Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Limburg2022 schreef op 29-10-2022 om 04:31:

Goed om te lezen dat dit dieet toch nog aanslaat bij (meerdere) personen. Ben aan het overwegen om toch weer het stappenplan te volgen, maar zit nog in dubio. Als ik dit ga doen, wil ik er ook 110% voor gaan! Maar kan en wil ik dit, met de gedachtegang dat ik dan de "eetmomenten" met m'n zoontje deels moet laten passeren? Of probeer ik er toch nog alles uit te slepen, zonder dit dieet?? Beide gedachtes zijn al door me heen gegaan, maar moet zeggen dat ik het oprecht een hele moeilijke keuze vind.....

Vind het trouwens wel mooi om de "succesverhalen" hier te lezen. Keep up the good vibe, jullie kunnen het!!!

Welkom Limburg bij de club

ik herken je eetmomenten hoor, ik zelf eet dan gewoon wat komkommer en tomaatjes, hopelijk dat mijn kinderen dat dan ook mee gaan eten (mijn zoon van 3 wel ) en ik zeg iets in de trant over dat mijn lichaam nu zin heeft in komkommer en ik graag naar mijn lichaam luister

Ik weeg woensdag weer, ben dan 4/5 weken niet geweest. Eerst 2 weken ziek, daarna 1 week vakantie en daarna had mijn consulente vakantie. Ik begin vandaag weer eigenlijk 'opnieuw'. Gisteren buffet eten gehad op feestje, wel 2 keer toetje opgeschept .... oh oh oh

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben nu zo'n 10 kilo kwijt en ga gestaag door. Het blijft lastig met sociale activiteiten vind ik. Komend weekend gaan we met vrienden uit eten en blijven daar slapen. Deze week was er ook maar 1 ons af maar ik hield vocht vast want had dinsdag te zout gegeten. Merk je dus ook meteen.

Dolfje schreef op 03-11-2022 om 08:32:

Ik ben nu zo'n 10 kilo kwijt en ga gestaag door. Het blijft lastig met sociale activiteiten vind ik. Komend weekend gaan we met vrienden uit eten en blijven daar slapen. Deze week was er ook maar 1 ons af maar ik hield vocht vast want had dinsdag te zout gegeten. Merk je dus ook meteen.

Wat bedoel je precies met "blijft lastig met sociale contacten"? Dat je niet gezellig mee kunt eten/drinken? 

Limburg2022 schreef op 08-11-2022 om 05:01:

[..]

Wat bedoel je precies met "blijft lastig met sociale contacten"? Dat je niet gezellig mee kunt eten/drinken?

Ja precies dat. Maar dat doe ik wel, ga anders liever niet. Dan gaat het afvallen maar wat langzamer.

Ondanks het weekend deze week toch nog 1,3 kilo afgevallen! Ben nu 82,9 kilo dus over de 10 kilo heen.

Dolfje schreef op 09-11-2022 om 13:26:

Ondanks het weekend deze week toch nog 1,3 kilo afgevallen! Ben nu 82,9 kilo dus over de 10 kilo heen.

Wat goed!!  

Dolfje schreef op 09-11-2022 om 13:26:

Ondanks het weekend deze week toch nog 1,3 kilo afgevallen! Ben nu 82,9 kilo dus over de 10 kilo heen.

Goed bezig, keep it up!!

Ik kom ook weer even inchecken! Ik was met vakantie, en inmiddels weer terug in het koude Nederland. En een paar kilo zwaarder helaas (iets met een luxe all-inclusive resort waar ik gegeten en gedronken heb waar ik zin in had ) Ik vind het niet heel erg, we hebben genoten van onze vakantie. Maar die kilo's moeten er wel weer af! Ik ben vandaag bij de consulente geweest. Ik start morgen weer in stap 4. Daarna weer per 2 weken opbouwen. 

Fijn dat je vakantie leuk was! Bij mij waren die kilo's er toch wel snel af.

Ik ben vandaag ook gaan wegen, 0,8 afgevallen deze week. 82,1 nu en totaal 11,2 kilo afgevallen.

1op1dieetViva

1op1dieetViva

17-11-2022 om 09:14 Topicstarter

(verkeerde account).

Wat ga je goed Dolfje! Bijna op je streefgewicht!

Ik ga er vanuit dat ik m'n vakantiekilo's ook snel weer kwijt ben. Ik zit inmiddels weer in m'n normale ritme qua werk enzo, en ook het dieet pak ik vrij makkelijk weer op. Ik had er gisteren geen moeite mee. De consulente bleek een paar nieuwe producten te hebben, dus die ga ik proberen. Vanmorgen wordt het de crispy rice cereal. Ben benieuwd smile.gif



Ha die cereal heb ik ook net op 
Mijn eerste streefgewicht is 80 kilo dat ben ik dus bijna maar ik wil door tot 75 denk ik. Maar goed dat duurt nog even. Als ik onder de 80 zit wil ik denk ik overgaan naar stap 4.

Goed bezig iedereen! Ik was helemaal m'n motivatie kwijt :S Jammer, kwam gewoon op 109 kg thuis uit. Bij de consulente was ik 1,4 kg zwaarder dan de week ervoor (laten we die maar niet loggen in de tabel

Maar nu 2 dagen later ben ik alweer 106.6 kg thuis, allemaal vocht dus ik ga er weer voor!

die crispies heb ik ook gehad, best lekker ik wil die mac en cheese uit Engeland proberen, maar die komt nog niet naar Nederland. Heb ook Appel met kaneel en Havermout reep geprobeerd, die eerste hap was super, maar al snel te kruidig, neem hem wel vaker denk ik, is even wennen.

Ik ga dit weekend naar Limburg, even alleen met m'n vriend, daarna ga ik weer stap 1 compleet oppakken.
En mag van de consulente best die grill kaas uit Duitsland eten, yamm doe 1 schijf per 2 dagen, dan is het net zoals 70 gram 30+ kaas hier.

Marielouisa schreef op 17-11-2022 om 12:44:


die crispies heb ik ook gehad, best lekker ik wil die mac en cheese uit Engeland proberen, maar die komt nog niet naar Nederland. Heb ook Appel met kaneel en Havermout reep geprobeerd, die eerste hap was super, maar al snel te kruidig, neem hem wel vaker denk ik, is even wennen.

Ooh mac &cheese. Ik mis de koolhydraten niet echt maar zou dat nu wel lusten.
Mijn consulente had ook al gezegd dat die reep anders is dan de andere repen. Ik heb hem ook besteld maar nog niet gepakt. Ik neem hem morgen denk ik voor de lunch. 

 

Heb besloten om toch weer te beginnen. Vanavond weer de 1e consult. Zal wel confronterend zijn, maar goed.... Hopelijk nu vol te houden, zeker met de feestdagen voor de boeg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.