Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hayriye is lekker gewoon en  heel zacht dus dr zal best reden voor zijn. Ik denk dat ik al eerder dr een veeg uit de pan gegeven had. Op de markt bv.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-07-2022 om 21:00

Knutselkei schreef op 15-07-2022 om 20:59:

Hayriye is lekker gewoon en heel zacht

Ja, zij lijkt me een lieve vrouw. 

Ja. Ik vind haar alleen niet bij Hans passen. Ik zie haar met een vlottere man. Alhoewel ik wel positiever word over Hans als ik zie hoe hij met Desiree omgaat. Met humor, netjes, maar zich niet op de kop laten zitten.

ik gun haar een lievere man.

Knutselkei schreef op 15-07-2022 om 21:08:

ik gun haar een lievere man.

Ik ook. Een beetje vlotter type ook dan Hans.

Haha Simone zegt wel dat ze het jammer vindt van Britt maar ik denk dat ze stiekem ook wel opgelucht is (wat ook logisch is, als je iemand leuk vindt natuurlijk )

Hoewel ik snap waar Hayriye vandaan komt, iedereen wordt gek van d’r, vind ik de manier waarop ze dit uit niet zo top.  Te laat eigenlijk, en ze verwoordt het niet zo goed (gaat alleen maar om de augurken, ipv haar hele houdig tov van anderen - wat ze bedoelt te zeggen). Als je de hele tijd erin meegaat, en opeens barst de (zure) bom om een augurk kan ik me voorstellen dat Desiree een beetje stom staat te kijken. Alhoewel ik ook wel denk, heeft nooit iemand in haar leven tegengas gegeven? Ze is zo dominant en aanwezig, en hiermee het contrast zo groot met anderen. Letterlijk een one woman show, rest is ensemble. 

HAHA!wait..what schreef op 15-07-2022 om 21:27:

Haha Simone zegt wel dat ze het jammer vindt van Britt maar ik denk dat ze stiekem ook wel opgelucht is (wat ook logisch is, als je iemand leuk vindt natuurlijk )

Ja idd. 

Knap wel van Britt. Niet blijven aanmodderen, maar gewoon knopen doorhakken.

MonkeyTown schreef op 15-07-2022 om 21:28:

Hoewel ik snap waar Hayriye vandaan komt, iedereen wordt gek van d’r, vind ik de manier waarop ze dit uit niet zo top. Te laat eigenlijk, en ze verwoordt het niet zo goed (gaat alleen maar om de augurken, ipv haar hele houdig tov van anderen - wat ze bedoelt te zeggen). Als je de hele tijd erin meegaat, en opeens barst de (zure) bom om een augurk kan ik me voorstellen dat Desiree een beetje stom staat te kijken. Alhoewel ik ook wel denk, heeft nooit iemand in haar leven tegengas gegeven? Ze is zo dominant en aanwezig, en hiermee het contrast zo groot met anderen. Letterlijk een one woman show, rest is ensemble.

Dat emoties ventileren bij haar dochter verdient ook niet de schoonheidsprijs vond ik.

Overigens, heb ik wel gelachen om Libera die de trap af kwam en vervolgens stilletjes weer naar boven wilde gaan tijdens de ruzie. Een eerlijk gezegd, ook om Desireé haar gezicht toen ze de uien aan t snijden was toen Hayriye haar beklag deed bij Hans. Misschien is het inderdaad een actrice, een komediante. 

MonkeyTown schreef op 15-07-2022 om 21:28:

Hoewel ik snap waar Hayriye vandaan komt, iedereen wordt gek van d’r, vind ik de manier waarop ze dit uit niet zo top. Te laat eigenlijk, en ze verwoordt het niet zo goed (gaat alleen maar om de augurken, ipv haar hele houdig tov van anderen - wat ze bedoelt te zeggen). Als je de hele tijd erin meegaat, en opeens barst de (zure) bom om een augurk kan ik me voorstellen dat Desiree een beetje stom staat te kijken. Alhoewel ik ook wel denk, heeft nooit iemand in haar leven tegengas gegeven? Ze is zo dominant en aanwezig, en hiermee het contrast zo groot met anderen. Letterlijk een one woman show, rest is ensemble.

Ja.. Het leek bijna in scène gezet ofzo? Het leek zo haast uit het niets te komen, heel vreemd. 

Desiree is wel echt een lastige tante hoor  Het viel me wel mee dat ze de vrouw bedankte die een foto van ze maakte (dat ze daarvoor nóg een foto 'eiste' vergeet ik maar eventjes 😉) 

Dandy schreef op 15-07-2022 om 21:34:

[..]

Dat emoties ventileren bij haar dochter verdient ook niet de schoonheidsprijs vond ik.

Want?

Cookielover schreef op 15-07-2022 om 21:39:

[..]

Want?

Omdat het haar kind is, niet haar vriendin. Kind hoort niet die rol toegeschoven te krijgen m.i.

HAHA!wait..what schreef op 15-07-2022 om 21:36:

[..]

Ja.. Het leek bijna in scène gezet ofzo? Het leek zo haast uit het niets te komen, heel vreemd.

Desiree is wel echt een lastige tante hoor Het viel me wel mee dat ze de vrouw bedankte die een foto van ze maakte (dat ze daarvoor nóg een foto 'eiste' vergeet ik maar eventjes 😉)

Dit idd. Leek wel iets uit een slechte film. En nu lijkt het net alsof Hayriye helemaal lijp wordt van een vraag om augurken. Terwijl dat natuurlijk alleen maar de spreekwoordelijke druppel was. 

Iemand vragen om even iets mee te nemen van de winkel op de weg terug maar huis lijkt me ook niet zo'n probleem. 

Maar ik zou denken; als jij zo nodig moet koken, doe lekker je ding, maar hou mij erbuiten. Mss dat ik dat in contact met Desiree zelfs zou durven uitspreken

Dandy schreef op 15-07-2022 om 21:47:

[..]

Omdat het haar kind is, niet haar vriendin. Kind hoort niet die rol toegeschoven te krijgen m.i.

Kan toch prima als je een volwassen kind hebt? Ik heb dat soort gesprekken ook veel met mijn dochter van 28. Zij lucht haar hart bij mij, maar ik ook bij haar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.