameleon, dat is ze volgens zichzelf toch 😄

Echt hoe is het mogelijk dat iemand zo blind is voor wat er speelt.. 

Zouden de krullen in het haar van Astrid natuurlijk zijn (itt tot de overduidelijk geverfde kleur) ?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 21:16

Spoken schreef op 21-07-2022 om 21:14:

[..]

Nee een kameleon, dat is ze volgens zichzelf toch 😄

Echt hoe is het mogelijk dat iemand zo blind is voor wat er speelt..

Zou ze nou schrikken als ze zichzelf op tv terugziet? Vroeg ik me af. Lijkt me nog wel confronterend 

Ik vind die Gerrie zo'n ander type dan Richard. Dat kan toch geen match zijn. 

Mug schreef op 21-07-2022 om 21:16:

[..]

Zou ze nou schrikken als ze zichzelf op tv terugziet? Vroeg ik me af. Lijkt me nog wel confronterend

Nee ik denk dat ze geen enkel nieuw inzicht heeft gekregen door zichzelf op tv te zien. Die zit nu nog steeds verbaasd op de bank thuis hiernaar te kijken. 

Spoken schreef op 21-07-2022 om 21:22:

[..]

Nee ik denk dat ze geen enkel nieuw inzicht heeft gekregen door zichzelf op tv te zien. Die zit nu nog steeds verbaasd op de bank thuis hiernaar te kijken.

Dit idd. 

Meesje schreef op 21-07-2022 om 21:22:

Ik vind die Gerrie zo'n ander type dan Richard. Dat kan toch geen match zijn.

Ze moest komen omdat ze de kinderen zo aan hun moeder deed denken, dan kun je het toch al nooit meer goed doen of ...? En dat nog even afgezien van de ontwikkelingen tussen hem en kort-blond-haar (ik vergeet haar naam steedS)

OMG OMG OMG Dirk-igaai laat haar betaaaaaaaallluuuuhhhhh oooh noooo
Wat een ontzettende flapdrol.

Ik vind mensen die heel geforceerd een glimlach opzetten als ze moeten huilen altijd een mega eng gezicht krijgen (Astrid)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.