Jouw lijf
PhilDunphy
01-01-2023 om 08:40
-10kg starten aan 2024
De jaarwisseling 2022-2023 is nog geen 9 uur oud en toch maakte ik deze titel. Want mijn streven is om over exact 1 jaar, 10kg lichter te zijn. Geen snelle afval wedstrijd dus, maar rustig en gestaag wat kilo's eraf. En vooral ook het eraf houden.
Ik weet het, na een poos is de motivatie wat minder. En er komen moeilijke momenten aan: vakanties, verjaardagen, nieuwe kerstdagen. Ik hoop die mee in te calculeren, dus dat het prima is die dagen je wat meer te laten gaan. Maar daarna de draad weer op te pakken, omdat zowel streng als aardig zijn voor jezelf, past in de route naar -10kg in een jaar.
Wie doet er mee?
Ranjemeteenrietje
04-02-2023 om 08:10
Ik klim eindelijk weer uit het dalletje. Heb nog wel wat last van mijn keel, maar niet meer zo extreem. Heb de afgelopen dagen heel slecht gegeten. Voornamelijk dropjes en ijs...
Dus vandaag ga ik weer goed voor mezelf zorgen!
stokstaart
04-02-2023 om 08:37
Ik was er 1.8kg kwijt vanochtend. Om 9u mag ik weer eten.
Het zal deels vocht zijn maar sinds gisteravond zegt de app dat ik in ketosis was dus het is niet alleen vocht. De app doet het op een algoritme en als je actiever bent gedurende het begin van je vasten, ben je eerder daar. Ik verwacht dus dat ik al eerder in ketosis was maar ik kan dat niet meten. Ik voel me iig best prima.
Poezenmeisje
04-02-2023 om 08:54
Hoe weet een app of je in ketose bent? Moet je niet gewoon Ketostix gebruiken?
stokstaart
04-02-2023 om 09:08
Poezenmeisje schreef op 04-02-2023 om 08:54:
Hoe weet een app of je in ketose bent? Moet je niet gewoon Ketostix gebruiken?
Dat berekent de app. Ze hebben daar een algoritme voor. Ketostix is leuk maar die heb ik niet, dus vaar ik op het algoritme ook al weet ik dat het ws niet helemaal klopt. Mijn Garmin horloge heeft bijv berekend dat ik een VO2Max van 40 heb terwijl een betrouwbare meting zegt 35. Ik zie het meer als indicatie.
De app heet Zero.
FaithfulDuck87
04-02-2023 om 09:30
Vanmorgen nog een keer op de weegschaal gestaan, en nu was ik 0,5 kg kwijt in vergelijking met vorige week. Blij!
In totaal nu 4,1 kg kwijt
alhambra
04-02-2023 om 18:02
Vandaag redelijk goede keuzes gemaakt. De stress is gelukkig uit mijn lijf. Morgen verwacht ik dat het beter zal gaan. Dan ga ik ook even sporten.
Gisteren gewandeld en er spierpijn aan over gehouden. Maar 30 minuten gelopen maar hoog tempo en met veel spierspanning.
Echt stom dat ik me weer zo heb laten opfokken door mijn werk.
FaithfulDuck87
04-02-2023 om 18:20
Vanmiddag 25 km gefietst. Even de stad in geweest. Op gegeven moment erg trek (want niets gegeten rond 3 uur). Maar zusje moest nog naar de groentewinkel en die heeft bananen mee genomen. Die op gegeten. Net een grote pan met nasi op.
Lollypopje
04-02-2023 om 18:20
Let ik op mijn lijn, krijg ik echt een gigantische lading bonbons 😂
Nouja elke dag ééntje moet wel kunnen 😁
FaithfulDuck87
04-02-2023 om 18:24
Lollypopje schreef op 04-02-2023 om 18:20:
Let ik op mijn lijn, krijg ik echt een gigantische lading bonbons 😂
Nouja elke dag ééntje moet wel kunnen 😁
stuur maar door, ik wil je wel helpen
Netherfield
04-02-2023 om 19:48
Patat gegeten vanavond. Morgen maar weer beter aan de slag. Wel vandaag op zolder bezig geweest waardoor ik tig keer de trap op en af ben geweest, soms met zware dingen. Goede workout was dat. Vanmorgen een gram afgevallen, dat was dan wel weer minder.
alhambra
05-02-2023 om 11:19
Sporten gaat niet lukken vandaag; ik ben ziek. Een voordeel is dat ik weinig trek heb.
Dolfje
05-02-2023 om 12:24
Beterschap!
Gisteren flink gefietst en gewandeld maar ook bitterballen , stuk stokbrood en nacho’s en kaasblokjes en een hoop bier op dus vandaag weer een pond zwaarder. Gaan vandaag ook niet sporten maar wel wandelen vanmiddag. Al loop ik niet zo lekker want pijn in knie en al maanden rugpijn. Morgen weer naar de fysio maar heb niet het idee dat het helpt.
Myrdal
07-02-2023 om 07:33
Yes, eindelijk maar toch onder de 85 kilo
😁 Dat is zeker al meer dan een jaar geleden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.