Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


wst goed bezig OTP !
Echt zo knap dat je zo op gewicht blijft 
Ik kan alleen maar dromen van maar 38!
Morgen naar consulent 
Ben gisteren de mist in gegaan
Stukje taart op werk
Ik blijf dat zo moeilijk vinden als iemand trakteert en dan nee zeggen 
Gewoon omdat ik iemand niet wil kwetsen 

Och wat jammer Honing14! Je bent zo goed bezig. Van 1 stukje taart kom je niet meteen aan. 
Gewoon weer vol goede moed verder! Misschien is t de eerste 2 dagen weer even wat pittiger. Dat had ik na t weekend ook. Maar ik weet zeker dat je t kan 
Voor de volgende keer misschien altijd een reep bij je hebben? Dat je op zulke momenten een halve reep oid kan nemen. Dan kan je toch een beetje mee doen. 

Taart, koekjes en andere zoetigheid zijn ook mijn zwakke plek Honing, ik snap je! Was het wel op zijn minst echt lekker taart?  


Ik heb gemerkt dat op het moment zelf ‘nee’ zeggen ontzettend lastig is maar dat dat ook maar even duurt. Het gevoel van balen en spijt achteraf duurt langer en is zuurder dan die taart zoet smaakt. Probeer dat in je achterhoofd te houden. Dat een paar keer doen en het wordt steeds gemakkelijker omdat je dan denkt aan die vorige keer dat je het ook voorbij kon laten gaan.

Bij dit dieet is juist die ketose zo’n fijn hulpje, dat moet je jezelf eigenlijk niet willen ontzeggen. 

Ik zat vandaag ook weer met mijn handen in een zak chips en pepernoten (waarom koopt mijn vriend dat toch……  ) en herken de spijt en het stemmetje op het moment dat je het eet ‘dit doe je beter niet!’ waardoor ik er niet eens echt van genoot. En die drang om maar meer, meer, meer te pakken. Terwijl dat tweede handje echt niet lekkerder is dan het eerste handje. Maar goed, morgen weer een nieuwe dag. 

het is meer dat ik het rot vind tegenover de persoon om nee te zeggen tegen de taart Stom hè
Net 5k gelopen
Nu naar consulent 
Ik ben benieuwd 
Ik hoop op 3kg

Spannend Honing! Laat je weten hoe t ging?

3,7 eraf !!!!! 🥳

wauw! Dat is nog eens een resultaat zeg. Super

ja niet normaal ! Ik dacht 3 maar hsd vanmorgen en gisteren niet meer gewogen

Hallo allemaal, wat een gezellige drukte hier. Ik zit inmiddels een weekje ziek thuis en heb de tijd gevonden om de inlogcodes van het topic op te zoeken. En de tabel een beetje aangepast. Als er nog iemand een wijziging wil, laat maar weten. ik denk dat het me lukt zonder er een grote chaos van te maken.Wat gaan jullie goed allemaal, en idd ik vind hier ook altijd veel motivatie met OTP en LL89 als voorbeeld.
En honing, wat lekker dat je de draad weer zo op hebt kunnen pakken. Dat is altijd het lastigste stukje.
Hier nu een kleine kilo verwijderd van mijn 1e streef, ik zit nog steeds in fase 2..ik wil naar stap 3 als ik de 70 rond heb gehaald. Ook hier zou een gezond BMI voor mij op 63 kilo zitten, maar dat weet ik niet of ik dat ooit ga halen. Ga me vooral focussen op het behouden van wat ik heb, de stappen in de opbouw goed volgen, als het er maar niet meer bij komt vind ik het goed..en wat er nog afgaat..is mooi meegenomen.

wat zijn jullie allemaal goed bezig. Hier gaat het ook rap eraf dus dat is fijn. We kunnen het dames!

gisteren heeft zoveel moed gegeven dat ik nu weer doorga 
Op naar de 89 !
Vanmorgen baby foto’s van mijn dochter zitren kijken Wat ben ik dan dik ! Echt zo naar om te zien En zo rot dat ik dan geen leuke foto’s heb Walg echt van mezelf op die foto’s 
Maar ja hopelijk binnenkort een leuke family shoot Ze is pas 2 

Ah Honing, dat zijn ook zwangerschapskilo's die je dan op de baby foto's ziet en je bent nu toch heel goed bezig om deze er af te krijgen?
Het helpt mij wel om deze foto's van mijn dikkere periodes te zien, dan weet je weer even waar je het voor doet. Het motiveert mij altijd wel.

Je gaat zo enorm snel, daar ben ik best een beetje jaloers op hoor. Ik ben elke week weer blij met een kilo eraf en ik houd me heel netjes aan het programma. Maar goed, zolang het eraf gaat hoor je mij niet klagen.

Een mooie fotoshoot straks met je 'nieuwe' lichaam, is een mooi doel.

Ik ga voor een dagje sauna, waar ik de afgelopen 4 jaar niet meer naar toe heb gedurfd door mijn overgewicht en cellulitis en misschien ook wel een fotoshoot met mijn gezin. 

Nog een fijne zondag allemaal !

Goedzo Honing! Je kan het. 
Heel herkenbaar over de foto’s met zowel onze zoon als onze dochter. Zo jammer!
Wel mooie beloning om straks een fotoshoot met het gezin te doen.
Ik heb per 10 kilo een beloning voor mezelf staan: 
95 kilo = dagje sauna 
85 kilo = PMU eyeliner (eerste streef)
75 kilo = 2 nieuwe setjes kleding met nieuwe schoenen bij mijn favoriete veel te duren winkel. 
Sidoniaatje ik heb even niet scherp wat jou streef is en je gewicht nu! Maar de sauna heb ik geen problemen mee, ook niet nu ik te zwaar ben. Vooral omdat ik hier eigenlijk heel veel forsere mannen en vrouwen zie. Hierdoor voel ik me op zo’n moment helemaal niet dik. Gek eigenlijk. 

Morgen mag ik weer wegen bij de consulent. Hoop zo dat ik bij haar ook onder de 100 zit. 

dat vind ik ook herkenbaar. Toen mijn kind net geboren was, was ik ook zo dik. Echt jammer. Zodra ik op mijn streefgewicht ben komen er veel nieuwe foto's. 

iedereen weer goed vsn start op maandag ?
Ik ga weer voor een goede week Vandaag alleen te weinig gedronken 
Dat blijft een valkuil  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.