Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Ja weinig regen deze week. Op de fiets naar werk is fijn met mooi weer.

Gisteren lunchwandeling op kantoor gegaan en gisteravond gesport. Eindelijk de motivatie om iets te gaan doen. Het hemelvaartsweekend was niet zo fijn. Zat slecht in mijn vel. Vandaag een beetje chago. Ik probeer me er maar overheen te zetten.

Na een aantal slechte dagen qua eten vandaag een goede dag gehad en de chips weerstaan vanavond!

alhambra schreef op 26-05-2023 om 22:33:

Na een aantal slechte dagen qua eten vandaag een goede dag gehad en de chips weerstaan vanavond!

Goed bezig!

Ik had worteltjes met cottage cheese dip en kha crackers met tapenade. Maar geen alcohol want man heeft dienst en ik moet morgen ook werken.

Dolfje schreef op 26-05-2023 om 22:35:

[..]

Goed bezig!

Ik had worteltjes met cottage cheese dip en kha crackers met tapenade. Maar geen alcohol want man heeft dienst en ik moet morgen ook werken.

Jij ook goes bezig!

Nou niet echt, net dus een pond zwaarder.

Dolfje schreef op 27-05-2023 om 07:19:

Nou niet echt, net dus een pond zwaarder.

Geen alcohol en geen reguliere snacks zoals chips en nootjes vond ik toch goed bezig.

Ja op zich wel maar ik baal dat ik de laatste weken maar niet onder de 80 zak. 

hier 10 dagen feest, dus ook de nodige alcoholische versnaperingen... 

Dolfje schreef op 27-05-2023 om 09:22:

Ja op zich wel maar ik baal dat ik de laatste weken maar niet onder de 80 zak.

Dat snap ik. Lijkt me ook een psychologische grens.

Friezinnetje schreef op 27-05-2023 om 09:29:

hier 10 dagen feest, dus ook de nodige alcoholische versnaperingen...

Tien dagen? Wow, gezellig hoor. 

Ik zal ook niet onder de 80 maar begrijp wel waarom. Goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! 

pausi schreef op 28-05-2023 om 11:17:

[..]

Tien dagen? Wow, gezellig hoor.

Ik zal ook niet onder de 80 maar begrijp wel waarom. Goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

ja, 2 dagen achter de rug. Gisteren alcoholvrije avond gedaan. 

Hoe was de feestweek?

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wisselend maar de trend is goed.

alhambra schreef op 31-05-2023 om 18:36:

Hoe was de feestweek?

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wisselend maar de trend is goed.

eerste weekend goed, vanaf morgen gaan we weer het feest in. Heb 's avonds uit de feesttent nog niet aan de snacks ed gezeten, dus dat is al winst. Maandag thuis gebleven. Vandaag op de fiets geweest naar het werk.

Heb een vit B12 tekort en Vit D. Vit D tabletten gehaald, vit B12 moet ik nog even verder onderzoek afwachten, evt een injectie(s) hiervoor. Weet ik iig waar mijn vermoeidheid vandaan komt. 

Goed dat je erachter bent dat je een tekort hebt. Ik hoop dat je je beter voelt zodra het is aangevuld.

Gisteren een hele slechte dag gehad. Kon zelfs niet slapen van mijn volle buik. Ik baalde echt van mezelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.