Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


we zijn in Frankrijk en ik kan het witte stokbrood niet weerstaan
Wit brood is echt mijn “ding”…. Zucht

Net de intake gehad! Ik ben super gemotiveerd en hoop op net zulk mooi resultaat als jullie. Morgen ga ik starten.
Lengte: 1.74m
Start: 105,8
Streef: 85
Ik wil uiteindelijk graag naar de 75 kilo. Maar ik wil eerst een doel dat een beetje te overzien is. 

Hallo vuurvlinder…veel succes met dag !

Bedankt Caroline73! Tot nu toe gaat het wel prima. Vanmorgen een Shake en tussen de middag een soepje. En natuurlijk veel water drinken. 
Merk wel dat ik veel aan eten denk en alles ineens heel lekker ruikt.

Het valt me tot nu toe goed mee! Producten smaken oké en geen trek. Vandaag wel wat hoofdpijn. Afkicken van de suikers zeker 

De consulent gaf aan dat dag 3 en 4 het moeilijkst zijn. Ben heel benieuwd! 
Wegen jullie thuis ook? Of alleen bij de consulent? 

Hallo vuurvlinder..dat klopt idd….maar na dag 4 wordt het echt steeds makkelijker.. ik heb in het begin thuis wel gewogen…dan gaat het best hard en kun je bijna elke dag een verschil zien. Nu doe ik dat niet meer..het gaat langzamer en ben dan wat minder gefocust op de weegschaal en meer op mijn eetschema…en daarnaast ben ik altijd stiekem een beetje bang dat het tegenvalt…en hoe ik daarop ga reageren…bij consulente gaat het eigenlijk altijd goed..wel eens een week gelijk gebleven…maar verder altijd afgevallen. Nu op 71,2… dus als iemand zo lief zou willen zijn om de tabel aan te passen 😊 .

Nog even doorzetten Vuurvlinder…echt het is de moeite waard !

Thnx Caroline73! Het viel me vandaag eigenlijk reuze mee. Had om 16:00 even een dipje. Dus toen lekker een kopje thee gepakt en even serie aangezet. Even afleiding. 
Hm, oké! Ik ga denk ik op maandag thuis wegen. Dan heb ik er elke x precies een week tussen. Afspraken bij de consulent zullen wisselen tussen dinsdag en donderdag, dat zijn mn vrije dagen. 
Hoe lang ben jij al bezig? Je hebt echt al een super mooi resultaat bereikt. Nog maar 1,2 kilo tot je streef gewicht. 

Hallo Vuurvlinder, ik ben ergens begin juni gestart…begin ging heel hard en nu hobbel ik gestaag een beetje door. Voor een gezond BMI zou ik naar de 63 kilo moeten..maar dat weet ik niet of dat ooit gaat gebeuren. Ook ik heb het voor mezelf in stappen verdeeld, 70 vond ik al mooi…Omdat het zo lekker gaat en ik weinig moeilijke momenten tegen kom zit ik nog steeds in stap 2. Vanaf de 70 ga ik beginnen met opbouwen. Het afvallen zal dan wat langzamer gaan, maar dan zie ik wel waar ik eindig. Alle kleding zit lekker..ok al veel nieuw geshopt…best tevreden met hoe het nu is. Dus ik zal wel ergens tussen de 63 en de 70 uitkomen. Fijn dat je de dag goed doorgekomen bent…het is echt best best die 1e 4 dagen. Heb je een beetje leuke consulente?

Honing…ben je alweer uit de ban van het stokbrood ? Of nog lekker in het Franse zonnetje?

Super mooi resultaat! En dat je je lekker in je vel voelt zegt veel meer dan het getal op de weegschaal. Zo fijn.
Hier een goed weekend gehad! Het gaat nu steeds makkelijker.
Donderdag wegen! Ben zo benieuwd.

hoi kan ik hier met jullie meeschrijven? Ik volg dan geen cambridge maar ik neem de shakes van nupo. 4 shakes per dag en ik ben vandaag begonnen. Ik ben lang mooi.op gewicht gebleven, heel lang geleden ooit met een shakedieet veel afgevallen (en is er heel lang af gebleven)  maar helaas door de eerdere lange lockdown veel aangekomen (veel snoepen en eten en niet meer kunnen sporten doordat alles dicht was). Ik heb nu eindelijk de motivatie om er tegenaan te gaan. Ik wil mijn slanke lijf weer terug.  De eerste shake zit er nu in. Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie al lang bezig  hier? Ik heb er zin in en laat de honger maar komen.

Hallo Yasminaaa, natuurlijk, iedereen is welkom hier. Op het moment is het wel wat rustig hier, maar de meesten komen af en toe wel weer voorbij. En als we geluk hebben..nog een van de dames die iets met de tabel kunnen, mocht je daarin willen. Het merk Nupo ken ik niet zal ik me zo wel eens in verdiepen. Er zijn hier volgens mij meer dames die geen 1:1 doen, maar wel iets vergelijkbaars. Wil je er veel af ? Wel goed dat je zolang op gewicht gebleven bent, dat is naast het afvallen voor ons allemaal een grote uitdaging.

