Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan een gezonde leefstijl en gewicht in 2026

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

Vervolg van 2024 en 205 waar we stappen hebben gezet en nu door gaan lopen.

Vandaag voor het eerst na vier weken weer een rondje golf gespeeld. Het weer was er ideaal voor en de baan lag er mooi bij. Ik ben toch elke keer weer blij dat ik een buitensport doe. Ik speel ook op een baan die heel rustig ligt en heel mooi in het landschap geïntegreerd is. Het is een hele rustgevend om daar te spelen echt goed voor de mentale gezondheid.

Ies

Ies

07-06-2026 om 18:31

Dorestad, wat lief dat je het vraagt! Met hond gaat het gelukkig weer helemaal goed. Met mij even niet zo, er komt wat veel op me af momenteel en ik krijg het wat lastig gehandeld nu.
Heeft zijn weerslag ook wel op mijn bewegen en eten. Maar komt wel weer goed.  

Ninoea, ja die zomerkleding. Bij mij niet zo veel spanning dan, ik denk dat ik teveel aan mijn hoofd heb om er mee bezig te zijn. Ik ben dan steeds een soort van verbaasd dat het niet past ofzo. Nu ook vergeet ik steeds dat ik toch echt weer wat bijgekomen ben en mijn zomerkleding zit echt niet meer lekker nu. Strak of  echt te strak. Goede motivatie iig weer! Ben echt niet van plan een maatje groter te gaan kopen dus aan de slag. 

Ies

Ies

07-06-2026 om 18:37

Tuinfluiter, klinkt fijn!

Vandaag een stukje gezeild om kennis te maken met een boot waar ik binnenkort langer mee op pad ga. Het voelde niet zo ontspannen, was even wennen. Ook wel een behoorlijke wind. En ik had hoofdpijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.