Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Caroline hahah ik weet ook niet waar we nu heen gaan. Maar volgens mij is iedereen nu hier te vinden.. Maar dat je af en toe wat duizelig bent is niet fijn. Heb je dat als je gesport hebt misschien? Anders toch iets extra's nemen als je te vaak duizelig wordt..

Hier vanmorgen wezen wegen. Had verwacht dat er bij was gekomen, maar dat was gelukkig niet. Ik ben nagenoeg hetzelfde gebleven, er was 0,1kg eraf. Dus mijn gewicht is nu 55,1kg! Dus nog maar 3kg en ik ben er! Ik hoop dat het gaat lukken voor mij vakantie! Ik ga pas 16 augustus, dus ik kan er aardig bij in de buurt komen (als ik de wijntjes even wat meer zou laten staan hahah)

Lekker bezig met het sporten Lovely! Die 0,8 komt wel goed. Ik ben ook weer een kilo zwaarder en blijf rond die 63,0 hangen de laatste dagen. Terwijl ik netjes binnen de 1600 kcal ben gebleven en veel heb gewandeld. Dat zijn gewoon normale fluctuaties denk ik.

Ja precies! Maar wel fijn om te weten op hoeveel kcal je moet blijven zitten om op gewicht te blijven. En dan nog kan dat per dag, week verschillen. 

Daarom blijf ik ook elke week naar consulent gaan. Ik heb dat echt nog wel nodig! 
Gelukkig vind ze het niet erg  

OTP weet jij misschien waar ik dat topic kan vinden om 25 berichten te plaatsen zodat ik '' linkjes'' kan plakken? Ik zag hem gisteren voorbij komen, maar kan hem nu niet meer vinden..

gisteren nog etentje gehad. Vanaf vandaag weekje terug naar stap 1 om terug in structuur te komen

Lovely89 schreef op 14-07-2021 om 11:17:

OTP weet jij misschien waar ik dat topic kan vinden om 25 berichten te plaatsen zodat ik '' linkjes'' kan plakken? Ik zag hem gisteren voorbij komen, maar kan hem nu niet meer vinden..

https://www.viafora.nl/forum/off-topic-discussies/topic-om-de-25-posts-te-halen?page=3#49

Kunnen we de tabel al aanpassen.....wil graag mijn 7 (79,6) erin ? Ik zal ook hier gaan posten om de verwarring te voorkomen.

Ik kan het morgen voor je aanpassen Caroline! Op de laptop gaat even wat makkelijker dan via de telefoon.

Kan me voorstellen dat je dit mooie resultaat in de tabel wilt hebben. 

Heb de tabel aangepast voor je Caroline!

Ik zat toch op de pc, dus net zo makkelijk

Thnx dames!

Succes IBG..wordt vast weer een mooie start om weer mee verder te kunnen!

Ik zag vanochtend 54,9 op de weegschaal   Morgen een verjaardag, dus wilde even weten hoeveel ik woog zodat ik me op de verjaardag goeie keuzes kan maken! Maar nu ik de 54 heb gezien, ga ik me echt voornemen om enkel een stukje taart te nemen  

Over een weekje de sleutel van m'n huis, ik heb er zo'n zin in! Wordt veel klussen, dus genoeg beweging de komende weken

Goedemorgen allemaal,

Lovely, wat gaat het bij jou lekker, mooi om te kunnen volgen. Toch wel bijzonder hoe dat dan werkt met de calorie inname, dat mensen zo verschillend zijn in wat zo nodig hebben om op gewicht te blijven. Ik snap dat het allemaal afhankelijk is van heelveel factoren...maar dan nog...manlief kan naar binnen schuiven wat hij wil en komt geen gram aan...lichamelijk geen zwaar werk, sporten is niet aan hem besteed. Fijn dat je de sleutel krijgt, lekker vooruitzicht.

Feliz , goed gedaan, lekker zo,n flinke start, dat motiveert om door te gaan. Ben je Erdal uit hoe je de vakantie gaat doen. Wat betreft adviezen sluit ik me aan bij OTP..daar waar je niet met je producten in de weer wilt of kunt, zoveel mogelijk de koolhydraten en de sauzen laten staan. Lekker groente eten met mager vlees.
Sophia...al een besluit genomen ? De oude variant van Cambridge vond ik ook niet te doen, maar de huidige lijn is goed vol te houden, zeker omdat er vanaf moment 1 een warme maaltijd bijzit.

