Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Vrijevlinder schreef op 21-07-2022 om 17:53:

[..]

En dat meisje naaien had om mij niet gehoeven. Als mijn moeder zoiets geroepen had op tv, zou ik me rot schamen.

Ja ontzettend ordinair 

Vrijevlinder schreef op 21-07-2022 om 17:53:

[..]

En dat meisje naaien had om mij niet gehoeven. Als mijn moeder zoiets geroepen had op tv, zou ik me rot schamen.

Huh, ik heb dit gemist, wat zei ze dan?

Hobbelster schreef op 21-07-2022 om 19:13:

[..]

Huh, ik heb dit gemist, wat zei ze dan?

Letterlijk weet ik het niet meer, maar iets in de strekking van: 'Je weet toch. Schoonmoeder paaien, meisje naaien', zei ze tegen haar dochter, toen beide mannen weg waren. 

Vrijevlinder schreef op 21-07-2022 om 19:55:

[..]

Letterlijk weet ik het niet meer, maar iets in de strekking van: 'Je weet toch. Schoonmoeder paaien, meisje naaien', zei ze tegen haar dochter, toen beide mannen weg waren.

Ja zoiets was het.

[..]

Mama paaien, kindje naaien 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 20:41

ohw, wat een gedoe bij Hans (It), met zijn ex.  Daar zou ik niet tussen willen zitten hoor. 

Als je nu als volgende vrouw bij Richard komt... Dat is toch super ongemakkelijk

Mug schreef op 21-07-2022 om 20:41:

ohw, wat een gedoe bij Hans (It), met zijn ex. Daar zou ik niet tussen willen zitten hoor.

Nee idd. En vreemd dat hij dan zo 'niets aan de hand' aan het ontbijt verschijnt 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 20:49

Meesje schreef op 21-07-2022 om 20:44:

Als je nu als volgende vrouw bij Richard komt... Dat is toch super ongemakkelijk

Ja echt! Niet zo eerlijk naar die nieuwe vrouw eigenlijk hoor. 

Waarom is die Desiree nog niet onderweg naar huis? Hij heeft haar gezegd dat hij nooit verliefd zou kunnen worden op haar en nu zit ze aan de ontbijttafel ‘nou wat zullen we vandaag gaan doen’

Spoken schreef op 21-07-2022 om 20:55:

Waarom is die Desiree nog niet onderweg naar huis? Hij heeft haar gezegd dat hij nooit verliefd zou kunnen worden op haar en nu zit ze aan de ontbijttafel ‘nou wat zullen we vandaag gaan doen’

Daar hebben zij het ook over nu. Hans weet niet hoe hij haar weg kan krijgen... Normale vrouwen zouden zelf al vertrokken zijn idd

Die Dirk vind ik echt een rare vogel.

[..]

Aha, dank. Nee dat kan idd echt niet, ik zou me schamen als mijn moeder zoiets zou zeggen in het echt, laat staan op camera!!

Ik schakel net pas in trouwens, ik kijk de opname dus ik kan denk ik 1 of 2 keer vooruit spoelen en dan ben ik weer 'bij' met live.

Rondstruiner schreef op 21-07-2022 om 21:02:

Ja, een heel vreemd soort ieieiek-gaai

Rondstruiner schreef op 21-07-2022 om 21:02:

Helemaal niet galant ook. Hij laat haar betalen op terras.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.