Jouw lijf
Dolfje
13-01-2025 om 18:17
Hier niet ziek maar wel slecht geslapen en moe van workshop en werken. Stappen ondanks middag wandelen niet gehaald dus we gaan zo nog even.
QuarterlyDinosaur18
13-01-2025 om 19:27
Wennen weer dat werkend leven, moe, maar stappen zijn binnen, 11.000. Prima voor een kantoordag.
Ik geniet ook echt van dit weer, koud en zonnig.
JtM
13-01-2025 om 19:48
Vandaag eigenlijk een prima dagje gehad. Wel weer normaal gegeten (al nog wel wat minder dan normaal, maar goed) en vanmiddag een rondje met zoon gelopen en net nog een rondje. Het was overdag heerlijk weer! Ongeveer 2 x 20 minuten gelopen. Niet mijn stappendoel en actieve verbrande calorieëndoel gehaald, maar voor de eerste dag na ziekte weer in beweging te zijn was het prima.
vrouw92
13-01-2025 om 19:58
Trots op vandaag! Als ik ziek ben heb ik gek genoeg veel zin om te snaaien. Doordat mijn hoofdmaaltijden rijk aan eiwitten en vezels waren heb ik wel snaaitrek gehad, maar kon dat analyseren als verveeltrek. Niet aan toegegeven. En daardoor keurig onder m’n budget gebleven. Stappen zijn er nauwelijks gezet, maar dat is logisch.
Dolfje
13-01-2025 om 20:59
Friezinnetje schreef op 13-01-2025 om 20:00:
net nog een dik half uur gewandeld. Koud maar wel lekker even.
Wij ook en daarna lekker warm onder de douche. 10.000 stappen gehaald.
FaithfulDuck87
13-01-2025 om 21:04
Dolfje schreef op 13-01-2025 om 20:59:
[..
Wij ook en daarna lekker warm onder de douche. 10.000 stappen gehaald.
ik hou mijn stappen niet bij, maar wil elke week 2 x sporten en iig 3 keer rondje lopen. Dus deze week goed gestart en zaterdag en zondag ook al gelopen. Morgen weer sporten
alhambra
13-01-2025 om 21:40
Blegh een slechte avond hier. Lopen snaaien en ik vond het niet eens lekker. Zucht.
Kizomba
13-01-2025 om 22:26
vrouw92 schreef op 13-01-2025 om 19:58:
Trots op vandaag! Als ik ziek ben heb ik gek genoeg veel zin om te snaaien. Doordat mijn hoofdmaaltijden rijk aan eiwitten en vezels waren heb ik wel snaaitrek gehad, maar kon dat analyseren als verveeltrek. Niet aan toegegeven. En daardoor keurig onder m’n budget gebleven. Stappen zijn er nauwelijks gezet, maar dat is logisch.
Verveeltrek. Dat woord ga ik erin houden 😊.
Gister wonder boven wonder toch nog net boven de 5.000 stappen uitgekomen. Vandaag een slechte dag qua stappen. Net 4.200. En ik wil zó graag minimaal 5.000 elke dag. En het liefste 10.000 op mijn vrije dagen. Werk aan de winkel dus. Vanmorgen fysio gehad. Daarna naar Ikea geweest. Best uitgebreid geluncht. Had niet ontbeten. Op de terugweg zo'n dip. Ik ben thuis bijna meteen mijn bed ingedoken. 2 uurtjes geslapen. Kon meteen eten. Kort na het eten flinke buikpijn. Nu nog. Hoop dat ik kan slapen want morgen weer werken 🍀.
Trail
13-01-2025 om 23:08
Vanochtend kwam ik uit mijn werk.
Gewandeld met een vriend en zijn hond in de polder. Zo genoten van de zon!
Daarna ben ik vanmiddag met mijn eigen hond lekker gaan uitwaaien op het strand, heel fijn. En vanavond bij een kennis van mijn werk gegeten. Ze had heel lekker en gezond gekookt. Vertelde dat ze flink was afgevallen en dat nu wilde vasthouden, maar zonder honger. En wat ze vertelde: dat ze bijv in de Albert Heijn constant naar lekkere snacks werd getrokken, voelde herkenbaar. Bij een biologische winkel belandt ik veel minder snel bij troep, meer ingericht op gezondheid. Maarja budget….
Ninoea
14-01-2025 om 07:27
Ik heb goed geslapen. Ik heb vanochtend een paar afspraken staan. Ik wil voor die tijd thuis even wandelen zodat ik goed zit qua stappendoel. Vanavond staat er een bootcamp training op de planning.
Gisterenavond had ik geen zin om te koken. Ik was al aan het wandelen met mijn man en toen zijn we even langs de supermarkt gelopen om twee blikken groentesoep te kopen. We hebben die opgewarmd en hebben dat gegeten met volkorencrackers met beleg erbij voor degenen die dat wilden. Even makkelijk doen en niet meteen voor friet of Chinees ofzo kiezen. Gisteren ruim 15.000 stappen gezet. Ik moet daar vandaag ook wel op uitkomen om mijn doelstelling per dag gemiddeld te behalen van 12.500. Echt even de focus daarop dus.
Damoontje
14-01-2025 om 09:42
Mijn gewicht blijft nog gelijk. Als er in ieder geval maar niets bij komt en ik mijn activiteit wel opschroef.
Gisteren onverwacht het bericht dat een van mijn ooms is overleden. We hebben nog niet gehoord wat er precies gebeurd is en ook nog niet hoe de uitvaart georganiseerd wordt (open, besloten, etc). Zo even op de fiets naar familie in het dorp en daar ook even in de tuin aan de slag. Misschien komt er vandaag meer informatie.
vrouw92
14-01-2025 om 10:05
Vanmorgen positief verrast op de weegschaal. Startgewicht is: 93,4, nu 92,1. Toch mooi -1,3.
Ik ga het nu ook weer bijhouden op de weegschaal app. Die was wel wat van slag, want ik ben 19,4 kg aangekomen in 2 jaar tijd.
Heb er alle vertrouwen in dat het me gaat lukken die 19,4 kg er af te halen. Ik weet precies wat ik moet doen, zal vooral mindset zijn.
alhambra
14-01-2025 om 11:55
Ik heb gisterenavond wakker gelegen omdat ik te laat nog gegeten had. Vanochtend zat ik nog vol dus niet ontbeten.
Zo weer lunchwandelen en dan ga ik er de rest van de dag een goede dag van maken!
Auwereel
14-01-2025 om 13:22
Toch ook maar even een kort lunchwandeling gemaakt, het is koud, maar er schijnt een waterig zonnetje en de verwachting is dat we die weer minder gaan zien de rest van de week, dus nu maar even wat zonlicht verzameld.