Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 16-07-2023 om 14:39:

Hoe zit dat eigenlijk met dreadlocks (zoals bij Bram en Anne)? Hoe was je je haar?
Hoe lang blijven ze zitten? Is het niet enorm slecht voor je haar? Zijn die 'klitten' er weer uit te halen of moet je dan knippen?

Ik weet het echt niet...

Je kan dreadlocks gewoon wassen, ik denk overigens dat de dreadlocks van Anne en Bram door de kapper gezet zijn. Als ze door de kapper zijn gezet blijven ze een maand of 2/3 zitten. 

Tijdens mijn vakantie in Jamaica zag ik veel Rastafari, dat haar hing soms tot aan de enkels.   

MRI schreef op 15-07-2023 om 14:32:

[..]

nee joh, de kijkcijfers rijzen de pan uit. Kunnen mensen zich lekker verkneukelen over de gekkies en tevreden zijn dat zij zelf zo normaal zijn. In talkshows en podcasts vindt iedereen het geweldig

Verkeerd ingeschat dus 😅 blijkbaar kan ik er zelf minder tegen dan de gemiddelde Nederlander. 

Och, ik ben nu bij vrijdag en ik wil zo graag dat Claudia naar huis gaat!
Vind dit echt pijnlijk om te zien.
Ik zou het fijn vinden als ze weer gelukkig wordt, zonder die mafklapper Walter en die “mes-in-je-rug vriendin” Anne.

Ik ben nu pas bij de aflevering van donderdag. Maar ik moest zó lachen met een van die vrouwen van Walter. Spieruuuwaliteit... wat is dat nou weer 

Mamamarieke schreef op 16-07-2023 om 15:03:

Dag mooie zielen hier op het forum 😂 Ik geniet van de spiruwaliteit en alle (cynische) reacties en ga mijn bijdrage leveren 😜

Hoe meer zielen,  hoe meer vreugd' 

Welkom 🙏

Heerlijk, ik geniet al net zoveel van alle reacties hier als de afleveringen zelf 😁

HAHA!wait..what schreef op 16-07-2023 om 21:15:

Heerlijk, ik geniet al net zoveel van alle reacties hier als de afleveringen zelf 😁

Gelukkig wel, hoe komen we het weekend anders door?

Goedemaandagmorgen!
Hoe is het met jullie zonnevlecht vandaag?
En is er genoeg spirualiteit?

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2023 om 11:35:

Goedemaandagmorgen!
Hoe is het met jullie zonnevlecht vandaag?
En is er genoeg spirualiteit?

Mijn zonnevlecht zit een beetje in de knoop, kan iemand even in mijn chakra gaan? 

Mijn dochter kwam gisteren terug van vakantie en vroeg al vrij snel: hoe zit dat met die Walter van B&B, overal op internet gaat het over die mafkees... Er staat haar wat te wachten 🤣

_Audrey schreef op 17-07-2023 om 11:49:

[..]

Mijn zonnevlecht zit een beetje in de knoop, kan iemand even in mijn chakra gaan?

Mijn dochter kwam gisteren terug van vakantie en vroeg al vrij snel: hoe zit dat met die Walter van B&B, overal op internet gaat het over die mafkees... Er staat haar wat te wachten 🤣

Hahaha die weet niet wat ze ziet.

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 14:50 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2023 om 11:35:

Goedemaandagmorgen!
Hoe is het met jullie zonnevlecht vandaag?
En is er genoeg spirualiteit?

spiruwaliteits level is wat gezakt dit weekend, hoog tijd voor een nieuwe dosis vanavond 

Het is mij werkelijk waar nooit opgevallen dat zij het woord verkeerd uitspreekt. Maar misschien komt dat omdat ik naast geluid, ook meelees op ondertiteling. Ik zal er op letten. 

Het is toch soms zwaar ongemakkelijke tv om met je kind te kijken...dat kon vorig jaar wel, maar nu komt er bij die spirituele types toch van alles voorbij waarbij ik denk 'moet dat nou' en moet je ineens dingen gaan uitleggen die ineens in beeld verschijnen....awkward!!

Ik vind het erg sneu voor Claudia, die heeft zoveel verdriet.  En dat wordt totaal niet gezien door Walter en Anne. Ze voelen dat ook niet aan hun zonnevlecht of hun chakra blijkbaar...

Beterlaat2021! schreef op 17-07-2023 om 16:20:

Ik vind het erg sneu voor Claudia, die heeft zoveel verdriet. En dat wordt totaal niet gezien door Walter en Anne. Ze voelen dat ook niet aan hun zonnevlecht of hun chakra blijkbaar...

Of het interesseert ze gewoon niet.. Als Claudia maar wel haar zonnevlecht probleem (echt; wtf schrijf/bedoel ik eigenlijk? 😂) oplost, daar is ze wel goed voor..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.