Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Wieder
12-09-2025 om 08:27
Het is hier geen kermis, dus dat zal het niet zijn 😄. Jammer dat ik geen zin heb in pepernoten, daar kan ik wel aankomen. Om nu zelf oliebollen-from-scratch te gaan staan bakken op een vrijdagochtend in september, gaat me wat ver. Wel fijn dat ik in jullie medestanders heb gevonden 😂
Nikki1973
12-09-2025 om 10:28
ik zie filmpjes voorbij komen van mensen die huilend in een hoekje zitten van blijdschap omdat ed Sheran een nieuw album uit heeft. Ik vind t overdreven.
Dolfje
12-09-2025 om 14:27
Ik heb 2 broeken besteld met wijde pijpen( ben normaal nog steeds van de skinny jeans) en vind dit nu zo raar staan. Maar ze zitten zo ontzettend fijn ( jogjeans) dat ik ze wel hou. Nu nog moed verzamelen om ze buitenshuis aan te trekken 
Moosey
12-09-2025 om 14:31
Is ook gewoon wennen Dolf! Ik ben ook van de skinnies maar heb me laatst over laten halen om een vrij wijde rechte spijkerbroek te kopen en ik begin m echt steeds leuker te vinden.
Moosey
12-09-2025 om 14:33
Dat je verdrietig kunt zijn om iets waar je heel zeker van weet dat het de goede keuze is. Verhuizen, in dit geval. Ik ga dit huis echt missen, maar vooral ook alles waar het huis voor stond. En we vinden vast een fijne nieuwe plek die veel beter gaat passen bij hoe ons leven ondertussen is. Maar nu ben ik er even verdrietig om.
Dolfje
12-09-2025 om 14:41
Moosey schreef op 12-09-2025 om 14:33:
Dat je verdrietig kunt zijn om iets waar je heel zeker van weet dat het de goede keuze is. Verhuizen, in dit geval. Ik ga dit huis echt missen, maar vooral ook alles waar het huis voor stond. En we vinden vast een fijne nieuwe plek die veel beter gaat passen bij hoe ons leven ondertussen is. Maar nu ben ik er even verdrietig om.
Beterlaat2021!
12-09-2025 om 14:50
Wieder schreef op 12-09-2025 om 08:06:
Ik vind het raar dat ik sinds ik wakker werd, zin heb in oliebollen.
Ik heb ze vórige week nog bij de Lidl gezien én kunnen weerstaan.
Wieder
12-09-2025 om 15:10
Beterlaat2021! schreef op 12-09-2025 om 14:50:
[..]
Ik heb ze vórige week nog bij de Lidl gezien én kunnen weerstaan.
Moet ik daar gaan checken 😂
Dolfje schreef op 12-09-2025 om 14:27:
Ik heb 2 broeken besteld met wijde pijpen( ben normaal nog steeds van de skinny jeans) en vind dit nu zo raar staan. Maar ze zitten zo ontzettend fijn ( jogjeans) dat ik ze wel hou. Nu nog moed verzamelen om ze buitenshuis aan te trekken
Ik heb de hele skinnyjeans periode overgeslagen, ben blij dat er weer meer keuze is in wijdere pijpen! Gewoon lekker aantrekken, mijn dochters waren fervente skinny dragers en lachten mij altijd uit met mijn bootcutmodellen. Nu dragen ze wijde pijpen en flared broeken alsof ze nooit anders gedaan hebben en lach ik ze uit omdat het kuddedieren zijn 😉. Mooi dragen wat lekker zit, het went snel genoeg!
Dolfje
12-09-2025 om 15:13
Het duurt bij mij altijd even, zo draag ik pas sinds een jaar of twee af en toe een jurk 
FaithfulDuck87
12-09-2025 om 15:51
Dolfje schreef op 12-09-2025 om 15:13:
Het duurt bij mij altijd even, zo draag ik pas sinds een jaar of twee af en toe een jurk
ik draag ook altijd skinny. Die superwijde broeken van de laatste tijd, vind ik vreselijk.
amarna
12-09-2025 om 16:08
Ik heb nooit skinny's gedragen. Onflatteus omdat ik niet superslank ben. Bootcut broekspijpen staan mij het beste. En die waren en zijn overal te koop.
Herfstappeltaart
12-09-2025 om 16:34
Skinny draag ik nooit, wel eigenlijk altijd slimfit broeken. Ik heb smalle heupen en slanke benen (en cup e) en bootcut maakt mijn benen zo kort vind ik. Ik draag mijn tops/truien altijd over mijn broek tot het breedste deel van mijn heupen zodat ze wat breder lijken en het bovenlichaam wat smaller. Van de zomer een wijde, rechte linnen/viscose broek gekocht. Moest erg wennen maar toch wel leuk.
Loulou39
12-09-2025 om 17:37
Ik draag eigenlijk alle modellen qua broek met periodes, maar bootcut/flare broeken blijven een constante.
Wat ik nu heel fijn vind, zijn de pantalons die op dit moment helemaal populair zijn, met een aansluitende of strakke top er boven.
Het staat netjes en zit lekkerder dan een joggingbroek.
Dolfje
13-09-2025 om 09:52
amarna schreef op 12-09-2025 om 16:08:
Ik heb nooit skinny's gedragen. Onflatteus omdat ik niet superslank ben.
Ik ben ook niet slank maar draag ze toch. Zeker in de winter met bikerboots erover.