Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Marielouisa schreef op 03-07-2022 om 07:24:

vanochtend 119.3 kg 😁 dus al -3.4 kg in de eerste week op mn eigen wergschaal

Wat fijn! Voelt goed hè Hoe vind je de producten?

QueenLizzy schreef op 04-07-2022 om 09:04:

[..]

Wat fijn! Voelt goed hè Hoe vind je de producten?

Ja voelt fantastisch! Morgen om half 5 wegen 

Ben heel benieuwd.... Vandaag ook meteen 8000 stappen gezet, motivatie heeft extra boost gehad 

vanochtend 118.8kg, wat wordt ik toch blij van dit dieet 

QueenLizzy schreef op 04-07-2022 om 09:04:

[..]

Wat fijn! Voelt goed hè Hoe vind je de producten?

Ja lekker, de repen blijven mn favouriet en de tikki curry

Net bij de consulente geweest, -3,9kg
En die pop tarts meegenomen, ben benieuwd 

Bmi ook flink omlaag en 4 cm van mn buik af 

Marielouisa schreef op 05-07-2022 om 17:09:

Net bij de consulente geweest, -3,9kg
En die pop tarts meegenomen, ben benieuwd

Bmi ook flink omlaag en 4 cm van mn buik af

Wauw! Wat een vliegende start! Fijn hoor!

Ik ben ook bij de consulente geweest. Bij mij is er 0,4 kg afgegaan de afgelopen week, maar ik ben ongesteld en dat was ook duidelijk zichtbaar in m'n vochtpercentage; ik houd duidelijk weer vocht vast. Dus volgende week is er vast weer een mooier resultaat te zien. Maar ik ben toch wat afgevallen en ik heb een mijlpaal bereikt: -10 kg! Woehoeeeeeee! 

Dus:

Startgewicht 85,4

Streefgewicht 70

Huidig gewicht 75,4

Afgevallen 10 

Hi allemaal, ik doe graag met jullie mee! Ik ben gisteren begonnen op 83,7 en wil graag naar de 65 kg. Vraagje, mag je zoetjes gebruiken in de thee? En hoe zit het met koffiedrinken?

Nog een vraag, hebben jullie eerder diëten gevolgd en daarmee het metabolisme om zeep geholpen?- waardoor niks meer werkt qua afvallen zeg maar… of val je hoe dan ook af als je dit dieet volgt? 

Welkom Elly! 
Ik drink gewoon koffie of thee zoals voorheen, maar ik neem sowieso geen zoetjes dus ik weet het eigenlijk niet; omdat het voor mij niet van toepassing is heb ik er nooit naar gevraagd. 
Ik heb niet aansluitend op dit dieet eerst een ander dieet gevolgd. Heb je al contact gezocht met een consulent? Die kunnen je als het goed is meer vertellen hierover. Maar met dit dieet zou je volgens mij sowieso moeten kunnen afvallen. En dan bouw je vervolgens geleidelijk het dieet af en werk je toe naar een eetpatroon dat bij jouw lijf past, om op gewicht te blijven. Zo heb ik het 10 jaar geleden ook gedaan, en de kilo's er zo tot vorig jaar af weten te houden (toen ben ik helaas door omstandigheden weer aangekomen). 

Hi QueenLizzy, Dankjewel voor je uitgebreide reactie😍

Ik ben gisteren voor het eerst bij de consulent geweest, heb wel veel gevraagd, alleen dat net weer niet verdorie haha. Ik las online dat het wel zou mogen, in de producten zitten immers ook zoetstoffen. Gaat om 1 bakje thee in de avond met een zoetje, zal geen zoden aan de dijk zetten denk ik. Vandaag m’n 2e dag erop zitten met de producten en man man, ik heb HONGER🤣! Bijna 3 liter water op, los van alle koffie.. Ik ben een die-hard avondmens en dus m’n buikje begint weer te rammelen hoor. Naja rammelen, lijkt wel een orkest. Anyway, hoe lang duurt dat ellendige gevoel alsof je maag zichzelf opeet? Ben je in stap 1 begonnen met 3 producten en 125 gr. groente en 125 gr. eiwitten? 

Elly.M schreef op 05-07-2022 om 22:19:

Hi QueenLizzy, Dankjewel voor je uitgebreide reactie😍

Ik ben gisteren voor het eerst bij de consulent geweest, heb wel veel gevraagd, alleen dat net weer niet verdorie haha. Ik las online dat het wel zou mogen, in de producten zitten immers ook zoetstoffen. Gaat om 1 bakje thee in de avond met een zoetje, zal geen zoden aan de dijk zetten denk ik. Vandaag m’n 2e dag erop zitten met de producten en man man, ik heb HONGER🤣! Bijna 3 liter water op, los van alle koffie.. Ik ben een die-hard avondmens en dus m’n buikje begint weer te rammelen hoor. Naja rammelen, lijkt wel een orkest. Anyway, hoe lang duurt dat ellendige gevoel alsof je maag zichzelf opeet? Ben je in stap 1 begonnen met 3 producten en 125 gr. groente en 125 gr. eiwitten?

