Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Meesje schreef op 17-07-2023 om 21:33:

Ik mag haar ook wel. Ik moest even voorbij haar uiterlijk, maar ik vind haar ook naar de mannen prettig. Netjes

Precies, dat herken ik wel, mee eens met wat je zegt. 

die twee in Thailand lijken me leuk, al belooft de preview voor morgen niet veel goeds.

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 22:19 Topicstarter

Meesje schreef op 17-07-2023 om 21:17:

[..]

Zal mss voor het eerst sinds jaren zijn geweest dat ie een piemel zag... Met die buik van hem 🤭

Hahaha hij werd er vast onzeker van, Marian kon het weinig boeien. Olof is 3 jaar ouder dan Jan maar zoveel fitter. Ik vind Jan heel oud voor zijn leeftijd, hij is pas 72. Toen mijn ouders begin 70 waren, waren ze nog topfit en actief. 

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 22:26 Topicstarter

mikado123 schreef op 17-07-2023 om 21:25:

Die man in Thailand lijkt tot nu een toe redelijk normaal

Martijn vind ik leuker dan ik had verwacht, hoewel het totaal mijn type niet is met z’n Hollandse “Say Cheese” guesthouse, maar het lijkt mij wel een aardige man. Bianca lijkt mij ook wel een gangmaker voor in zijn Hollandse tent, ik zie haar wel achter de bar staan. 

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 22:33 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 17-07-2023 om 20:04:

[..]

Nou tantra wat is dat.... en meer van dat soort dingen.

Ik weet niet hoe oud je kind is, maar je hoeft toch niet alles tot in detail uit te leggen? Gewoon die mensen geloven in de kracht van energieen ofzoiets simpels. Ik vind dat er weinig schokkends getoond wordt, maar ik ben in het Theo en Thea tijdperk opgegroeid 

Haantje79 schreef op 17-07-2023 om 22:33:

[..]

Ik weet niet hoe oud je kind is, maar je hoeft toch niet alles tot in detail uit te leggen? Gewoon die mensen geloven in de kracht van energieen ofzoiets simpels. Ik vind dat er weinig schokkends getoond wordt, maar ik ben in het Theo en Thea tijdperk opgegroeid

Zo zie ik dat ook, daarnaast denk ik dat de meeste kinderen vinden dat Walter en z'n dames grappig dansen en helemaal niet stilstaan bij tantra. Zijn ze wat ouder dan is de uitleg van Haantje prima.. 

Yumi schreef op 17-07-2023 om 23:03:

[..]

Zo zie ik dat ook, daarnaast denk ik dat de meeste kinderen vinden dat Walter en z'n dames grappig dansen en helemaal niet stilstaan bij tantra. Zijn ze wat ouder dan is de uitleg van Haantje prima..

Nou, dat werd met grote ogen bekeken en keek daarna mij aan met een blik van 'WTF', wat is dat nou weer...en had zeker door dat dit niet zomaar grappig dansen was. Die leeftijd voorbij. Maar natuurlijk niet tot in detail uitgelegd. Schokkend vind ik het ook niet, wel ongemakkelijke tv scènes, waar ik naar kijk met plaatsvervangende schaamte. Maar ben ook niet heel erg spiritueel.

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 23:22 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 17-07-2023 om 23:14:

[..]

Nou, dat werd met grote ogen bekeken en keek daarna mij aan met een blik van 'WTF', wat is dat nou weer...en had zeker door dat dit niet zomaar grappig dansen was. Die leeftijd voorbij. Maar natuurlijk niet tot in detail uitgelegd. Schokkend vind ik het ook niet, wel ongemakkelijke tv scènes, waar ik naar kijk met plaatsvervangende schaamte. Maar ben ook niet heel erg spiritueel.

Ja ik bekijk het ook met grote ogen en kromme tenen, maar moet er ook erg om lachen….

Ik vind Walter heel gemeen om zijn aandacht te richten op 1 persoon. Dat moet heel vervelend voelen. Hij mag de ander ook die ruimte geven met een 1 op 1 date. Degene die zich nu het meest dominant opsteld, hoeft natuurlijk niet zijn beste match te zijn. Voor een spirituele leider voelt hij dat slecht aan. Dus hoe invoelend is hij dan...?

