Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Dat zou fijn zijn, dan zou ik m'n streefgewicht hebben gehaald! We gaan het zien. Ondertussen heb ik gisteren meteen de blueberry bites geprobeerd, en die zijn inderdaad lekker! 

En iemand in mijn omgeving is geïnspireerd geraakt doordat ik met behulp van dit dieet al flink ben afgevallen; zij start binnenkort ook

Ik ga zo naar de consulent. Door de regen helaas. Vanmorgen nog wel lekker gewandeld. 
Ik heb die bites expres niet besteld, doet me teveel aan snoep denken. Misschien dat ik ze wel dan ga bestellen voor onderweg als we op vakantie gaan. 

Zo dat viel me niet tegen weer. 1,1 eraf nu 89,2 dus 4,1 eraf. 

Dolfje schreef op 17-08-2022 om 13:01:

Zo dat viel me niet tegen weer. 1,1 eraf nu 89,2 dus 4,1 eraf.

Ai ja dat snap ik, je bent nu 3 weken bezig? Ik viel bij mijn vorige keer 1,7 kg gemiddeld af per week. Soms wat meer soms wat minder. Meet ze ook je vocht%?

Marielouisa schreef op 17-08-2022 om 16:19:

[..]

Ai ja dat snap ik, je bent nu 3 weken bezig? Ik viel bij mijn vorige keer 1,7 kg gemiddeld af per week. Soms wat meer soms wat minder. Meet ze ook je vocht%?

Ja dat was goed. 

hai allemaal,

Gisteren eind vd middag heb ik gewogen: 99,6kg.
Toen ik 's morgens thuis woog, was ik 98,4. Dit viel me dus wat tegen bij de consulente. Zeker omdat ik alleen maar 1 Steltz heb gesmokkeld de afgelopen week 😅.

Maarja ik had natuurlijk ook al 2 shakes op en veel koffie en water op.

Maar goed volgende week kan ik gelukkig een keer 's morgens terecht, ik hoop dan op een klapper  

Huidig gewicht: 99,6kg

Deze week afgevallen: 1,1kg
Totaal afgevallen: 3,9kg 

Ah eind van de middag scheelt nogal. 
Man heeft gisteren zo'n supersonische weegschaal gekocht die van alles meet en daar moest ik gisteravond meteen op dus na een dag werken en met avondeten op  en 2 glazen water en kleren aan.. 
Gelukkig gaf hij net toen ik uit bed kwam hetzelfde aan als gisteren op de oude weegschaal, volgens de app die er bij hoort ben ik in 12 uur tijd 1,6 kilo afgevallen 

Hm ik heb toch best wel trek, zit in de stopweek van de pil( kreeg een tussentijdse bloeding dus maar gestopt, was ík sowieso van plan nog voor de vakantie maar nu een weekje eerder maar). Heb net 2 lepels pindakaas gepakt bij mijn middag-shake. Hopelijk blijft het nu hierbij. Ik word er onrustig van, normaal ging ik helemaal los en kocht snoep en drop maar dat heb ik nu gelukkig niet in huis. Gelukkig moet ik zo gaan werken en morgen ook nog.

Dolfje schreef op 19-08-2022 om 12:53:

Hm ik heb toch best wel trek, zit in de stopweek van de pil( kreeg een tussentijdse bloeding dus maar gestopt, was ík sowieso van plan nog voor de vakantie maar nu een weekje eerder maar). Heb net 2 lepels pindakaas gepakt bij mijn middag-shake. Hopelijk blijft het nu hierbij. Ik word er onrustig van, normaal ging ik helemaal los en kocht snoep en drop maar dat heb ik nu gelukkig niet in huis. Gelukkig moet ik zo gaan werken en morgen ook nog.

Ai succes! Helpt komkommer ook? Of eiersalade maken op komkommer? Je kan het!

Nee komkommer helpt niet tegen trek maar nu lijkt het gelukkig weer voorbij. Vanavond paar blokjes kaas met mosterd en wat wortels met dip.