OTP, je bent er maar druk mee...het verkennen van het nieuwe forum en het onderhouden van het topic, fijn dat je dat doet. En die wisselingen, ik denk idd ook dat dat erbij hoort bij een vrouwenlijf, volgens mij hebben mannen dat veel minder.
IBG...smaak alweer een beetje te pakken, hoe bevalt de reset ? Echt super dat je "m weer oppakt, volgens mij is dat een van de moeilijkste dingen..wanneer je een poos lekker bezig bent en dan even je focus kwijt raakt, om dan weer een herstart te maken.
Zelf gaat het hier nog steeds goed, mijn suikercraving heb ik inmiddels onder controle denk ik! Het trekt me niet meer...en ik maar denken dat mijn liefde voor dropjes altijd de boventoon voerde. Maar ik weet ook heeeeel goed...1 dropje en ik ga voor de bijl. Mogelijk in een later stadium maar nu nog even niet. Gisteren voor het eerst een spinningles gedaan...pfieuw dat was zweten..maar leuk is voor herhaling vatbaar.
Gewicht thuis nu 79....maandag weer officieel wegen, ben benieuwd .

Fijn weekend allemaal! 

Goedemorgen! Mag ik er ook bij? Jullie zijn namelijk behoorlijk motiverend bezig! 
Ik ben sinds half maart bezig met Coach Nutrition - nogal vergelijkbaar met CB en Straight Away. Ik ben 10 kilo afgevallen en vanaf begin mei sta ik stil - vanwege mijn eigen schuld, want ik doe het maar half/half met allerlei smoezen als werk/afstuderen/stress enzo. Maar: bijna vakantie, bijna afgestudeerd, geen stress meer, dus vanaf nu wil ik er weer helemaal voor gaan. Ik wil nog tussen de 8-10 kilo kwijt voordat ik ga opbouwen. 
Lengte: 1.52, start 75,9, nu 65,3, streef 56. 

@Caroline, ik zeg altijd dat zulke mensen de gelukkigste mensen zijn die kunnen eten wat ze willen. Mijn nieuwe vriend heeft dat dus hetzelfde, hij kan eten en drinken wat hij wil en blijft slank... Grrr hoe dan?? Als ik naar een zak chips kijk, ben ik al een halve kilo bij!  Wat fijn dat je cravings nu over lijkt te zijn, dat heeft bij mij ook echt even geduurd moet ik eerlijk toegeven, maar voelt goed hé? Ik heb nu ook echt weer de controle terug of zo, zo voelt het! Spinning is leuk, en lekker zeten inderdaad. Ik heb het ook altijd gedaan, en mijn vader geeft hier ook les in. Heb destijds ook marathons mee gedaan Zou ik nu niet zomaar meer kunnen hahah

Uiteraard Pixy, kom er gezellig bij! Ik ga kijken of het mij zometeen lukt om je erbij te zetten in de tabel (jij bent trouwens ook een kleintje net als ik zie ik hahah). Maar toch al 10kg kwijt, dat is natuurlijk ook al heel goed! Hier ben ik al een jaar bezig en nu 15kg kwijt. Eigen schuld ook, deed het ook maar half. Als je eenmaal die knop om hebt, gaat het ook jou vast lukken! 

Hier een druk maar onwijs gezellig weekend gehad. Had er zaterdag rekening mee gehouden, dus wel wijn gedronken maar ook heel veel water erbij. Ik bleef naar de wc lopen. Alleen gisteren een middagje weggeweest met mijn zoontje en ik had MacDonalds beloofd. Daar heb ik ook 1 hamburger genomen en een paar frietjes. Grrr vanmorgen was er gelijk 0,3kg bij die ik juist vlak voor het weekend eraf had gekregen. Maar goed, deze twee dagen goed water drinken en houden aan m'n schema dan valt de schade hopelijk nog mee woendag bij het wegen bij m'n consulent! 

Helaas het lukt me niet. Ik weet niet hoe ik een nieuw kolom onderin toevoeg. Misschien kan OTP dit doen Of uitleggen hoe het werkt hahah

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.