Spannend Vuurvlinder… heb je maandag zelf nog gewogen? Ben wel benieuwd, de eerste resultaten na een week. Goed te horen dat het makkelijker gaat!

Yasmina wat leuk dat je ook mee komt schrijven. Ik ben afgelopen dinsdag bij de consulent geweest en woensdag begonnen. Dus ook nog een nieuweling. 
Krijg je bij nupo helemaal geen vast voedsel? Dus ook geen groente/vlees?

@Caroline73, ja ik heb mezelf gewogen. Bijna 2 kilo eraf. Dat is een goede motivatie. 

nog een paar dagen dan zijn we weer thuis Dan ga ik weer even terug naar stap 1. Dan echt even knallen tot het einde vh jaar voor die laatste 15 kilo 
Zat op I pad van man foto’s te kijken
Ik werd helemaal beroerd toen ik zag hoe dik ik was en nog ben 
Zo naar Maar vervolgens toch weer stokbrood eten Wat is dat toch !?!?!?

Hoi allemaal en welkom en succes aan de nieuwe medeschrijvers! De inloggegevens van de OP zijn in omloop onder de forummers van het oude Viva topic. Jij hebt ze als het goed is ook Caroline, in je privé Berichtenbox. Zelf schrijf/lees ik niet regelmatig genoeg meer mee om het bij te houden. 
Wat ben je lekker lang weg Honing! Voor mijn gevoel al zeker twee maanden? Dat stokbrood is ook erg lekker Succes met de reis terug en het oppakken van stap 1.

Ik was afgelopen week ook een paar dagen weg en heb me tegoed gedaan aan drankjes en hapjes. De schade was +1,7 kilo waarvan er na 1 dag thuis alweer 0,7 (vocht?) af was. Ik merk dat ik na een paar dagen anders eten dan mijn thuisroutine ik last krijg van mijn maag en buik. Pijn en obstipatie voornamelijk. Dat is genoeg om daarna meteen weer op de rem te trappen. Eerder had ik heel vaak buikpijn en een misselijk gevoel. Dat is echt op te lossen met voeding heb ik me nu wel beseft. Ik voel me gewoon beter bij wat regelmatiger, gezonder en niet overmatig eten. 

Waar ik de eerste keer schrok van die kilo’s na de vakantie heb ik nu het vertrouwen dat het weer rechtgetrokken wordt zolang ik maar weer normaal ga doen als ik weer thuis ben. En niet te lang achter elkaar feest dus. Ik blijf me ook wel bewust van hoeveel kcal (of juist voedingswaarde: weinig of juist veel vezels/suiker enz) iets bevat. 
Ik ben nu 4 maanden op dit gewicht en de opmerkingen ‘je houdt het wel goed vol he?’ Beginnen nu steeds vaker te komen van mijn omgeving. Ik vind het nog wel lastig om veel te eten of drinken waar vrienden of familie bij zijn. Blijf toch bang dat ze denken ‘die is binnen de kortste keren weer terug bij af’. 

Hoi allemaal,

Ik ben 2,5 week geleden begonnen (voor de vierde keer helaas al) met het 1:1 Dieet en heb van vorige ervaringen geleerd dat het erg leuk is om te horen hoe anderen het doen, het motiveert en je kunt wat leuke ervaringen uitwisselen, dus ik zou ook heel graag meeschrijven.

Helaas was ik weer op mijn topgewicht, 85 kg (al voor Corona, dus daar lag het niet aan) en had ik wat halfslachtige pogingen ondernomen om er wat aan te doen, zonder enig succes, dus toen mijn consulente, waar ik al eerder met succes was afgevallen, liet weten dat ze binnenkort wilde stoppen en ik misschien nog zin had om nog even die 'snelle start' te maken, stond ik de volgende dag al bij haar op de weegschaal.

Het gaat best goed. De weegschaal gaf vanmorgen 81,4 aan, dus ik mag niet klagen, maar voor een gezonde BMI moet ik volgens mij naar de 65. Ik ben echter al heel tevreden als ik onder de 70 kom.

Over een paar weken moet ik wel naar een andere consulente overstappen of op andere maaltijdvervangers overgaan. Ik vroeg me af waar jullie misschien goede ervaringen mee hebben, want de andere consulenten wonen nogal ver uit mijn buurt, dus ik overweeg om het 1:1 dieetboek stappenplan te blijven volgen maar met andere produkten, bijv. kruidvatshakes of Modifast.
Omdat ik dan niet wekelijks meer op de weegschaal moet bij een consulente, heb ik jullie steun waarschijnlijk nog hard nodig 😅

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.