Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Dandy schreef op 15-07-2022 om 21:47:

[..]

Omdat het haar kind is, niet haar vriendin. Kind hoort niet die rol toegeschoven te krijgen m.i.

Het is toch geen kind meer, maar een volwassen vrouw, die dochter? Niks mis mee om daar dan even stoom af te blazen.

Oh, ik ben mosterd zie ik.

die Hans2 doet mij denken aan Johan Vlemmix.

Oh jongens wat is het weer een feest. Ik kijk vooruit, dus ik durf niks te zeggen uit angst te spoileren. Maar ik lees hier veel over een bepaalde scène dus dit zal veilig zijn. Ik vond het gezicht van Desirée toen ze werd aangesproken zó intens perplex dat ik inderdaad denk dat ze geen flauw idee heeft hoe ze overkomt. Ze is het type dominant en ongeremd, maar ik denk ook wel dat ze een enorm warm hart heeft. Ben benieuwd waarom Hans haar heeft gekozen, ze lijkt me op ieder vlak niet zijn type. Ik denk dat zij iemand nodig heeft die haar óf constant afremt (dan krijg je zo'n eeuwig bekvechtend stel), óf een passieve kerel die wat achter haar aan sjokt en de deur al uit was gerend voor augurken. Hans lijkt me beiden niet.

Wat me ook opvalt: Astrid komt onwijs star over, maar met haar vriendin Steffi en haar kinderen is ze een totaal ander persoon. Vrolijk, gevoel voor humor en op haar gemak. Ze lijkt ook goed zelf te reflecteren, of het misschien aan haar ligt dat de situatie zo onprettig voelt. Ik heb goede hoop dat ze bij een andere, leukere man wat meer van zichzelf durft te laten zien. Hoewel dat stukje in de preview, waarin ze enorm emotioneel haar grens aangeeft, toch suggereert dat ze nog een andere man op afstand zal houden. Benieuwd wie dat zal zijn! Harmjan vond ik in het begin leuk overkomen, hij heeft wat van Guy Pearce. Maar dat gekke vreugdedansje en een aantal vrij jaloerse/claimerige opmerkingen maken dat ik hem toch ook wat creepy vind overkomen.
Ik heb ook het idee dat er veel gelijkenis is tussen de types van vorig jaar en dit jaar! Denise lijkt zowel qua uiterlijk als innerlijk op Roxanne met de Nederlandse B&B. Hans Frans doet me een beetje denken aan dat stugge type Bert, ook in Frankrijk. Italiaanse Hans is een soort Jacob, op zoek naar een te jonge vrouw en nog veel te verwikkeld met zijn ex. Natasja heeft exact de stem van Debbie van vorig jaar en ook de wangetjes! Martijn en Vincent, beide sportieve jongens maar niet erg doortastend. En tot slot dan Astrid en Caroline, allebei konijn-op-de-snelwegogen en erg moeilijk toegankelijk achter hun beleefde voorkomen. De één dan met haar kinderen op 1 en de andere haar hondje 🤭

ik denk dat ze dus helemaal niet mochten kiezen uit kandidaten, maar dat rtl dat voor hun gedaan heeft. Anders hadden ze toch echt niet sommige kandidaten gekozen. 

Volgens mij mochten ze er zelf 2 of 3 kiezen, en koos rtl er 1.

Madeliefjees schreef op 16-07-2022 om 01:42:

Volgens mij mochten ze er zelf 2 of 3 kiezen, en koos rtl er 1

Zou dat echt zo zijn? 

Madeliefjees schreef op 16-07-2022 om 01:42:

Volgens mij mochten ze er zelf 2 of 3 kiezen, en koos rtl er 1.

Hun familie/vrienden mogen ook iemand uitkiezen. 

dan weet ik wel wie rtl gekozen heeft (iets met overheersende types die graag op tv komen)

Ik vond die ouwe sok/vriend van Franse Hans trouwens ook eh, bijzonder, die alle vrouwen die hadden gereageerd tuttig vond. 

Rondstruiner schreef op 16-07-2022 om 12:19:

Ik vond die ouwe sok/vriend van Franse Hans trouwens ook eh, bijzonder, die alle vrouwen die hadden gereageerd tuttig vond.

Inderdaad. In dit opzicht zal Hans niets aan deze vriend hebben. Deze Hans lijkt me niet heel sympathiek, maar misschien komt dat nog. Hij komt wat hard op me over. 

Vrijevlinder schreef op 16-07-2022 om 12:25:

[..]

Inderdaad. In dit opzicht zal Hans niets aan deze vriend hebben. Deze Hans lijkt me niet heel sympathiek, maar misschien komt dat nog. Hij komt wat hard op me over.

Ja, ik ben ook niet enthousiast. Hij deed me een beetje aan die Bert denken van vorig jaar. Ook niet even helpen met de bagage, en zijn langskomende vriend belangrijker vinden dan een vrouw die honderden kilometers heeft gereden om hem te bezoeken.

En die opmerking met een creepy lachje dat hij misschien wel een andere slaapkamer voor haar had als het een match was, jakkes.

Rondstruiner schreef op 16-07-2022 om 12:19:

Dat kwam omdat hij zelf God's gift to women was natuurlijk, zag je dat niet?

Franse Hans is een hork.  En ik houd niet van zijn suggestie over een andere slaapkamer.  Die stoere vrouw past wel bij hem.

Ik word zooo moe van Desiree.  Ze heeft totaal geen zelfreflectie en aanpassingsvermogen.  Hans moet echt ingrijpen voordat er bloed gaat vloeien. En zelfs dan begint ze over het koken. Ze heeft totaal niet door dat het aan haar houding en gedrag ligt.

Harakiri-Dick toont geen enkele belangstelling voor Natasja.  Onsympathieke vent. Zit niets bij. 

Martijn vindt zichzelf doortastend maar dat vind ik helemaal niet. Besluiteloos en een beetje slap.

Eigenlijk vind ik van alle deelnemers de honden het leukst !   

GroenTuintje schreef op 16-07-2022 om 00:09:

ik denk dat ze dus helemaal niet mochten kiezen uit kandidaten, maar dat rtl dat voor hun gedaan heeft. Anders hadden ze toch echt niet sommige kandidaten gekozen.

Dit denk ik dus ook. Kan bijna niet anders, toch? Ze moeten wel juicy tv maken. Wel jammer overigens want dan heeft geen enkele relatie toch kans van slagen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.