Jouw lijf
Cala
24-09-2021 om 19:30
5 kilo kwijt na de zomervakantie
| Naam | Start | Streef | Huidig gewicht | Eraf | Lengte | BMI | Streef BMI |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Octaviana | 61.2 | 56 | 58,4 | -2.8 | |||
| Blondie5 | 72.7 | 65 | 67,4 | -5,3 | 1.71 | 22.8 | |
| Cala | 87,6 | 80 | 85.8 | -1.8 | |||
| Pupsel | 79.7 | 65 | 79,3 | 0,4 | 1.68 | 28 | 23 |
| Mischa83 | 80 | 65 | 70 | -10 | |||
| Dutchgirly | 80.3 | 72 | 68,9 | -11,4 | |||
| BlairW | 107 | 90 | 100 | -7 | |||
| Damoontje | 89,8 | 78 | 88,1 | 1,7 | 1,78 |
En hier gaan we weer verder! Klets mee, je mag in de tabel, hoeft niet.
Wegen is op woensdag (of vrijdag als je dat fijner vindt). Zet het nieuwe gewicht vet gedrukt op weegdagen in je post, dan verwerk ik het zsm in de tabel.
Dutchgirly
02-12-2022 om 08:24
vandaag 76,2. Daar ben ik heel blij mee want ik ben ziek en ik heb al de hele week nauwelijks bewogen. Volgende week ben ik jarig, dus dat in combinatie met weinig beweging lijkt me geen beste combinatie 😅
Cala
02-12-2022 om 10:30
Wat een goed doel Blondie!
Nou ik ben gelijk gebleven, weer 84,2. Ik denk dat ik vorige week wat was aangekomen, maar door de kop in zand methode weet ik dat niet zeker, maar ben dus blij dat het nu (weer) 84,2 is. Het wordt wel tijd dat ik onder die 84 ga zakken, dus ga weer met volle moed er tegenaan.
Blondie5
05-12-2022 om 14:04
Wat fijn DutchGirly, en beterschap! Hopelijk voel je je al iets beter?
Cala, fijn, in ieder geval niets erbij. Lukt het om de week een beetje goed te beginnen?
Hier 66,2 afgelopen vrijdag en daar was ik heel blij mee! Hopelijk nu heel rustig richting de 65, dat zou fijn zijn ![]()
vrouw92
05-12-2022 om 19:25
Al een tijdje niet meegeschreven. Ik ben een paar kilo aangekomen en zit er absoluut niet lekker in. Alles wat ik tegen kom gaat mijn mond in. Plannen, genoeg drinken, het helpt even niet. En daar baal ik van. Ik zit nu wel weer tegen mijn grens aan waar ik echt niet over mag, dus nu moet ik. Bewegen zit wel weer goed gelukkig.
Octaviana
07-12-2022 om 10:57
Fijn dat je weer terug bent vrouw, hopelijk vind je hier weer de juiste motivatie!
En de rest is ook lekker bezig hier zie ik! Goed hoor!
Bij mij is het deze week ook gelijk gebleven (56,7kg). Dat valt me niet tegen, want ik zag dat ik vanaf vrijdag iedere dag suiker op heb... Hopelijk lukt het vandaag weer om daar mee te stoppen.
Blondie5
07-12-2022 om 16:48
Vrouw92 wat balen dat je je zo voelt...... Gelukkig gaat het bewegen wel goed! Heb je vandaag (tot nu toe) een goeie dag gehad?
Octaviana, fijn dat je gelijk bent gebleven ondanks de suikers! Is het gelukt om vandaag de suikers te laten staan?
Octaviana
07-12-2022 om 21:22
haha ja, heb net voor het eerst weer een euro in mijn spaarpotje gedaan 🥳
Dutchgirly
09-12-2022 om 08:36
Ik voel me inmiddels weer iets beter. Ik heb gisteren voor het eerst weer kunnen sporten. Hopelijk kan ik het doen van mijn fysio oefeningen vanaf nu weer combineren met een werkdag en ook weer meer de trap nemen. Dat zat er afgelopen week gewoon niet in.
Ben ondanks de taart etc. toch weer afgevallen. Begin nu te twijfelen aan mijn weegschaal 😅 75,1 vandaag!
Mischa83
09-12-2022 om 09:23
Morning! Ah wat is iedereen lekker bezig! Vind het wel een lastige tijd hoor, de decembermaand. Ik heb best veel etentjes van werk ook. Is het voor jullie een beetje te doen nog zo, tussen de chocoladeletters en kerstkransen door?
Ben wel een halve kilo kwijt, dus dat is fijn! 77,5 zit ik nu op.
Dutchgirly
09-12-2022 om 14:31
op mijn werk hebben we zo'n grote tafel naast de koffie automaat. Die staat dus al 2 weken vol met pepernoten, banketstaaf, chocolade letters, kerstkransjes, etc. Ik heb er niks van genomen, want ik dacht als ik daaraan ga beginnen blijft het natuurlijk niet bij 1 handje pepernoten. Wat een uitdaging wel, want ik kijk op die tafel vanaf mijn bureau 🙈
Mischa83
09-12-2022 om 16:32
Haha ja heel slim! Als je ook maar een dingetje neemt blijf je er heen lopen! Knap wel dat dat lukt om er af te blijven!
Cala
09-12-2022 om 17:48
Welkom terug Vrouw! Snap dat je baalt, hopelijk volgende week er iets af!
Netjes Dutchgirly en Misch83!!
Bij mij is er 0,2 bij in plaats van af. Ik hou mezelf voor dat het komt van spieropbouw door mijn thuisworkouts, want ik beweeg netjes en ben mijn porties voor het avondeten wat minderen groot aan het maken, dus voor m'n gevoel goed bezig. Nouja, ik ga gewoon door en hoop op goed nieuws volgende week.
Blondie5
13-12-2022 om 10:48
Wat fijn DutchGirly, dat mag ook weleens! Wat een uitdaging, dat snaaiwerk op je werk en ook vol in het zicht!
Mischa, ik ben totaal niet van de zoetigheid, dus chocolo, pepernoten, banketstaaf, etc. kan ik moeiteloos laten liggen. De kaasjes, nootjes, etc. daarentegen
Cala, wat goed dat je gewoon lekker op je eigen tempo doorgaat! Het klinkt alsof je supergoed bezig bent dus keep up the good work!
Hier was ik 66,6 vrijdag, dus weer een lichte stijging.... Dacht dat ik toch wel een goede week had gehad, maarja..... Net wel weer een lekker stuk gewandeld, met de beweging zit het in ieder geval goed.
Octaviana
13-12-2022 om 12:07
In ieder geval goed dat je zo lekker aan het bewegen bent Blondie (en dat met die kou!).
Hier grote problemen met alle sinterklaassnaai die we nog in huis hebben... Vorige week een paar dagen geen suiker gehad, maar nu is de rem er weer even af hoor. Ergens hoop ik maar dat het snel op is, want dan heb ik er ook geen last meer van. Maar dat is natuurlijk ook wel een beetje kop in het zand steken.
Gelukkig wel goed bezig met hardlopen, dus ik hoop dat de schade morgen beperkt blijft.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.