Succes Elly!

Volgens mij mag een zoetje wel, er zijn ook faceboekgroepen en anders app je je consulente toch even?

Honger gevoel kan tot dag 5 aanhouden, ik ben vorige week woensdag begonnen en was zondag in ketose.

Ik zit ook in stap 1, eet komkommer met wat huttenkase tot nu toe.

Fijn QueenLizzy! -10kg 😁😁😁😁

 

Ik verwacht ook niet dat een zoetje veel zal uitmaken. Ik neem zelf regelmatig suikervrije limonadesiroop om m'n water of spa rood op te leuken (Slimpie of Raak hebben suikervrije varianten), soms ook wel eens Coca Cola zero. Ik zit nog steeds in stap 1. Ik probeer zo laat mogelijk op de ochtend m'n eerste product te eten, en ik spreid de rest zoveel mogelijk over de dag. M'n laatste product eet ik meestal rond 20:00. Soms als ik erge trek heb eet ik wel eens wat extra komkommer of wat andere groente. Het "mag" dan wel niet misschien, maar zo is het dan wel beter vol te houden. Ik heb ook wel eens een gekookt ei extra gegeten. Ik zoek het dan zeg maar altijd in producten die in principe "mogen". Maar ik probeer me verder zo goed mogelijk aan het dieet te houden. En tot nu toe gaat dat prima. 
De eerste dagen zijn sowieso even wennen. Het gaat straks vast al beter

Dankjewel Marielouise, Jij ook veel succes! Ik heb vandaag een lunch en zondag een etentje, dus ik heb een leuke uitdaging haha. Ik denk dat ik dan het avondeten maar verruil voor de lunch vandaag. Had al even gekeken op de kaart en ze hebben ook salades, dan vraag ik die zonder saus en eet ik er maar een gedeelte van op. Gaat het je nu wat beter af?- nu je in ketose bent zeg maar… 

QueenLizzy schreef op 06-07-2022 om 08:12:

Ik verwacht ook niet dat een zoetje veel zal uitmaken. Ik neem zelf regelmatig suikervrije limonadesiroop om m'n water of spa rood op te leuken (Slimpie of Raak hebben suikervrije varianten), soms ook wel eens Coca Cola zero. Ik zit nog steeds in stap 1. Ik probeer zo laat mogelijk op de ochtend m'n eerste product te eten, en ik spreid de rest zoveel mogelijk over de dag. M'n laatste product eet ik meestal rond 20:00. Soms als ik erge trek heb eet ik wel eens wat extra komkommer of wat andere groente. Het "mag" dan wel niet misschien, maar zo is het dan wel beter vol te houden. Ik heb ook wel eens een gekookt ei extra gegeten. Ik zoek het dan zeg maar altijd in producten die in principe "mogen". Maar ik probeer me verder zo goed mogelijk aan het dieet te houden. En tot nu toe gaat dat prima.
De eerste dagen zijn sowieso even wennen. Het gaat straks vast al beter

Ja precies, het gaat hopelijk wel beter na een paar dagen. Ik kan gewoon niet slapen in de avond, echt heel vervelend. Misschien vanavond maar even een gekookt eitje nemen voordat ik m’n bed in ga. Wel lekker hè, voor de afwisseling af en toe een cola zero of wat suikervrije limo. Hoe lang zit je al in stap 1?

Elly.M schreef op 06-07-2022 om 09:36:

Dankjewel Marielouise, Jij ook veel succes! Ik heb vandaag een lunch en zondag een etentje, dus ik heb een leuke uitdaging haha. Ik denk dat ik dan het avondeten maar verruil voor de lunch vandaag. Had al even gekeken op de kaart en ze hebben ook salades, dan vraag ik die zonder saus en eet ik er maar een gedeelte van op. Gaat het je nu wat beter af?- nu je in ketose bent zeg maar…

Ja ik vergeet nu zelfs mn eerste shake te nemen. En vanochtend weer gewogen thuis, 118.3 kg dus al 4.4 sinds ik ben begonnen. Fantastisch toch, houd dit aan als motivatie.

Heb je instagram? Ik volg bepaalde hashtags en kijk naar die before en after pics op momenten dat ik het moeilijk heb. En ik geef mezelf bij elke 5 kg bij de consulente een kado, om het leuk te houden. Heb voor deeerste een mooie prent aan de muur gekocht van Robin Pieterse 

De volgende 5 kg weet ik nog niet, maar ga binnenkort shoppen in Den Haag en vindt dan vast wel wat leuks

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.