Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Zijn jullie in slaap gevallen?

Desiree maakte nog even van de gelegenheid gebruik om nog 3 outfits te kunnen dragen. Toen Hayriye afscheid kwam nemen een gele jurk, toen ze Hayriye vanuit het raam uitzwaaide een blauw shirt en toen zelf wegging een fleurig jasje. Heeft ze het toch allemaal niet voor niks meegenomen 😁

Nieuwe man bij Natasja lijkt me stuk leukere match. 

Spoken schreef op 21-07-2022 om 21:40:

Desiree maakte nog even van de gelegenheid gebruik om nog 3 outfits te kunnen dragen. Toen Hayriye afscheid kwam nemen een gele jurk, toen ze Hayriye vanuit het raam uitzwaaide een blauw shirt en toen zelf wegging een fleurig jasje. Heeft ze het toch allemaal niet voor niks meegenomen 😁

Hahaha nou dát begrijp ik dan weer wel, dat doe ik ook als ik op 't eind van een vakantie een kledingstuk tegenkom dat nog ongedragen in de koffer zit hahaha.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 21:48

Spoken schreef op 21-07-2022 om 21:41:

Nieuwe man bij Natasja lijkt me stuk leukere match.

Ja, veel leuker. Nu snel Ikigaai eruit gooien en het gezellig hebben met de nieuwe. Jos? 

Mug schreef op 21-07-2022 om 21:48:

[..]

Ja, veel leuker. Nu snel Ikigaai eruit gooien en het gezellig hebben met de nieuwe. Jos?

Die lijkt me idd ook erg leuk de nieuwe! Knappe man ook, oogt jonger dan 54 vind ik. Mooi soirtief figuur ook. Oké ik geef het maar toe, hij is een beetje hetzelfde type als mijn eigen man   al is die ruim een decennium jonger en nog veel knapper

Richard zit gewoon glashard te liegen tegen Gerry!
Hij heeft allang in de camera gezegd dat ze niet zijn type is, nu zegt ie tegen haar dat hij geen vlinders heeft voor kort-blond-haar en dat ze niets hebben. Oef dit valt me tegen zeg!

Mug schreef op 21-07-2022 om 21:13:

die Desiree.... we gaan haar nog missen 🤣. Zij kan toch gewoon niet echt zijn? Zoals ze als een diva van die trap af kwam lopen en dan helemaal perplex zijn dat ze weggestuurd wordt... 😂

Wij zeggen ook net tegen elkaar dat ze loopt alsof ze op het toneel staat of zo.

Meesje schreef op 21-07-2022 om 21:22:

Ik vind die Gerrie zo'n ander type dan Richard. Dat kan toch geen match zijn.

Zij is veel te netjes en stijf voor hem.

Dolfje schreef op 21-07-2022 om 22:20:

[..]

Zij is veel te netjes en stijf voor hem.

Ze is meer een begeleider dan een liefde

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 22:48

GroenTuintje schreef op 21-07-2022 om 22:41:

[..]

Ze is meer een begeleider dan een liefde

Dit zeiden wij hier ook: de verpleegkundige zal weleens rust en kalmte komen brengen bij Richard 

Hobbelster schreef op 21-07-2022 om 21:52:

Richard zit gewoon glashard te liegen tegen Gerry!
Hij heeft allang in de camera gezegd dat ze niet zijn type is, nu zegt ie tegen haar dat hij geen vlinders heeft voor kort-blond-haar en dat ze niets hebben. Oef dit valt me tegen zeg!

Nee hoor, hij zegt dat hij geen vlinders heeft voor Simone, dat kan toch? Maar dat ze het wel leuk hebben. Feitelijk is dit dus zo, zeker voor mannen

Mug schreef op 21-07-2022 om 22:48:

[..]

Dit zeiden wij hier ook: de verpleegkundige zal weleens rust en kalmte komen brengen bij Richard

Verpleegkundige  ( en psycholoog

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 22:55

GroenTuintje schreef op 21-07-2022 om 22:51:

[..]

Verpleegkundige ( en psycholoog

😅 ja dat ook! Gaat helemaal goedkomen met Ries nu! 

Mug schreef op 21-07-2022 om 22:55:

[..]

😅 ja dat ook! Gaat helemaal goedkomen met Ries nu!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.