Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Wat fijn om weer even van je te horen OTP!

Hier gaat het al weer een paar dagen wat beter, gelukkig. Ik let nu weer even op de koolhydraten, want wil toch nog die 5kg kwijt. En ipv te starten ná de feestdagen, ben ik nu gewoon begonnen. Want waarom wachten. De feestdagen zijn in principe maar een paar dagen. 

Hoe gaat het met de rest?

Momenteel gaat het bij mij op en af. Ik blijf op hetzelfde gewicht steken, maar ben voor het eerst sinds ik met mijn dieet ben gestart, gezwicht voor de chocoladeletters. Vorige week een kleine stukje gehad 's avonds en de volgende dag twee kleine stukjes en zo liep het toch op. Ik moet dus weer even terugpakken want ik wil gewoon goed opbouwen met gezonde keuzes en niet gelijk weer met chocolade, hoe lekker het dan ook mag zijn.

Jouw verhaal Onetrickpony, motiveert mij enorm. Het betekent gelukkig niet dat ik nooit geen chocolade meer mag hebben, wat ik, in een negatieve bui, soms wel denk. Maar nu moet ik het nog wel even laten staan  .

Mijn kleding zit inmiddels wat (te) ruim, dus ga mijn 'maat 40 broeken' maar eens uit de kast halen op zolder. Ik kan nog door tot maat 38, want daarvan heb ik ook nog voldoende broeken liggen . Ik hoef dus voorlopig nog niet te stoppen met shaken en ben het ook nog niet van plan

Jammer dat je gezwicht ben, maar zo logisch! Maar nu weer herpakken hé, je kunt het!

Je kan straks zeker wel chocolade eten, geloof mij ook maar. Ik eet in het weekend 's avonds regelmatig een reep chocolade op hahah en als ik verder heel de week me aan mijn eetschema hou, blijf ik prima op gewicht! Ik was toen zó blij dat ik dat ontdekte hahahah Dat is echt iets waardoor ik het vol hou. Om te weten dat ik in het weekend wel mijn chocolaatje mag. Hoezo verslaafd aan chocolade.....

Wat een lekker gevoel hé, als je broeken wat ruim gaan zitten! Mij motiveerde dat echt enorm. Steeds mijn riem een gaatje verder. 

Hier 0,6kg eraf! Weeg nu 56,1kg. Bijna op mijn standaard gewicht van 55,7 terug! 
Om na de kerst richting de 50 gaan. 

Ik heb zojuist ook de laatste chocolade kerstkransjes opgegeten  
Het is weer zover....eenmaal chocolade gehad en ik kan niet meer stoppen, maar het is nu allemaal op en ga nu tot de kerst nog even doorpakken (zei ik dat vorige keer ook niet?)... maar nu echt..  

Gelukkig eet ik buiten die chocolade cheatmomentjes, niets dan mijn shakes/repen, zodat mijn gewicht nog steeds blijft hangen (daar ben ik eigenlijk al blij mee).
Er moet echter voor de kerst nog 2 kilo af...maar dat gaat vrees ik niet echt meer lukken in een week.

Hoe gaan jullie de kerstdagen aanpakken? Gaan jullie op die dagen 'gewoon' eten of toch doorgaan met de shakes?
Je kunt het eigenlijk toch niet maken om tijdens een kerstdiner met een shake voor je neus te gaan zitten? Hoe doen jullie dat?

Ik zou dan voor het vlees/de vis en groenten gaan en proberen om de koolhydraten te laten staan. Zoals ik het in een restaurant ook deed tijdens mijn 1op1 avontuur. Ik dronk dan ook geen wijn want daar ging mijn rem (ook mbt eten) van weg  

De beste wensen! Hoe zijn jullie de feestdagen doorgekomen?  

Hey Dames
Ik ben even gestopt met 1op1 maar vandaag weer begonnen met stap 1
Ik was er even klaar mee en het lukte niet 
Nu weer een nieuwe start Helaas wel wat kilo’s zwaarder …

Sorry dat was een beetje kort
Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar !
Sinds de zomer ging het niet lekker met afvallen. Ik heb toen besloten te stoppen en ben nu weer gestart. Helaas in die tijd flink aangekomen Wel 6 kilo.
Ik merk dat ik ook wel echt een probleem met eten heb
Ik ben erg gaan snoepen en eten Alles wat ik niet wilde : vooral brood , taart etc En natuurlijk hielpen de feestdagen niet mee
Nu dus weer van start met stap 1 . Pittig maar het gaat redelijk Nu dag 2 Gisteren een handje ongebrande noten op werk gegeten omdat ik het niet volhield 
Weekend al langzaam geminderd met koolhydraten en alweer veel aan het plassen en al 2 kilo kwijt aan vocht 
Welke stap zitten jullie?

