Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Ik weet dat ik ook gewoon naar de sauna zou moeten gaan met wat extra kilo's maar ik denk dat ik altijd naar de verkeerde sauna's ga ofzo, want ik zie alleen altijd maar slanke (jonge) mensen. Natuurlijk zijn er ook minder afgetrainde lichamen tussen, maar ik heb de vreselijke eigenschap om me alleen te meten met de wat slankere dames, maar op dit moment voel ik me wel mooi genoeg om erheen te kunnen gaan hoor.

Ik weeg nu 76,6 (niet heel veel minder als vorige week  ), maar kom van 85 kg. Mijn streefgewicht is in ieder geval onder de 70 kg. Afhankelijk van hoe het dan gaat, kijk ik wel of ik nog richting de 67 of zelfs 65 wil en kan, maar ik heb me stellig voorgenomen om nooit meer boven de 70 kilo te komen (oh jee, zei ik dat hardop ).
Ik ben niet zo groot (1,65) dus dat zou gewoon moeten kunnen.

Ik drink nu al een paar dagen te weinig en dat merk ik wel. Ik heb echt een droge mond, maar neem de tijd niet om meer te drinken. Echt fout...morgen toch eens een flesje naast me neer zetten.

Omdat ik vandaag zo'n drukke dag had op mijn werk ben ik gewoon vergeten om vanmiddag te eten. Ik ga kijken of ik het maar met 2 produkten red vandaag, want ik vind het ergens zonde om nu twee produkten achter elkaar te nemen. Misschien maar kijken of ik vanavond nog trek krijg..

Een hele fijne avond!

Ik zou wel altijd de 3 producten nemen! Is ook heel belangrijk qua voedingstoffen volgens consulent, vooral omdat het zo minimaal is. 
Aan deze kant ben ik flink aan t balen! Vanaf zaterdag is er een QR code nodig om te zwemmen. Iemand een tip voor sport oefeningen die thuis goed te doen zijn? 

Knip, op verzoek. 

dat is een hele andere discussie maar ik denk ik alleen maar Waarom zou je het niet doen ?
Ik werk zelf in de zorg …
Vanmorgen weer een pond minder
Vandaag een nieuwe jas binnen
44 was echt te groot Nu 42 en die is net goed Ik mag geen kilo aankomen !
Stimulans dus om verder af te vallen !

Dit lijkt me niet de plek om erover te discussiëren. Dat was tenminste niet mijn bedoeling.

Wij hebben nog een actieve kinderwens. Er is geen aanleiding om te denken dat het de vruchtbaarheid beïnvloed. Maar het voelt voor me zelf fijner om het in iedergeval uit te stellen. Al komt er nu wel steeds meer reden om t wel te doen, omdat het dagelijkse leven anders steeds meer beperkt zal worden als de besmettingen niet afnemen. 

Wauw! Altijd leuk om een maatje kleiner te kunnen kopen. Mooie motivatie.

Goedemorgen allemaal, mooi om te horen dat hij bij iedereen goed gaat. 
Vuurvlinder wat balen dat je nu niet meer kunt zwemmen, leuke thuis work out vind ik wel via YouTube Sally workout, deze geeft leuke training op de muziek van Bring Sally up, verschillende lichaamsdelen. Je hebt een mooi beloningssysteem moor jezelf gemaakt.
Honing..gaat het nog steeds goed? Zo goed dat je de draad weer opgepakt hebt.
Yasminaa mooi te horen dat hij bij jou ook nog steeds lekker gaat.
Sidoniaatje, wij deden meestal de Veluwse bron of de Zwaluwhoeve. Moet er wel bijzetten dat ik dan voor badpakkendag ga…weet niet of het echt met mijn figuur te maken heeft. Voor een relaxed dagje voel ik me niet heel comfortabel in mijn blote reet . Maar wel beide sauna’s waar allemaal verschillende lijven rondlopen. Jong, oud, dun dik en alles er tussen in. Soms nog een verdwaalde naaktloper…die niet door heeft dat het badpakkendag is. 

ja gaat nog goed !
Gisteren dus weer een pond eraf
Vanmorgen niets !
Menstruatie komt er ook weer aan Misschien daardoor? 

Vuurvlinder, misschien helpt het (en ik wil er eigenlijk ook verder niet op ingaan), maar mijn nicht is gewoon zwanger geworden na haar vaccinaties. Alles gaat goed met haar zwangerschap en het kindje.
Het is uiteraard helemaal jouw keuze en ik begrijp jouw argument, maar mensen met overgewicht hebben helaas wel meer kans om in het ziekenhuis te belanden.

