Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Was je soms in de Action Jujubee?   
Daar lopen altijd jengelende kinderen :  'mamma ik wil dit... mehmeh' .  Dan denk ik, neem je kind niet mee naar zo'n winkel.   
En ik verbaas me  altijd over  mensen die dáár een winkelwagen vól kopen!
(Ik koop er wel eens een spons of groen-afval zakjes...)

Beterlaat2021! schreef op 10-11-2025 om 09:39:

Daar lopen altijd jengelende kinderen : 'mamma ik wil dit... mehmeh' . Dan denk ik, neem je kind niet mee naar zo'n winkel.
En ik verbaas me altijd over mensen die dáár een winkelwagen vól kopen!

Nee, bij de drogist. Maar ik stond echt mijn ogen uit te kijken. En ik niet alleen. Het was nog een heel jong stel ook, maar wat een nare sfeer hing daar, bah. 

Jujubee schreef op 10-11-2025 om 10:49:

[..]

Nee, bij de drogist. Maar ik stond echt mijn ogen uit te kijken. En ik niet alleen. Het was nog een heel jong stel ook, maar wat een nare sfeer hing daar, bah.

Ik denk dat ze nog moeten leren dat je sommige activiteiten beter alleen en uitgerust kunt doen 😉

ik kreeg vanmorgen dry needling bij de fysio en dat voelde echt apart.. 

madee schreef op 10-11-2025 om 12:22:

[..]

Ik denk dat ze nog moeten leren dat je sommige activiteiten beter alleen en uitgerust kunt doen 😉

Misschien was het wel voorspel voor ze, dat kan natuurlijk. Ik hoop dat bijna. 

Broodjebrie schreef op 10-11-2025 om 12:33:

ik kreeg vanmorgen dry needling bij de fysio en dat voelde echt apart..

Ik vind dry needling nog wel te doen. Ik krijg dit ook bij de chiropractor. Kraken vind ik echt vele malen erger. Ik kan me op dat moment echt niet ontspannen, dat vindt mijn chiropractor dan weer raar volgens mij. Wat ik dan ook weer raar vind....

Tango schreef op 10-11-2025 om 13:47:

[..]

Ik vind dry needling nog wel te doen. Ik krijg dit ook bij de chiropractor. Kraken vind ik echt vele malen erger. Ik kan me op dat moment echt niet ontspannen, dat vindt mijn chiropractor dan weer raar volgens mij. Wat ik dan ook weer raar vind....

Oh ja, kraken hebben ze bij mij ook weleens gedaan. Ontspannen vind ik dan ook best moeilijk.

Jujubee schreef op 10-11-2025 om 09:01:

Ik liep gisteren achter een stelletje in een winkel dat elkaar de hele tijd maar af zat te katten en te snauwen. Jemig wat was dat ongezellig zeg. "Kom hier dan! Jezus wat doe je daar nou weer? Ja welke wil je dan, die of die? Zeg dan gewoon wat je bedoelt, muts," en zo ging het de hele tijd door. Dat klonk als een leuke relatie. Ze hadden ook kinderspeelgoed bij zich dus ik neem aan dat ze een kind hebben ook nog. Ik kreeg het er benauwd van en de andere mensen stonden ook te kijken zo van wtf is dit.

dat klinkt niet fijn nee, al kan ik ook best tegen man brommen: jusses man, beslís nou eens! gewoon omdat ik extreem pragmatisch ben en hij een denker. 

verder vinden we elkaar heel lief hoor! (en geen kinderen dus wij waren het niet hahaha)

Beterlaat2021! schreef op 10-11-2025 om 09:39:

Daar lopen altijd jengelende kinderen : 'mamma ik wil dit... mehmeh' . Dan denk ik, neem je kind niet mee naar zo'n winkel.
En ik verbaas me altijd over mensen die dáár een winkelwagen vól kopen!

die mini bio-zakjes voor het mepal gft emmertje! 

ik krijg ze nergens anders én zo klein én bio!

😍

Ja  die, precies de maat voor de voorraadbus die ik als GFT bakje gebruik :

35501154.webp

Ideaal.  Goed afsluitbaar. 

oh! ik heb deze: 

afvalbakje-calypso-nordic-black.jpg

Dát vind IK een onding.          ⛔️           Die is doorgeschoven naar de Kringloop....

Beterlaat2021! schreef op 10-11-2025 om 15:15:

Dát vind IK een onding. ⛔️ Die is doorgeschoven naar de Kringloop....

hmm. als hij overlijdt dan zal ik die van jou eens proberen! ooit 2 voor 1 gekocht bij blokker. 1 in de keuken en 1 op de hobbykamer. ik ben er wel blij mee!

Broadway schreef op 10-11-2025 om 14:36:

oh! ik heb deze:

afvalbakje-calypso-nordic-black.jpg

Mijn vriend kan hier dus niks in weggooien zonder dat het deksel los komt van het bakje. Dát vind ik pas raar (Maar BeterLaat waarschijnlijk niet )

Moosey schreef op 10-11-2025 om 15:20:

[..]

Mijn vriend kan hier dus niks in weggooien zonder dat het deksel los komt van het bakje. Dát vind ik pas raar (Maar BeterLaat waarschijnlijk niet )

mijn man is niet in staat de deksel er weer óp te klikken.. het blijkt dus toch een lastig bakkie hahaha

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.