Is er niemand meer die mee leest/schrijft ?

Allemaal de beste wensen!

Balen dat je aangekomen was HOning, maar je hebt het weer opgepakt en daar gaat het om! En al 2kg (ookal is het vocht) kwijt, dus dat gaat lekker dan.

Ik was vorige week gestart met stap 3, maar afgelopen zaterdag een verjaardag gehad van m'n beste vriendin. Niets gesnoept maar wel te veel wijntjes op.... 

We pakken het gewoon weer op!

hoi hoi,

Iedereen ook een supergoed nieuwjaar gewenst !
Het is mij gelukt om tijdens de kerstdagen niet teveel aan te komen. Ik ben zelfs in die dagen een halve kilo afgevallen. Zat op 70,2 kg, maar helaas is het tot op heden niet gelukt om onder de 70 te komen omdat ik weer veel te veel chocolade heb gegeten.

Ook neem ik niet dagelijks meer 3 shakes o.i.d. Soms eentje per dag of twee maar ook dagen zonder produkt.
Wel let ik goed op dat ik niet teveel koolhydraten neem tijdens het eten. 
Van wijn, brood, pasta's/aardappelen en koekjes, gebak ben ik tot nu toe goed af kunnen blijven. Ik eet veel soep en salades en feta, maar dus ook veel chocolade
In plaats van onder de 70 te komen, staat de teller nu al een paar dagen op 70,7 en dat moet niet...dat moet anders.

Ik ben bijna door mijn maaltijdvervangers heen en wil eigenlijk ook geen nieuwe modifastprodukten (of andere shakes) gaan kopen, want het moet nu toch ook met gewoon gezonde voeding gaan lukken, dus in welke fase ik zit, weet ik eigenlijk niet precies, maar tot op heden mag ik niet klagen over mijn resultaten.

Heel veel succes met de nieuwe start Honing. Het gaat je wel lukken !

leuk dat jullie er weer zijn !
Had gehoopt op wat nieuwe aanwas zo 1 januari 
Brood is echt mijn valkuil 

Dag allemaal,

Ik durf me ook weer te vertonen in dit topic. Het verhaal van Honing is eigenlijk mijn verhaal ook exact. Vanaf de zomer aan het rommelen, steeds weer 'beginnen', steeds weer falen. In het weekend mocht ik wel iets extra's van mezelf, wat vaak eindigde in een heel weekend inhalen wat ik doordeweeks gemist had. Resultaat: van de ruim 16 kg die ik kwijt was weer 8 eraan. 
Nu ben ik sinds vorige week weer serieus aan de gang en inmiddels heb ik de weegschaal thuis weer met 1.7 kg zien zakken. Dus dat geeft wel weer motivatie om door te gaan. 

Ik vind het verhaal dat One Trick Pony op de pagina hiervoor beschrijft ook wel heel herkenbaar. Die verstoorde relatie met eten en altijd maar meer willen om allerlei redenen die niet zozeer met lekker of trek te maken hebben. Ik denk dat als ik ga opbouwen het misschien ook wel handig is om daar wat ondersteuning in de vorm van gesprekken met een professional bij te krijgen. 

Nou goed, volgende week weer wegen, dus zal de huidige stand van zeker doorgeven (al geloof ik niet dat iemand de tabel nog bijhoudt?) en ik zal proberen weer te gaan schrijven, want de stok achter de deur is fijn en belangrijk. 

oh lady Dana
Zo herkenbaar We zitten echt in dezelfde situatie Zelfs zelfde gewicht 
Gaan we er samen voor !? 
ik zal je een pb sturen met inlog om tabel te wijzigen 

Zo herkenbaar allemaal! Chocolade is écht iets waar ik niet vanaf kan blijven. Dat is echt mijn quilty pleasure hahah

Hier gaat het overdag erg goed. Maar zodra ik 's avonds op de bank zit pffff kan de verleiding gewoon niet weerstaan. Zo heb ik gisteravond twee kleine zakjes chips gepakt. Naderhand baal ik zó erg. Ik moet gewoon niets in huis hebben..

Er zou volgens mijn weegschaal wel iets af zijn, maar ik hou de weegschaal van consulent maar aan. 

Als jullie gewichten willen doorgeven hier, dan kan ik het ook aanpassen (als ik het wachtwoord nog weet hahah) Of wil je hem mij ook even via pb sturen Honing, mocht ik hem niet kunnen vinden?

Wat ik soms lastig vind is het eten, vooral in de weekenden. Hebben jullie misschien nog tips? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.