Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

5 kilo kwijt na de zomervakantie


Hoi dames, hier weer 70.0 kg en het lukt maar niet om verder te zakken. En dat zal voorlopig ook niet meer lukken ben ik bang, want ik ben er pas achter gekomen dat ik zwanger ben. Volgende week een echo om te kijken hoe lang exact maar ik verwacht zo’n 8a 9 weken nu.
Ik was net gestart met online sporten en probeerde (nog) meer te bewegen etc. Maar buik lijkt wel 4 maand zwanger 🙈 zo opgeblazen ben ik
Ik probeer dan nu maar het aankomen te beperken met gezonde voeding en beweging en hopen dat de cravings wegblijven.

Cala

Cala

19-01-2022 om 13:16 Topicstarter

Fidodido schreef op 19-01-2022 om 12:50:

Hoi dames, hier weer 70.0 kg en het lukt maar niet om verder te zakken. En dat zal voorlopig ook niet meer lukken ben ik bang, want ik ben er pas achter gekomen dat ik zwanger ben. Volgende week een echo om te kijken hoe lang exact maar ik verwacht zo’n 8a 9 weken nu.
Ik was net gestart met online sporten en probeerde (nog) meer te bewegen etc. Maar buik lijkt wel 4 maand zwanger 🙈 zo opgeblazen ben ik
Ik probeer dan nu maar het aankomen te beperken met gezonde voeding en beweging en hopen dat de cravings wegblijven.

Wat een leuk nieuws, van harte!

Gefeliciteerd Fidodido 

Gefeliciteerd Fidodido, wat een mooi nieuws! Hoe voel je je ?

ja heel goed, zo goed dat ik niet in de gaten had dat ik zwanger ben 🙈

Gefeliciteerd Fidodido! 🥳

Gefeliciteerd Fidodido!

gefeliciteerd!! 😄

Is het je eerste Fidodido?

Due-scimmie schreef op 19-01-2022 om 19:56:

Is het je eerste Fidodido?

Nee dit wordt de derde 

Maar beetje ongepland, de jongste is net 8 maanden en bij de oudste hebben we er heel lang over gedaan om zwanger te worden. Dus dit even niet zien aankomen

Bijzonder dan hè🥰. 
Ik werd zwanger van de oudste ondanks koperspiraal dus kan me de schok/verbazing voorstellen. 

Gefeliciteerd Fidodido!

Pupsel, welkom in dit topic. Ik herken dat bij het niet wegen de remmen los gaan. Ik ben vandaag 30 geworden en heb deze week dus ook weer meerdere momenten waarop er taart en zo is en vandaag een uitgebreide lunch gehad dus dat soort dingen helpen niet mee. Heb tot nu toe 2x intermitterend gevast en merk dat ik beter het ontbijt over kan slaan dan het avondeten. Durf het dan alleen niet op een werkdag te doen omdat ik bang ben dat het dan wel mijn functioneren gaat beïnvloeden.
Iemand ervaring daarmee?

Gefeliciteerd Imaginary!

Ik geloof niet zo in intermitted Fasting. Maar ik geloof wel in eten op gevoel/intuïtief eten. Stel dat je pas eet als je honger hebt in de ochtend, hoe laat eet je dan?

Gefeliciteerd Imaginaty!  
Eens met Due-scimmie over intermitted fasting

Welkom Pupsel! Succes met het opnieuw oppakken van de goede gewoontes. 

Bedankt voor de felicitaties 😃
Ik ben nog in shock, hier ook door anticonceptie heen. Mijn man is zelfs al gesteriliseerd, maar deze is nog net ervoor ertussendoor geglipt, de sneaky basterd 🤣

78.5 vanochtend. 

Oeh mijn man is ook gesteriliseerd omdat ik andere anticonceptie dus niet vertrouw 😅

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.