Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


HAHA!wait..what schreef op 17-07-2023 om 16:32:

[..]

Of het interesseert ze gewoon niet.. Als Claudia maar wel haar zonnevlecht probleem (echt; wtf schrijf/bedoel ik eigenlijk? 😂) oplost, daar is ze wel goed voor..

Dit! Ze zijn allebei alleen maar met zichzelf bezig.

Maar ik vind Claudia sowieso te kwetsbaar, hoe moeilijk is het om te zien dat ze te blij is met een knuffel of dat ze überhaupt mee mag doen. Ik vind dit zo erg om aan te zien en ik vind dat dit eigenlijk niet uitgezonden mag worden.


BritgetJones007 schreef op 17-07-2023 om 16:10:

Het is toch soms zwaar ongemakkelijke tv om met je kind te kijken...dat kon vorig jaar wel, maar nu komt er bij die spirituele types toch van alles voorbij waarbij ik denk 'moet dat nou' en moet je ineens dingen gaan uitleggen die ineens in beeld verschijnen....awkward!!

Wat moet je uit gaan leggen, ik weet niet welke dingen er ineens in beeld verschijnen die door 'n kind niet gezien zou mogen worden? Maar als je het echt zwaar ongemakkelijk vindt, dan kan je misschien beter op een ander tijdsstip kijken?

Olaf was al eerder te zien in het tv programma Liefde kent geen leeftijd.
Hij geeft hier antwoord op vragen en reageert op vooroordelen over koppels met een groot leeftijdsverschil. Hij was hier 61 en zijn vrouw 31
Liefde kent geen leeftijd gemist? Start met kijken op NPO Start

Yumi schreef op 17-07-2023 om 19:35:

Olaf was al eerder te zien in het tv programma Liefde kent geen leeftijd.
Hij geeft hier antwoord op vragen en reageert op vooroordelen over koppels met een groot leeftijdsverschil. Hij was hier 61 en zijn vrouw 31
Liefde kent geen leeftijd gemist? Start met kijken op NPO Start

Bijzondere stellen zitten erbij

Yumi schreef op 17-07-2023 om 19:23:

[..]

Wat moet je uit gaan leggen, ik weet niet welke dingen er ineens in beeld verschijnen die door 'n kind niet gezien zou mogen worden? Maar als je het echt zwaar ongemakkelijk vindt, dan kan je misschien beter op een ander tijdsstip kijken?

Nou tantra wat is dat.... en meer van dat soort dingen. 

ze heeft zeker een punt bij Joy, interesse hoort van beide kanten te komen. Ik zou dat zelf ook minder fijn vinden.

Echt netjes van Marian hoe ze dat alles oppakte met de tegenslag en het verlies van haar man. En van waaruit ze begonnen is en wat ze nu heeft opgebouwd. 

Die Jan, sjonge wat een sneue kerel. En wat moet je met die man? Die zit maar te zitten. Helemaal van slag als hij iemand zich ziet omkleden. 

Meesje schreef op 17-07-2023 om 21:15:

Die Jan, sjonge wat een sneue kerel. En wat moet je met die man? Die zit maar te zitten. Helemaal van slag als hij iemand zich ziet omkleden.

Zal mss voor het eerst sinds jaren zijn geweest dat ie een piemel zag... Met die buik van hem 🤭

jan heeft zijn hele leven al hard gewerkt en hoeft nu niets meer te doen zegt hij.....

Die man in Thailand lijkt tot nu een toe redelijk normaal

mikado123 schreef op 17-07-2023 om 21:25:

jan heeft zijn hele leven al hard gewerkt en hoeft nu niets meer te doen zegt hij.....

Die man in Thailand lijkt tot nu een toe redelijk normaal

Ja, ik schrok even toen hij zei dat hij voorvoelt had dat deze dame de 1e zou zijn.  

MidasWolf schreef op 17-07-2023 om 20:51:

Echt netjes van Marian hoe ze dat alles oppakte met de tegenslag en het verlies van haar man. En van waaruit ze begonnen is en wat ze nu heeft opgebouwd.

Zeker, ik vind het een hele leuke vrouw die heel wat bereikt heeft. Aan de buitenkant houdt ze van glitter en glamour maar van binnen is ze heel sympathiek en totaal niet arrogant.

Ik mag haar ook wel. Ik moest even voorbij haar uiterlijk, maar ik vind haar ook naar de mannen prettig. Netjes

Die Paul is toch niks voor Debbie?

Meesje schreef op 17-07-2023 om 21:15:

Die Jan, sjonge wat een sneue kerel. En wat moet je met die man? Die zit maar te zitten. Helemaal van slag als hij iemand zich ziet omkleden.

Ik vind het net een typetje 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.