Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021

Marielouisa schreef op 04-08-2022 om 11:42:

[..]

Ja super stom niet, alsof ik niet voor mezelf kan nadenken met m'n bijna 40

honing14 schreef op 03-08-2022 om 14:28:

[..]

Dolfje schreef op 03-08-2022 om 13:04:

[..]

Gefeliciteeeeeeerd! fijn

Bijna al onder de 90 Dolfje

Ik heb in Google drive een excel bestand gemaakt om mijn afvallen bij te houden, misschien ook wel fijn voor jullie?

Ik las de reacties op viva inderdaad ook al.. Lekker doen wat wel werkt voor jou!

Ik hou sinds het begin een app bij om het afvallen te zien! Echt leuk om die dalende (met soms een stijgende hah ) lijn te zien. 

Ik hou het bij in de eetmeter app van het voedingscentrum. Normaal ook daar wat ik eet (maar dat is nu niet zo interessant) en wat ik beweeg.

Bedankt voor de tips!
Ik heb monitor je gewicht nu ook in gebruik. Het gaat mij inderdaad alleen voor het invullen van mijn gewicht, en hopelijk het zien van een mooie dalende lijn in een grafiek!

Dag 2 bevalt prima. De shakes zijn prima, alleen gisteravond had ik aardappel prei soep en dat vond ik echt niet lekker. Mag je ook ruilen bij de consulent? Ik heb er nog 3 liggen namelijk 😅

Vanmorgen met de kids naar de speeltuin geweest. Mijn zoontje at zijn pannenkoek maar voor de helft op. Voorheen zou ik de rest hebben opgegeten maar nu heb ik het netjes laten staan hihi 

Mijn consulent zei dat ik mocht ruilen, anders even mailen.

@Lovely nog altijd goed bezig hoor! 

Ik heb de tabel weer bijgewerkt, en mensen toegevoegd. 
Ik had vanavond gebakken kipfilet en een salade als diner. Vind ik erg lekker, salade met dit warme weer. Ik kijk ernaar uit om vanaf volgende week ook weer fruit te mogen eten. 
Bij mijn consulente mag je producten ruilen. Fijn, want ik vond de soep dus echt vies. En de Thai curry maaltijd ook. Maar gelukkig lust ik de meeste andere producten wel, al heb ik wel duidelijk favorieten. 

Wil iemand het ook voor mij aanpassen? Ik kom niet ingelogd

voor de tabel:

-8,3 kg, gewicht nu 113.9 kg

Hier gaat het lekker
Ik weeg ook elke dag Heeft totaal geen zin … Gisteren minder dan ik mocht gegeten Oa 3e produkt je overgeslagen En vanmorgen niks eraf !
Vandaag weer een lekker dagje 
Ik ben echt streng met  de koolhydraten maar eet in de avond echt wel wat meer groente en vlees Zeker met een bbq Dan neem ik groente vd gril en bijv een worstje en een hamburger , of een spiesje en een hamburger Dat zal meer vlees zijn dan toegestaan 

Ik sla ook regelmatig het derde product over. Was volgens de consulent niet de bedoeling maar ik denk dat dat ook een kwestie is van geld verdienen het is natuurlijk behoorlijk commercieel.
Meer groente lijkt me geen probleem, denk dat niemand van ons te zwaar is omdat we teveel groente hebben gegeten in ons leven 

Bedenk me nu dat ik mijn ontbijt shake niet eens op heb, ben aan het rommelen en opruimen hier. Gek, heb niet eens echt trek nu. Heb anders in de ochtend echt honger.

honing14 schreef op 04-08-2022 om 20:19:

Hier gaat het lekker
Ik weeg ook elke dag Heeft totaal geen zin … Gisteren minder dan ik mocht gegeten Oa 3e produkt je overgeslagen En vanmorgen niks eraf !
Vandaag weer een lekker dagje
Ik ben echt streng met de koolhydraten maar eet in de avond echt wel wat meer groente en vlees Zeker met een bbq Dan neem ik groente vd gril en bijv een worstje en een hamburger , of een spiesje en een hamburger Dat zal meer vlees zijn dan toegestaan

Ik heb me toevallig vanmorgen niet gewogen. Maar ik doe het ook (bijna) dagelijks. Ik ben ook heel streng met koolhydraten. Qua vlees houd ik me er ook goed aan. Ik eet eigenlijk steevast "teveel" groenten voor het dieet. Dus toen de consulente zei dat ik in stap 2 meer groenten mocht, moest ik giechelen.

Dolfje schreef op 05-08-2022 om 09:46:

Ik sla ook regelmatig het derde product over. Was volgens de consulent niet de bedoeling maar ik denk dat dat ook een kwestie is van geld verdienen het is natuurlijk behoorlijk commercieel.
Meer groente lijkt me geen probleem, denk dat niemand van ons te zwaar is omdat we teveel groente hebben gegeten in ons leven

En nee ik denk niet dat de groenten het probleem waren :p

Ik skip soms eens een shake als ik geen trek heb. Gisteren had ik na een grote bak salade wel genoeg gehad haha

Marielouisa schreef op 04-08-2022 om 20:07:

Wil iemand het ook voor mij aanpassen? Ik kom niet ingelogd

voor de tabel:

-8,3 kg, gewicht nu 113.9 kg

Ik zal het zo voor je aanpassen! 

Dolfje schreef op 05-08-2022 om 09:48:

Bedenk me nu dat ik mijn ontbijt shake niet eens op heb, ben aan het rommelen en opruimen hier. Gek, heb niet eens echt trek nu. Heb anders in de ochtend echt honger.

Ik bedenk me ook net dat ik wat mag eten! Als ik bezig ben denk ik minder aan eten. Ik vind het op werkdagen sowieso makkelijker om me aan het dieet te houden.

Wat gezellig hier weer!

Vanochtend weer gewogen en ten op zichte van vorige week toch maar mooi 0,5kg eraf! Ik hou weer zo'n 1000kcal per dag aan en dat werkt goed!

Morgenavond een feestje, heb er enorm veel zin in. Gelukkig kan ik tegenwoordig goed van al het lekkers op tafel afblijven. Alleen drink ik vaak wel teveel wijntjes  
Het enige is, van het avondeten blaas ik zó op! Zou dat dan toch van de koolhydraten komen? Dat ene jurkje staat overdag leuk, maar 's avonds staat m'n buik er zo in  

@QL Heerlijk om weer wat fruit te mogen! Ik moest daar destijds gewoon aan wennen. Het voelde gewoon als ''veel'' . 

Fruit mis ik ook wel.
Vandaag heb ik wel 3 producten. Eet dadelijk voor ik ga werken een reep bij mijn cappuccino ( dat is meteen mijn zuivel) en neem zo'n kant en klaar pakje mee in mijn thermobeker want moet tot 17:45 werken dus pas na 18:00 thuis en dan is het me te lang tot het eten. 

Wij krijgen morgenavond bezoek, moet ook nog even bekijken wat ik dan op tafel zet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.