Ook ik heb op youtube veel filmpjes gevonden met oefeningen die je thuis kunt doen. Je moet wel discipline hebben om dit vol te houden denk ik, maar jij bent wel gedisciplineerd genoeg als je ook regelmatig al zo vroeg gaat zwemmen

Ik heb gisterenavond toch maar mijn derde produkt genomen omdat ik ook bedacht dat de hoeveelheid vitaminen en mineralen die erin zitten toch nodig zijn.
Sinds ik dit dieet doe is mijn huid, nagels en haren overigens ook veel mooier geworden. Vroeger had ik best last van een droge huid, pluizig haar en nu eigenlijk helemaal niet meer. Het is toch goed dat je zoveel vitaminen toegediend krijgt denk ik. 

Hebben jullie naast het afvallen ook positieve resultaten op dat gebied of is het bij maar gewoon toeval?

Vanmorgen gewogen en jawel, onder de 76 !

9 kilo er inmiddels af in 7 weken. Heel blij mee.

ik ga ineens weer niet lekker 
Afgelopen twee dagen gingen minder Een cursus in de avond voor werk waardoor een lange dag en tijdens de cursus alleen broodjes en soep 
Vanmorgen taart van collega
Zucht … morgen op de weegschaal bij consulente maar durf niet
Wordt dit weekend ook ongesteld 

Honing…ff doorbijten…dat ene momentje van afwijken van je plan telt niet…wat je erna doet wel! Probeer dat vast te houden en ga verder waar je gebleven was…dus ook braaf richting consulente…en al dat vocht van ongesteld worden…zorgt volgende keer voor extra resultaat. Het is zoooo herkenbaar dit…liefst dan alles willen duiken…en uiteindelijk ben je nog verder van je oorspronkelijke plan dan alleen dat ene gebakje. Alle support vanuit hier 💪

Zo waar Caroline73. Kom op Honing, je gaat hartstikke goed. Misschien valt het reuze mee bij de consulente en zo niet...pak je het gewone ritme weer op en ben je volgende week extra veel kwijt.

Bij mij gaat het momenteel ook niet geweldig. Er is geen enkele verbetering te zien op de weegschaal. 
Nog steeds hetzelfde als bijna een week geleden. Ook ik zit voor mijn menstruatie en hoop dat het daaraan ligt...

Best frustrerend als je nog geen kilo meer in de week afvalt...Ik heb meermaals gesonjabakkerd, met ook ongeveer 1 kilo in de week resultaat..makkelijker vol te houden, maar goed, ik ga gewoon maar door. Het zal er vast wel weer afgaan.

Veel succes allemaal de komende week !

@Honing, gewoon doorpakken hoor! Ik nam zovaak een stukje taart of een worstenbroodje op kantoor. En omdat ik buiten dat gewoon netjes doorging, is het me toch gelukt. Dus ook dat ene taartje hoeft niet perse uit te maken voor je gewichtsverlies! Natuurlijk is ongesteld worden ook zo niet handig.. Ik slik de pil mede daardoor al zeker een half jaar door. Geen zin in al dat gedoe wat het met zich meebrengt haha

@Sidoniatje, met menstruatie kan dat zeker veel doen. Misschien hou je ook wat vocht vast al vooruitlopend op je menstruatie. Jammer dat je een week stil hebt gestaan. Ik heb echt weken lang op een bepaald plateau gestaan. Echt super frustrerend was dat! Ik kwam niet onder dat gewicht. Door echt door te blijven gaan, beter op mijn water te letten (want daar zat het bij mij dus) kwam ik eronder. En hoe!

Ik was vorige week gewoon bijna 2kg aangekomen. Natuurlijk weet ik waaraan het gelegen had. Ik was 2x wezen uiteten (geen goede keuzes gemaakt), en 1 keer bij vrienden veel te veel gedronken hahah.
Daarna een week opgelet op wat ik eet, en het is er weer af   

Ik had nog wat shakes liggen, dus ik doe nu even 3 dagen stap 1. Ben benieuwd wat het met m'n gewicht doet als ik even weer paar dagen shake. Wil toch nog graag 3-4kg kwijt!

Succes dames! 

Honing, hoe gaat het nu? Kan je de draad weer wat oppakken.
Ik heb de smaak weer te pakken. Consulent heeft 2 weken vakantie. Dus moet nog even geduld hebben

Verdorrie Het lukt gewoon niet
Elke keer vlieg ik weer uit de bocht
Morgen weer een nieuwe poging

Zet ‘m op Honing…ik snap zo goed waar je zit…zo graag willen..maar dan niet de controle kunnen behouden. Maar er komt een moment dan pak je m weer en ben je die 4 vreselijke eerste dagen weer door.
Go girl

dat is minder! Waar had je dan mee gezondigd? Ik heb ook wat gesjoemeld afgelopen dagen en toch nog wat afgevallen gelukkig. Sons verslap je gewoon even,maar goed de boog kan niet altijd gespannen zijn he.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.