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 23:31 Topicstarter

Ik snap ook niet dat hij niet wat meer het heft in handen neemt qua dates, terwijl hij heel dominant is verder. Het kan zijn dat hij Claudia sowieso al niet interessant vindt op liefdesgebied dus dat hij er zelf ook geen moeite in gaat steken. En zowel Anne als Walter zijn volgens mij behoorlijk egocentrisch ingesteld. Al dat “voelen” is maar een dun vernisje volgens mij.

Haantje79 schreef op 17-07-2023 om 23:31:

Ik snap ook niet dat hij niet wat meer het heft in handen neemt qua dates, terwijl hij heel dominant is verder. Het kan zijn dat hij Claudia sowieso al niet interessant vindt op liefdesgebied dus dat hij er zelf ook geen moeite in gaat steken. En zowel Anne als Walter zijn volgens mij behoorlijk egocentrisch ingesteld. Al dat “voelen” is maar een dun vernisje volgens mij.

Dan moet hij haar uit haar lijden verlossen en naar huis sturen

Haantje79

Haantje79

17-07-2023 om 23:46 Topicstarter

Brabeau schreef op 17-07-2023 om 23:39:

[..]

Dan moet hij haar uit haar lijden verlossen en naar huis sturen

Dat zou een fatsoenlijk iemand inderdaad doen….maar dan heeft hij nog maar één volgeling in plaats van twee en daar genieten hij en zijn ego juist zo van! Ook al hoeft hij verder niks van haar.

BritgetJones007 schreef op 17-07-2023 om 23:14:

[..]

Nou, dat werd met grote ogen bekeken en keek daarna mij aan met een blik van 'WTF', wat is dat nou weer...en had zeker door dat dit niet zomaar grappig dansen was. Die leeftijd voorbij. Maar natuurlijk niet tot in detail uitgelegd. Schokkend vind ik het ook niet, wel ongemakkelijke tv scènes, waar ik naar kijk met plaatsvervangende schaamte. Maar ben ook niet heel erg spiritueel.

Maar dat dansen is toch niet 'erg' voor een kind om te zien? De uitleg dat ze in energieën geloven en dat dat dansen daarmee te maken heeft, is toch genoeg? Ja, er was een link met tantra, maar ze dansten toch niet horizontaal?

BritgetJones007 schreef op 17-07-2023 om 23:23:

Ik vind Walter heel gemeen om zijn aandacht te richten op 1 persoon. Dat moet heel vervelend voelen. Hij mag de ander ook die ruimte geven met een 1 op 1 date. Degene die zich nu het meest dominant opsteld, hoeft natuurlijk niet zijn beste match te zijn. Voor een spirituele leider voelt hij dat slecht aan. Dus hoe invoelend is hij dan...?


Ik denk dat hij zich energetisch gezien op het standpunt stelt dat een ieder verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen rol en het spreekwoordelijke heft.
Maar even serieus: ik denk dat hij vindt dat de dingen moeten lopen zoals ze lopen zonder zijn ingrijpen en dat dan vanzelf wel duidelijk wordt met wie het klikt of niet. En daar is wat voor te zeggen.
Heel zweverig gezegd: Claudia heeft wat te leren en hij geeft haar de kans om dat te doen.

Bij Joy op zijn mountain is het net een hippie gebeuren.   Bij Zoe dr haar denk ik sohee wat een werk om dat zo te krijgen.....en dan met 23 jaar al zoveel gereisd en opleiding gevolgd, ik vermoed een rijke papa en mama.
Joy toont idd erg weinig interesse in zijn dames en zelfs toen zijn zus wat diepere vragen stelde aan de dames, luisterde hij amper naar wat ze te zeggen hadden. En dat valt de dames ook op natuurlijk.

En hoe die jan zich opdrong aan de gasten bij Marian, dat zou ik echt niet fijn gevonden hebben als gastvrouw. Hij vond zich zelf rete belangrijk, maar je zag die gasten kijken als van...wat doet die dementerende oude man hier?  Ik persoonlijk vindt hem echt geen fijn karakter hebben.  Geef mij maar Olof, leuke fitte man die het Marian graag naar haar zin maakt. Jan heeft een grote mond, maar doet niets.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.