Pfff dames het gaat bij mij gewoon niet Met name in de avond zwicht ik voor koolhydraten Bijv als mijn gezin ovenfrietjes eet of pasta. Overdag gaat het wel Al lunch ik af en toe mee met collega's en neem dan toch een broodje 
Ik word er moedeloos van Waarom lukt het niet, wil ik het wel echt? Iedere dag baal ik van mezelf en mijn lichaam en toch doe ik niet wat nodig is.
Soms vraag ik me echt af of mijn probleem niet dieper zit. 

honing14 schreef op 21-08-2022 om 16:26:

Pfff dames het gaat bij mij gewoon niet Met name in de avond zwicht ik voor koolhydraten Bijv als mijn gezin ovenfrietjes eet of pasta. Overdag gaat het wel Al lunch ik af en toe mee met collega's en neem dan toch een broodje
Ik word er moedeloos van Waarom lukt het niet, wil ik het wel echt? Iedere dag baal ik van mezelf en mijn lichaam en toch doe ik niet wat nodig is.
Soms vraag ik me echt af of mijn probleem niet dieper zit.

Wat rot.

Misschien voor jezelf een paar uitzonderingen per week in lassen? Dan maar minder streng en gaat het minder snel maar hou je het misschien wel vol.

Denk dat het bij mij ook dieper zit. Denk constant aan eten dat gaat helaas niet over. Na mijn vakantie wil ik daar ook eens naar gaan kijken.

honing14 schreef op 21-08-2022 om 16:26:

Pfff dames het gaat bij mij gewoon niet Met name in de avond zwicht ik voor koolhydraten Bijv als mijn gezin ovenfrietjes eet of pasta. Overdag gaat het wel Al lunch ik af en toe mee met collega's en neem dan toch een broodje
Ik word er moedeloos van Waarom lukt het niet, wil ik het wel echt? Iedere dag baal ik van mezelf en mijn lichaam en toch doe ik niet wat nodig is.
Soms vraag ik me echt af of mijn probleem niet dieper zit.

ai wat balen, het is ook best een pittig dieet om te doen. Je krijgt er ook wel veel voor terug, dat dan weer wel. Ik snap je cravings helemaal hoor! Ik heb ook een wat k*t weken achter de rug qua dit dieet :S laat me ook teveel gaan, voel me schuldig, doe het nog een keer, negatieve spiraal.

https://patriciapinkster.nl/2018/04/04/pannenkoeken/

Misschien is dit een uitkomst? Mag je allemaal hebben (maar niet teveel van, maar goed, liever dan dit teveel dan koolhydraten, toch?)

Eten is helaas voor velen een strijd, komt ook wel echt voort uit onze opvoeding (bord leeg moeten eten, gepushed worden om alles maar te proeven/eten). Mijn buurvrouw gaat hiermee aan de slag:

https://www.bol.com/nl/nl/p/intuitief-eten/9300000023544466/ 

Leren om intuïtief te eten in plaats van op automatische piloot. Misschien is dit ook iets voor ons 

Ik stond net op de weegschaal en hij gaf 88,9 aan! Dat is lang geleden dat ik dat gezien heb! Hopelijk dus woensdag bij de consulent dat ook of zelfs nog een beetje er af.
Heb net al een wandeling van een half uur gemaakt. Nu aan de cappuccino shake, dat vind ik van de zakjes de lekkerste en dan naar het werk. Heb een gekookt eitje en wat wortels mee. Ben om 2 uur klaar en pak dan thuis weer een shake voor ik ga sporten. 
Man is weer begonnen met tussen de middag brood eten, die kon niet meer naar de wc en het ging bij hem wel heel hard.

honing14 schreef op 21-08-2022 om 16:26:

Pfff dames het gaat bij mij gewoon niet Met name in de avond zwicht ik voor koolhydraten Bijv als mijn gezin ovenfrietjes eet of pasta. Overdag gaat het wel Al lunch ik af en toe mee met collega's en neem dan toch een broodje
Ik word er moedeloos van Waarom lukt het niet, wil ik het wel echt? Iedere dag baal ik van mezelf en mijn lichaam en toch doe ik niet wat nodig is.
Soms vraag ik me echt af of mijn probleem niet dieper zit.

Wat vervelend zeg, en ook heel herkenbaar trouwens. Ik heb alle dieeten gedaan die er bestaan ongeveer, meestal hou ik het de 1e maand goed vol en daarna gaat het mis, en dan krijg ik die knop niet meer om. Ik vind dat ook zo onbegrijpelijk en frustrerend. Ik kan je helaas niet helpen met tips. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.