Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021

Welkom Sunshine! En succes.

jeetje Dolfje wat ben je goed bezig !

welkom sunshine !

Dolfje schreef op 26-08-2022 om 12:02:

Ik heb een broek aan die ik eigenlijk per ongeluk iets te klein gekocht had ( online dus niet gepast) en nu zit hij lekker!
Vanmorgen lekker gesport en gerommeld in huis. Straks werken en dat is met alle stappen die ik daar zet ook goed voor de lijn

Goed bezig hoor! Dat motiveert ontzettend hè, zo'n succes momentje! 

Ik moet inmiddels oppassen dat ik me niet helemaal suf shop. Kleding kopen is al zoveel leuker geworden! 

Hi Ladies, ik ben vorige week donderdag begonnen en schrijf graag met jullie mee. 
Ik ben moeder van 2 heerlijke kinderen van 3 en 5. De zwangerschapskilo's zijn er nooit meer afgegaan. Na een aantal serieuze afvalpogingen, maar zonder echte resultaten heb ik besloten om aan het einde van de zomervakantie te starten met het 1 op 1 dieet. Dat was nu een goede week geleden.
Ik ben gestart op 90.6 kg in fase 1 en woog gelukkig afgelopen donderdag bij het weegmoment 88.2. Gelijk al 2.4 kg eraf! Hier ben ik heel erg blij mee, want oo ik vind het wel erg zwaar!  Ik ben erg benieuwd wat het weegmoment van volgende week donderdag brengt.

Welkom Cooper!

Wij hebben vandaag heel veel uurtjes gewandeld want speelden pokemon en daar was een evenement. Zijn van 10-17 uur met een paar pauzes van een half uurtje op pad geweest en na het eten nog een rondje gewandeld. 25.000 stappen gezet.
Dus ik vond dat we vanavond wel kaasblokjes mochten ipv wortels 

Zoo he Dolfje, dat zijn wel heel veel stappen. Leuk idee om een keer samen met mijn zoon te doen, zal de app eens downloaden. Die blokjes kaas welverdiend! Ik begin eindelijk mijn energie weer een beetje terug te krijgen en wil vanavond starten met een 10 minute excercise per dag om zo het sporten weer op te pakken. Ben nogal van de excuses bedenken als het aankomt op sporten, dus hoop dat ik op deze manier de smaak weer te pakken krijg.

Sporten zal ook nooit mijn hobby worden denk ik maar ik wil wel elke week minstens 2 keer gaan want anders vind ik het zonde van het geld.
Ik sport zo lang als dat een aflevering van een serie duurt. Dus een minuut of 40-50  fietsen, crosstrainer en loopband, kan ik mooi mijn telefoon op een houder leggen en serie kijken.
 Verder nog buikspieroefeningen met zo’n apparaat maar die was vanmorgen de hele tijd bezet door een stel wat om en om ging en toen had ik geen zin meer om te wachten. 
Daarna hier in huis flink even bezig geweest, stofzuigen en radiatoren schoongemaakt en de badkamer en wc. Volgende week gaan we op vakantie dus dan is het enigszins nog netjes als we gaan hoop ik…
Nu dus tijd voor douchen en kijken wat ik voor de lunch ga pakken en dan gaan we een rondje wandelen.

Dolfje schreef op 28-08-2022 om 13:42:

Sporten zal ook nooit mijn hobby worden denk ik maar ik wil wel elke week minstens 2 keer gaan want anders vind ik het zonde van het geld.

Super Dolfje die 25k stappen! Misschien is dan de conquerer challenge ook wat voor jou Ik doe de Nakasendo trail en de Road to Hana: https://www.theconqueror.events/

Welkom Sunshine en Cooper! Heel veel succes de eerste week, even in ketose komen (ongeveer op dag 5/6) en dan ervoor gaan

Je mag bij eten gelukkig, dat vind ik al fijn

Ik heb mijn weegmoment dinsdagmiddag om 17:15 weer 

Ha die challenge heb ik ook voorbij zien komen. Zijn ooit op de echte Road to Hana geweest 
Misschien na de vakantie. Wil eigenlijk ook als er nog een aantal kilo af is weer beginnen met start to run of zo. Heb niet als doel een bepaalde afstand of tijd maar zou wel langer dan een paar minuten willen kunnen rennen weer. Als mijn hielspoor tenminste geen roet in het eten gaat gooien. 

Welkom Sunshine en Cooper! Heel veel succes, zet 'm op! 🍀

Hoe is het gegaan met iedereen dit weekend? 

Hier ging het goed! Gisteren een bbq; Alleen 3 kipsaté stokjes en salade genomen.

Zaterdag een borrel bij familie, van te voren gezegd dat ze niet te gek moet doen met hapjes omdat ik dat niet neem.
Hoewel ik toen ik met dit dieet begon, niet wist of ik het echt wilde zeggen tegen anderen, merk ik dat het mij juist helpt om het wel te doen bij dit soort gelegenheden. Als ze allemaal lekkere snacks had gehaald zaterdag, had ik me schuldig gevoeld als ik het niet nam en nu is het van te voren gewoon duidelijk voor iedereen en een extra stok achter de deur om ook echt niets te nemen (behalve tomaatje, komkommertje natuurlijk).

Aan mijn kleding merk ik verschil, met name dat het minder strak zit bij mijn schouders en borsten en ook heb ik een minder bol gezicht. Maar als ik naakt in de spiegel kijk, bah! Maar goed ik ben er ook nog lang niet natuurlijk.
Ik heb vooral vet rondom mijn middel, en na 2 zwangerschappen is dat buikje ook meer gaan hangen. Bij mijn borsten en taille merk ik dat ik afval, maar daardoor wordt die buik extra benadrukt haha.

Ik hoop wel echt dat dat beter wordt.

Maar goed we blijven doorgaan 👍🏻👍🏻.

Succes allemaal weer deze week 😃

ik moest vanmiddag wegen (vorige keer was sochtends) en was een kilo zwaarder das nou jammer. Ik houd wel meer vocht vast en ben in vet percentage aardig achteruit gegaan. Dus ik hoop op een goede daling volgende week

Ik moest gisteren wegen. Ik verwachtte er niet veel van, want ik ben ongesteld geworden en dan ben ik altijd wat zwaarder. En volgens de consulente moet je lijf eraan wennen als je naar een andere stap gaat, en ik ben vorige week naar stap 4 gegaan. Maar toch was er iets af: de weegschaal gaf 70,2 aan. Vanaf nu ga ik eens per 2 weken naar de consulente. Over 2 weken hoop ik dus een mooi getal onder de 70 te zien
Vanmorgen thuis was het echter al zover: m'n eigen weegschaal gaf 69,7 aan 
Iedereen weer veel succes gewenst deze week! 

Aan de nieuwe mensen: welkom! En heel veel succes. Als je in de tabel wilt, geef je dan de benodigde gegevens even door? Dan voeg ik je toe.

Marielouisa schreef op 30-08-2022 om 20:16:

ik moest vanmiddag wegen (vorige keer was sochtends) en was een kilo zwaarder das nou jammer. Ik houd wel meer vocht vast en ben in vet percentage aardig achteruit gegaan. Dus ik hoop op een goede daling volgende week

Balen! Maar dan heb je volgende week vast wel een mooi resultaat!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.