Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Jeetje zeg, wordt er gevraagd of je 2 dingen wil ophalen. Kom je met 1 ding terug want dat andere was je al vergeten toen je de uitrit nog niet af was. 

Brienne schreef op 16-07-2022 om 13:24:

Jeetje zeg, wordt er gevraagd of je 2 dingen wil ophalen. Kom je met 1 ding terug want dat andere was je al vergeten toen je de uitrit nog niet af was.

En dan ook niet aanbieden om zelf nog even naar de supermarkt te gaan als zij zegt te gaan omdat ze het toch nodig heeft. Nou ja, ze weet wel meteen wat voor vlees ze in de kuip heeft. Ikigai-Dirk zal snel richting huis gaan denk ik.

vond het ook heeeel bijzonder dat hij niet alsnog de sla ging halen. Mijn partner zei meteen, ik was meteen weer teruggegaan.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

16-07-2022 om 13:58 Topicstarter

Ik heb geen idee wat Ikigai Dirk bij Natasja komt doen.  Hij heeft nog geen interesse in haar getoond, doet zijn eigen ding en heeft het daar zo te zien drukgenoeg mee. Als er nu snel een tweede man  komt daar, die wel activiteit vertoont is Dirk zo vergeten/vertrokken...

Moxxie schreef op 16-07-2022 om 12:42:

[..]

Dat kwam omdat hij zelf God's gift to women was natuurlijk, zag je dat niet?

Die Désiree, die spoort toch écht niet...? Toen ze buiten met Hans zat omdat hij even met haar wilde praten, toen deed ze heel verbaasd dat hij op z'n werk gebeld was. Daar was ze toch bij, dat dat werd gezegd? En ze draaide heel raar met haar ogen tijdens het gesprek. Een halve zot lijkt het wel.

Rondstruiner schreef op 16-07-2022 om 13:53:

[..]

En dan ook niet aanbieden om zelf nog even naar de supermarkt te gaan als zij zegt te gaan omdat ze het toch nodig heeft. Nou ja, ze weet wel meteen wat voor vlees ze in de kuip heeft. Ikigai-Dirk zal snel richting huis gaan denk ik.

Dat viel mij vooral op! Niet 'oh shit, vergeten, ik ga snel terug'. En dan suggereren dat zij tijd moet vrijmaken om samen iets te doen. Ja, als jij haar nu eens zou helpen, dan was ze mss eerder klaar om iets met jou te doen. Ik denk dat de Ik in ikigai wel erg belangrijk voor hem is. 

Meesje schreef op 16-07-2022 om 15:23:

[..]

Dat viel mij vooral op! Niet 'oh shit, vergeten, ik ga snel terug'. En dan suggereren dat zij tijd moet vrijmaken om samen iets te doen. Ja, als jij haar nu eens zou helpen, dan was ze mss eerder klaar om iets met jou te doen. Ik denk dat de Ik in ikigai wel erg belangrijk voor hem is.

Die laatste zin! Hahaha. 

Volgens mij is het bij hem meer  " eerst ik en dan gij". 

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2022 om 13:58:

Ik heb geen idee wat Ikigai Dirk bij Natasja komt doen. Hij heeft nog geen interesse in haar getoond, doet zijn eigen ding en heeft het daar zo te zien drukgenoeg mee. Als er nu snel een tweede man komt daar, die wel activiteit vertoont is Dirk zo vergeten/vertrokken...

Nee lijkt wel of hij een tweede agenda heeft inderdaad. Ben benieuwd of we nog gaan ontdekken waarom hij daar echt zit.

Brooklyn28 schreef op 16-07-2022 om 16:21:

[..]

Die laatste zin! Hahaha.

Volgens mij is het bij hem meer " eerst ik en dan gij".

Ikikikikigai bij hem ja 

ik heb hem net aangezet (van gister) en ik was al per ongeluk te ver vooruit aan t lezen, lees nu iets over dat Simone t jammer vindt van Britt maar bij mij lopen Hans en Desiree in Florence, ik ga dus gewoon kijken en af en toe hier commentaar leveren en daarna lees ik jullie schrijfsels wel terug. 
probeer dan maandag toch ‘live’ mee te kijken want dat forumt gezelliger

oke, gekeken. 
hans Italië: wat een patriarchale kerel, Desiree lijkt helemaal van het padje af vooral op het laatst op dat bankje, hoe ze elke keer niet-begrijpend hem niet-aankijkt. Heel raar deed ze met haar ogen, ik werd er echt ongemakkelijk van. Actrice of niet, ze roept iig het eea op bij de kijker

hans Frankrijk heeft iets arrogants, maakt slechte grappen en lijkt zich het heertje te vinden. Ik weet het nog niet zo. Wel een gave hond die Deense dog. 
Martijn: dat het meisje uit Groningen weg wil omdat er geen festivalletjes en feestjes zijn komt over alsof ze niet echt had nagedacht voordat ze ging? Maar wel goed en sterk dat ze het zo duidelijk aangeeft en dus ook maar opstapt. Ze is de k ik te meisjes achtig voor hem ook, sowieso, welke vrouw noemt zich een ‘meisje’ op haar 26(?)e??? Overigens, een de doorsnee vrouw knapt denk ik wel af op het feit dat die ouders daar ook wonen en werken. Dus wat of wie er wel bij hem past, geen idee. 
Natasja Frankrijk, die flapdrol die ging terrassen maar de sla vergat mijn God die had ik direct naar huis gestuurd. Misschien was ze zelfs teleurgesteld toen hij überhaupt terugkwam met die semi grap “het duurde zo lang ik dacht even dat je terug naar NL was gereden”. Lijkt me een lieve vrouw. Hij lijkt me een enorme vreemde snuiter en niet te vertrouwen. 

Ben benieuwd naar de nieuwe, Ted, ik heb natuurlijk de voorstel stukjes etc gemist maar haar b&b zag er in de korte flits tot nu toe uit als eerste en enige uit als iets waar ik zelf zou willen logeren. 

GroenTuintje schreef op 15-07-2022 om 22:08:

die Hans2 doet mij denken aan Johan Vlemmix.

Verrek ja, nu je het zegt! 

Hobbelster schreef op 16-07-2022 om 20:49:

[..]

Verrek ja, nu je het zegt!

Ja ook Brabantse tongval en qua uiterlijk al helemaal veel gelijkenis 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-07-2022 om 21:27

Wat mij telkens irriteert: die stomme zonnebril in het haar van Martijn. Ik heb 'm nog niet zonder gezien geloof ik. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.