Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

5 kilo kwijt na de zomervakantie

Oké ik snap er echt helemaal niks van, maar ik ben afgevallen deze week! Zou drie keer hardlopen dan echt zoveel effect hebben dan? Ik kan het me bijna niet voorstellen na twee chocoladeletters en een pot ben & Jerry's...

Maar goed, mijn gewicht is vandaag 56,2kg.

Octaviana, wil je je geheim met mij/ons delen 
Hier is het juist vaak andersom 

ja ik snap het ook echt niet! Misschien hebben die chocoladeletters een vertragend effect en kom ik komende week twee kilo aan 🙈

Cala

Cala

14-12-2022 om 14:24 Topicstarter

Ha wat goed!! Dat zijn de beste weken, dat er iets af is zonder dat je het echt verwachtte! Ik heb ook wat Blondie heeft helaas

Cala

Cala

16-12-2022 om 18:30 Topicstarter

Nou volgens de weegschaal sta ik stil. Als ik naar mijn fitbit kijk, beweeg ik genoeg en verbrand ik ook meer calorieën dan eerst, maar blijkbaar moet ik toch meer op mn eten letten?
Hopelijk gaat het bij jullie beter

ik heb vandaag niet kunnen wegen want ik ben een lang weekend weg. We gaan het zien volgende week, deze week let ik even nergens op 😇

Ik ben deze dagen ook  niet zo streng, lukt me nu even niet.  Probeer wel de schade binnen de perken te houden, dan ga ik na de feestdagen weer op de weegschaal.

Hou je misschien vocht vast Cala?

nee dat heb ik ook Mischa. Ik probeer het wel te beperken, maar helemaal gezond zit er nu gewoon niet in. Na oud en nieuw weer!

hier vanmorgen 56,4kg. Vind ik oké, en al helemaal als ik nadenk over de afgelopen week.

Cala

Cala

23-12-2022 om 20:04 Topicstarter

Geen idee of ik vocht vast hou? Ik denk niet meer of minder dan normaal, maar ik heb geen idee hoe je dat zou moeten merken. 
Bewegen gaat best goed, maar gezien de feestdagen denk ik dat ik me de komende week misschien niet weeg 

Fijne feestdagen dames!

Ik heb nu al het gevoel dat ik twee kilo aangekomen ben 😂🙈

Fijne feestdagen!!

Ja ik blijf voorlopig ook even weg bij de weegschaal😅🙈

de kerstschade tot nu toe: 56,9kg. Verbaast me niks, want in plaats van IM zat ik aan de kerststol bij het ontbijt, suikervrij is zeer ver te zoeken, en een lekker glas wijn erbij.
Volgende week nog en dan gaat de knop weer om hoor!

Nou, vandaag maar eens op de weegschaal gestaan na lange tijd en dat viel me eigenlijk niet eens tegen. Nou ja, ik ben weliswaar 5kg aangekomen in relatief korte tijd, maar ik had eigenlijk erger verwacht. En daarbij heb ik me halverwege de dag gewogen + terwijl ik ongesteld ben. 

Tijdens kerst heb ik gewoon genoten, maar de schade zit eerder daarvoor. Nu alweer twee dagen goed bezig en 2 weken amper bewogen (door griep), dus als ik mezelf weer een schop onder mijn kont geef, is de schade ook zo weer hersteld. Wat in mijn geval inhoud: 

- Focus op voedzaam 
- Ik mag alles, maar daar kies ik wel bewust voor 
- Genoeg drinken 
- Bewegen weer opbouwen naar 3-4 keer per week plus een lange (minimaal 10km) wandeling in het weekend. 

hey hoe is het hier, goede jaarwisseling gehad ? 😁

ik ben mijn weegschaal aan het zoeken, is ergens op zolder verdwenen tijdens de verbouwing. Ben zo benieuwd hoeveel ik nu weeg.

haha Pupsel dat is ook een creatieve manier om even niet te hoeven wegen

De feestdagen zijn weer achter de rug en ik heb er lekker van genoten. Als de laatste restjes op zijn, dan zet ik weer een streep eronder en ga ik weer proberen suikervrij te leven.

Vanmorgen 57,1kg, niet verrassend dat ik aangekomen ben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.